quote:Op maandag 26 november 2007 20:36 schreef MouzurX het volgende:
zeg dan gewoon nee ...
Geheim genootschap.quote:Op maandag 26 november 2007 20:37 schreef -skippybal- het volgende:
Link naar die geheime genootschap ()?
Ben het zelfquote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is een lemming!
Toch?
... toch?
... het universum en menselijke domheid; en ik ben niet zeker wat betreft het universum."quote:Op maandag 26 november 2007 20:49 schreef IHVK het volgende:
Er zijn twee dingen oneindig.
er schijnt een vrij goed restaurant te zitten aan het einde van het universumquote:Op maandag 26 november 2007 20:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
... het universum en menselijke domheid; en ik ben niet zeker wat betreft het universum."
... dobbelt niet "quote:Op maandag 26 november 2007 20:49 schreef IHVK het volgende:
Er zijn twee dingen oneindig.
Je weet toch wat meisjes samen doen gekquote:Op maandag 26 november 2007 21:04 schreef Het_hupt het volgende:
TS zit in een vriendinnengroep?
known gay btw?
ja, emo's uitlachenquote:Op maandag 26 november 2007 21:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je weet toch wat meisjes samen doen gek
Godzijdankquote:
kloonquote:
PeZuquote:
Neuqen ?quote:Op maandag 26 november 2007 21:42 schreef PeZu het volgende:
ja?
mits er kutvocht vrijkomtquote:
das voor mietjesquote:
Ja dat dusquote:Op maandag 26 november 2007 20:36 schreef MouzurX het volgende:
zeg dan gewoon nee ...
Zo te horen vraagt ze er zelf om.quote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef Napoleonson het volgende:
[..]
Ben het zelf![]()
Maar in reactie op Domme dikke vadsige klasgenote (met PAINT en SAMENVATTING)
Mensen die andere mensen zo gigantisch de grond in boren
Ik denk niet dat 2007 zon kuttopic terug wil hebbenquote:
Wat een geniaal topicquote:Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef Birra het volgende:
TS, gaat dit topic over jou? Domme dikke vadsige klasgenote (met PAINT en SAMENVATTING)
Oh, omdat het een jaar geleden is blijkbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat een geniaal topic![]()
![]()
![]()
Hoe heb ik die kunnen missen
![]()
??
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh, omdat het een jaar geleden is blijkbaar.
Hij is dik maar gaat wel 20km fietsen, dat is toch juist goed.quote:Op maandag 26 november 2007 20:35 schreef Napoleonson het volgende:
Er zit zo'n verschrikkelijke lelijke dikke vadsige kerel bij mij in de klas.
Niet dat ik zelf moeders mooiste ben, maar deze gast slaat echt alles.
Hij is verschrikkelijk dik, zo'n kerel die altijd op de fiets komt, maar zoveel eet dat hij desondanks toch dik blijft.
Gingen we laatst met een vriendinnegroep naar de bios, wilde hij weer mee
Het is 20 kilometer naar de stad, dus wij gingen met de auto, maar hij moest persee fietsen.![]()
Hij is ook verslaagd aan internet en heeft met andere nerds een geheim genootschap 'secret us'
Gelukkig voel ik me veel beter dan hij!![]()
Klacht: Lelijke nerd die loopt te zeiken.
Ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:09 schreef zovty het volgende:
Beffen.
Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Lieverd, ben jij dat?quote:Op maandag 26 november 2007 20:35 schreef Napoleonson het volgende:
Er zit zo'n verschrikkelijke lelijke dikke vadsige kerel bij mij in de klas.
Niet dat ik zelf moeders mooiste ben, maar deze gast slaat echt alles.
Hij is verschrikkelijk dik, zo'n kerel die altijd op de fiets komt, maar zoveel eet dat hij desondanks toch dik blijft.
Gingen we laatst met een vriendinnegroep naar de bios, wilde hij weer mee
Het is 20 kilometer naar de stad, dus wij gingen met de auto, maar hij moest persee fietsen.![]()
Hij is ook verslaagd aan internet en heeft met andere nerds een geheim genootschap 'secret us'
Gelukkig voel ik me veel beter dan hij!![]()
Klacht: Lelijke nerd die loopt te zeiken.
quote:Op maandag 26 november 2007 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
Mag jij wel alleen van huis zonder je ouders? Meiske!
Idd, en faal ik omdat ik dat te laat zie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
dat niet alleen, ook een faal kick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |