Nou, serieus, ik vind het heel gemeen, die foto was niet voor niets zo bewerkt!quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar je hebt de hele foto offline gehaald dusik heb niks aan de edithistorie
Maar je goed recht, ik zal er niet over doorzeuren ook(wel over die pauper btw die je foto op gata lopen poetsen en verkopen
mar das verder achter de schermen
)
Heb vandaag wel een keer last gehad van een lesauto onderweg. Hopelijk was jij dat niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:25 schreef Grulez het volgende:
als jullie iemand heel flexibel door Groningen hebben zien lessen, dan was ik dat
Kan me er idd ook vaag iets over herinneren. Vreemd figuur.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze doen daar de gekste dingen met je foto... Ik bleek eens een hele poos de achtergrondafbeelding op iemands mobiel te zijn geweest..
En bij Love @ Lycos (of hoe heet dat?) probeert een wanhopig iemand mannen te lokken met mijn benen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan me er idd ook vaag iets over herinneren. Vreemd figuur.
Valt volgens mij wel mee.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:13 schreef teigan het volgende:
jeetje, wat gaan jullie snel...
Ja.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
Daar was ik nu altijd al naar op zoek![]()
Btw: liedje al gevonden in je mailbox?
Kan voorkomenquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:42 schreef Grulez het volgende:
Goedenavond. Het regent op de tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |