Lezen die lui mee dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:22 schreef Dangel het volgende:
Blij dat ik naar huis kan, wat een dagweer op het werk.. Zo erg dat als ik het zou posten, ik ontslagen word
Mooie Foto, Freecellquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:50 schreef freecell het volgende:
Ja, meld het hier ook ff
Edit: hij is al weer weg trouwens, maar ik kan de link wel pmmen als je me pm't
Maar roepen dat je het er zo haat en aan het solliciteren bent kan verder geen kwaad?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou kunnen, ze weten dat ik op fok zit....
Dankje!quote:
Moet je je voorstellen wat er dan dus is gebeurt dat ik het niet kan posten....quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar roepen dat je het er zo haat en aan het solliciteren bent kan verder geen kwaad?
Misschien is het dan beter om het gewoon helemaal niet te noemen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat er dan dus is gebeurt dat ik het niet kan posten....
Het zou het allerbeste zijn als iedereen gewoon overal altijd zijn mond zou houden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien is het dan beter om het gewoon helemaal niet te noemen?
Jij bent geen meisjequote:Op dinsdag 27 november 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
marchien, ik durf het bijna niet te vragen....![]()
![]()
![]()
Klopt. Maar je hebt de hele foto offline gehaald dusik heb niks aan de edithistoriequote:
Dat betwijfel ik...quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het zou het allerbeste zijn als iedereen gewoon overal altijd zijn mond zou houden.
Flinke jongen!quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:25 schreef Grulez het volgende:
als jullie iemand heel flexibel door Groningen hebben zien lessen, dan was ik dat
Gewoon alleen nog maar non-verbaal.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.... Communicatie lijkt me toch een vrij essentieel onderdeel van ons bestaan.
Freecell, je haar..
Ze doen daar de gekste dingen met je foto... Ik bleek eens een hele poos de achtergrondafbeelding op iemands mobiel te zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar je hebt de hele foto offline gehaald dusik heb niks aan de edithistorie
Maar je goed recht, ik zal er niet over doorzeuren ook(wel over die pauper btw die je foto op gata lopen poetsen en verkopen
mar das verder achter de schermen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |