Nu heb je geen tijd meer om drinken in te schenken?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een beetje schokkend.
Precies, en ik moet wel enorm naar de wc van al dat gezuip van hiervoor. Maarja dat deed ik eerst ook altijd als hij weer eens een kwartier aan het laden was.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu heb je geen tijd meer om drinken in te schenken?
Van al dat drinken inschenken werd mijn kamer zo vol en ik had op een gegeven moment geen glazen meer over, dus daarom ben ik een tijdje geleden al gestopt met die raad op te volgenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Precies, en ik moet wel enorm naar de wc van al dat gezuip van hiervoor. Maarja dat deed ik eerst ook altijd als hij weer eens een kwartier aan het laden was.![]()
't is maar niks.
Dat vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
PSM is PSM zoals alleen PSM PSM kan zijn.
Hmm, daar kon je wel eens gelijk in hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
PSM is PSM zoals alleen PSM PSM kan zijn.
Ik voel een signature aankomen.....quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hmm, daar kon je wel eens gelijk in hebben
Ik durf het wel, maar dan moet er nog een leukere quote voorbijkomen en dat is voorlopig nog niet het gevalquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:52 schreef Bob. het volgende:
Nee, ik zou DaD er ook niet nog een keer uit durven halen.
Als ik hem was zou ik dat voorál niet doen nee!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:52 schreef Bob. het volgende:
Nee, ik zou DaD er ook niet nog een keer uit durven halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |