Nou, die fotos voor Visser, posters maken?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat wat wat wat wat?
En ik ben er helemaal af.. Ga Do2 bellen.

Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:35 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nou, die fotos voor Visser, posters maken?
Ben zonet door de verkoper/wbemaster/3e man van hetbedrijf gebeld, dat de opdracht door gaat, vrijdag camera mee naar werk

Dank je! Hopelijk weet ie dat ik het niet gratis doequote:

Misschien slim om dat van te voren maar vast even te bespreken.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dank je! Hopelijk weet ie dat ik het niet gratis doe
 .
.

Spreekt voor zichquote:Op woensdag 28 november 2007 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien slim om dat van te voren maar vast even te bespreken..
 Maar ik heb een offerte bij ze neergelegd, dus ik neem aan dat het duidelik is
 Maar ik heb een offerte bij ze neergelegd, dus ik neem aan dat het duidelik is  

Wees blij dat mannen dat (nog) niet doen.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn dus nog steeds vrouwen met strings die hem ver boven de broekrand dragen. Wat moet er komen van deze wereld?

Als je het zo stelt valt het nog alles mee inderdaad.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wees blij dat mannen dat (nog) niet doen.

Aansprekn metquote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn dus nog steeds vrouwen met strings die hem ver boven de broekrand dragen. Wat moet er komen van deze wereld?
 je onderbroek steekt boven je broek uit
 je onderbroek steekt boven je broek uit  stop jem er ff in
 stop jem er ff in  je loopt best wel voor lul zo
 je loopt best wel voor lul zo  "
 " 

Dit is een Italiaanse en ik spreek geen Italiaans... niet een echt heel mooie of zo, trouwens.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:01 schreef Dangel het volgende:
[..]
Aansprekn met
" he pssstje onderbroek steekt boven je broek uit
stop jem er ff in
je loopt best wel voor lul zo
"
was opschool iig altijd een succes
Boze anita's

Je spreekt de universel taal van de liefde, Fryskquote:Op woensdag 28 november 2007 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is een Italiaanse en ik spreek geen Italiaans... niet een echt heel mooie of zo, trouwens.
 Go your gang!
 Go your gang!

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

want ik ga ongesteld zijn.
 want ik ga ongesteld zijn.  

Das mooi kut.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en heel grote buikpijnwant ik ga ongesteld zijn.

Sterkte.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
 . Gelukkig heb ik er zelden last van...
. Gelukkig heb ik er zelden last van...

In een huis met 3 ongestelde zussen leven lijkt me nog kutter dan ongesteld zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 16:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das mooi kut.
* Grulez 3 zussen heeft..

Nou já zeg!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
In een huis met 3 ongestelde zussen leven lijkt me nog kutter dan ongesteld zijn

Tactvolle woordkeuze is overrated.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
In een huis met 3 ongestelde zussen leven lijkt me nog kutter dan ongesteld zijn

Je hebt geen idee hoe hetis voor eenman oim meteen ongestelde vrouw samen te levenquote:

Niet elke ongestelde vrouw is meteen een ongetemde feeks of zo hoor! Dat ben ik gewoon altijd al.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe hetis voor eenman oim meteen ongestelde vrouw samen te leven
Ik ga naar huis
 .
.

Awquote:Op woensdag 28 november 2007 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
 Dan maar aan de kruik en ibu's?
 Dan maar aan de kruik en ibu's? lang leve de pil.) maar mijn humeur.. arme mensen om me heen.
 lang leve de pil.) maar mijn humeur.. arme mensen om me heen.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |