Ja sjonge, met die elektrische bootjes zit het met de size sowieso wel goedquote:Op woensdag 28 november 2007 15:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, als iemand die motion niet snapt schop ik d'r het bed uit hoor...![]()
die hebben wij heul nie nodigquote:Op woensdag 28 november 2007 15:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja sjonge, met die elektrische bootjes zit het met de size sowieso wel goed
quote:
quote:Is dit het topic om je viboot collectie te tonen?
Jouw viboot-collectie is vast wel een eigen topic waard. Linkjes daarnaartoe zijn natuurlijk wel welkom
Ik weet echt weinig op het gebied van sex met vrouwen...quote:Op woensdag 28 november 2007 15:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, als iemand die motion niet snapt schop ik d'r het bed uit hoor...![]()
Kijk maar uit, anders schopt maedel je het bed uitquote:Op woensdag 28 november 2007 15:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet echt weinig op het gebied van sex met vrouwen...
Maar ik wil het wel leren
Ik denk dat mijn mrs. het niet leuk vind als ik alle ins en outs van lesbische sex aan JB ga lerenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders schopt maedel je het bed uit
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Zo heb ik een mannelijke kennis die altijd en overal het beste in wil zijn, en als iets niet lukt, is er altijd wel een reden: hij zag het niet goed, ze waren met zijn tweeën tegen hem, hij had pijn aan zijn been, altijd iets.
Nu was ie een tijdje geleden op een feestje en ik dus ook, begint ie ineens: Het gaat niet om de lengte, het gaat om de dikte.
Ik zeg tegen vriend: die heeft dus een heel kort, dik piemeltje.
Wij lachen, was best gemeen geloof ik
Gay it forward?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn mrs. het niet leuk vind als ik alle ins en outs van lesbische sex aan JB ga leren
Dit is dan wel weer een goeie reactiequote:Op woensdag 28 november 2007 15:46 schreef maedel het volgende:
Via nieuwnieuws.nl kwam ik hier op uit: http://paspoort.kro.nl/forums/332591/ShowPost.aspx
Triest...
Het is iedere keer weer schrikken hoeveel homofobie er eigenlijk nog is in Nederland...quote:Op woensdag 28 november 2007 15:56 schreef maedel het volgende:
Ja, alleen die in het begin, dat het gewoon zelfs van familie en bekenden komt. Da's erg...
ja, ik vind het ook altijd eng eigenlijk. Elke keer als er in de media iets over te doen is, komt dat zo naar voren.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Het is iedere keer weer schrikken hoeveel homofobie er eigenlijk nog is in Nederland...
En stapelen maar!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil deze:
[ afbeelding ]
Blokkendoosauto!
Ik vind hem zoooo leuk, van lelijkigheidquote:Op woensdag 28 november 2007 16:32 schreef maedel het volgende:
Oké, JB, ik vind je een schatje, maar je autosmaak is echt
Dit kan echt niet hoor.
Ik wil nog niet dood gevonden worden in zo'n auto
Jackquote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
Die is zooo schattig...dat koppie
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Daar was ie wel wat jonger, nu is ie volwassen
Zö is ie nu:
[ afbeelding ]
Dit is Dexter
[ afbeelding ]
En Dee
[ afbeelding ]
Ook leukquote:Op woensdag 28 november 2007 16:57 schreef JamesBrownie het volgende:
1tje maar, de andere twee zijn ex-katers
Te laatquote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef maedel het volgende:
jullie weten toch wel dat ik alles vrij snel visualiseer he?
Straks wordt Wonderer ook nog wakker...
ik zag in myat al dat je gereageerd had. en ik dacht "te laatquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:53 schreef maedel het volgende:
[..]
ik zag in myat al dat je gereageerd had. en ik dacht "te laat"
Ik las iets anders....quote:
ik lasquote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pta lijkt toch in de verste verte niet op KPD
ik vond het al zo vreemd dat ze het de moeite waard vond om hier te vertellen.....quote:ik heb trouwens in de plee gepist
Voor sommige mensen is het wel heel knap om in de plee te pissen, anders.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik las
[..]
ik vond het al zo vreemd dat ze het de moeite waard vond om hier te vertellen.....![]()
![]()
vrouwen hebben daar over het algemeen minder moeite mee hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het wel heel knap om in de plee te pissen, anders.
voor mannen?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het wel heel knap om in de plee te pissen, anders.
Ik heb het serieus 3x moeten lezen.. stom hequote:Op woensdag 28 november 2007 20:08 schreef maedel het volgende:
[..]
voor mannen?![]()
Overigens, ik ben wel een kletsmajoor, maar zo'n dingen, dat ga ik niet schrijven hoor...
behalve dan Chantall Janszen, die deed het in een dronken bui in haar kledingkastquote:Op woensdag 28 november 2007 20:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
vrouwen hebben daar over het algemeen minder moeite mee hoor.
lees dan even het hele topic door, dan is je de reden wel duidelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[HOMO]#1998:de Titanic zinkt weer zonder Celine en met Oscar
wat was dat nu?!?!? Proberen de H's ons na te lopen naar GC?
ahhhhh..... op die manier..quote:Op woensdag 28 november 2007 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees dan even het hele topic door, dan is je de reden wel duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |