Omdat ze daar geen beschikking hebben over Google.quote:Op maandag 26 november 2007 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
WAAROM weten ze dat in de Algemene Kennis Quiz dan niet?
quote:Op maandag 26 november 2007 22:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Omdat ze daar geen beschikking hebben over Google.
Deze dusquote:Op maandag 26 november 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat een van de grootste kneuzen die ik irl ken dar in de top 10 staat.
Ja dat weet ik ook wel hoor.quote:
Was bedoeld om iedereen even te laten lachenquote:Op maandag 26 november 2007 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
Edit Alex: ja die ja.. niet teveel eer geven
Ik kan alleen mar janken om wat ie me geflikt heeftquote:Op maandag 26 november 2007 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was bedoeld om iedereen even te laten lachen
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 26 november 2007 22:36 schreef MaxMark het volgende:
Ik mis hier gigantisch iets.
De groene string kleurt mooi bij de spandex pakje!quote:Op maandag 26 november 2007 22:41 schreef Tangarine het volgende:
dit krijg je als je een foto stuurt naar studiegenotes die zich vervelen en paint op hun comp hebben
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop