Haj pop!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:02 schreef TheSorrow het volgende:
Wat lief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* TheSorrow houdt heel veel van zn liefste aSj
hij loopt rond zonder pijnstillers, maar het blijft wel nog steeds pijn doen.. De pijn wordt wle steeds minder..quote:Op woensdag 28 november 2007 18:02 schreef maok het volgende:
Misschien had je het al gemeld maar hoe is het met de rug van Mik?
vrouw zoeken die geen BHs draagt... krijgt ze wel hangtetten als ze tegen de 30 looptquote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kom er regelmatig, de laatste tijd.
Ja, ik ga de volgende keer zonder jou. Je bent nooit het pashokje uit te krijgen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kom er regelmatig, de laatste tijd.
Waarom zou ik? Zoals DaD al aangaf zojuist; ik kom er graag.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vrouw zoeken die geen BHs draagt... krijgt ze wel hangtetten als ze tegen de 30 loopt
Schnitzelzeit!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:15 schreef Bob. het volgende:
Ja hoor, ik heb weer eens last van mijn geweldige timing. Vrijdag vertrek ik voor een weekendje naar Hamburg en ik hang momenteel elk kwartier kotsend boven de wc.
in strings kotsenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:16 schreef Bob. het volgende:
Oh die post is ook lekker getimed trouwens.Zo tussen de praat over lingerie door over kots beginnen.
Dat meisje is doodziek en jij begint over schnitzels!quote:
Een schnitzel helpt tegen elke ziektequote:Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat meisje is doodziek en jij begint over schnitzels!
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Je been gebroken? Leg er een schnitzel op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |