ach, wat maakt het geslacht nu uit? Allemaal mensen die op .. o wacht.. hetzelfde geslacht vallenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Kruisbestuiving tussen [HOMO] en [lesbeau] gaande. Ik vind het verwarrend.
Nou kom op jongen, je bent intelligent genoeg om het te volgenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Kruisbestuiving tussen [HOMO] en [lesbeau] gaande. Ik vind het verwarrend.
Ik kan het natuurlijk extra verwarernd maken en in [HOMO] ook een linkje zetten naar [LESBEAU]quote:Op woensdag 28 november 2007 20:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou kom op jongen, je bent intelligent genoeg om het te volgen
Als je het maar laat! Straks komt sjm hier ook posten.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk extra verwarernd maken en in [HOMO] ook een linkje zetten naar [LESBEAU]
be my guestquote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk extra verwarernd maken en in [HOMO] ook een linkje zetten naar [LESBEAU]
of TRS die voor nummer 2000 uit de mottenballen gehaald wordtquote:Op woensdag 28 november 2007 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je het maar laat! Straks komt sjm hier ook posten.
het [lesbeau] blijf van m'n lijf huis?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
Sorry maedel, maar ik neig er toch aan om gehoor te geven aan het verzoek van wonderer, die heeft ook een rustig plekje nodig
wie?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of TRS die voor nummer 2000 uit de mottenballen gehaald wordt
Intelligent genoeg misschien, maar niet wakker genoegquote:Op woensdag 28 november 2007 20:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou kom op jongen, je bent intelligent genoeg om het te volgen
Lees jij wel eens roddels hier dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:50 schreef maedel het volgende:
nu ik er over nadenk...
In Lesbeau zitten dus eigenlijk vast H-bezoekers een beetje te roddelen over H?
Ik hoor roddelenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:50 schreef maedel het volgende:
nu ik er over nadenk...
In Lesbeau zitten dus eigenlijk vast H-bezoekers een beetje te roddelen over H?
Ja, straks nog, over Chantal en haar kast...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lees jij wel eens roddels hier dan?
dat was geen roddelquote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, straks nog, over Chantal en haar kast...
ik zal mijn steentje bijdragenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ohhhh, ik heb een leuke TT voor straks!
Kom op, volmaken die hap!
zullen we eens kijken of we een nieuw record kunnen vestigen dan?quote:
edoch ik citeerde haar slechtsquote:Op woensdag 28 november 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
volgens mij is de definitie van roddelen toch dat je over mensen praat die er niet bij zijn...
ik het het guinnes boek niet bij mequote:Op woensdag 28 november 2007 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zullen we eens kijken of we een nieuw record kunnen vestigen dan?
O, je hebt er een topic geopend?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:22 schreef maedel het volgende:
nou, mijn topic over mijn nieuwe auto loopt best wel
Nee, maar het levert toch weer 3 posts op in dit topicquote:Op woensdag 28 november 2007 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O, je hebt er een topic geopend?
Ja, sorry, maar auto's vind ik niet bijster interessant, dus ik doe daar niet mee als je het niet erg vind
Nou, da's dan toch weer mooi meegenomenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar het levert toch weer 3 posts op in dit topic
Nou precies, we zijn gewoon keigoed bezigquote:Op woensdag 28 november 2007 21:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, da's dan toch weer mooi meegenomen
*een vierde erbij doet*
ja, sorry, ik kan het ook niet alleen...quote:
maar dat is dan ook gewoon een geweldige vette bakquote:Op woensdag 28 november 2007 21:22 schreef maedel het volgende:
nou, mijn topic over mijn nieuwe auto loopt best wel
jullie riepen mij alweer ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
*zingt*
en ik kan het niet
ik kan het niet ik kan het niet alleen
ik heb het geprobeerd, gedaan wat ik kan
maar alles gaat verkeerd, ik ben ook maar een ....man
ik moest rebooten, Vista hèquote:Op woensdag 28 november 2007 21:44 schreef DR34M3R het volgende:
o, je bent er nog wel.. je was ineens zo stil
Erik nog wel, maar die andere is alweer huilend terug naar vriendliefquote:Op woensdag 28 november 2007 21:43 schreef maedel het volgende:
ah, jij kijkt het blok.
zitten die twee homo's er nog in?
wij gingen het eigenlijk volgen. Maar we hebben het dus niet gevolgdquote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
kijk ik nooit. Ik weet waar het over gaat ongeveer, maar ik kijk sowieso zelden tv..
Oh, heeft die een nieuwe maat dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erik nog wel, maar die andere is alweer huilend terug naar vriendlief
Nee Nederland zal nooit meer zo'n leuk koppel als Brett en Tobias kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |