Je moet hem gewoon de kippensoop van Lady wrb laten lezen, is ie zo omquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben echt benieuwd of ik vriendlief zover krijg om een paar kippen te nemen. Denk wel dat het me zal lukken
miss kippen uit tjernobyl maar dat ze hier toch echt nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:16 schreef UZN het volgende:
Die beesten schijten dagelijks hun eigen gewicht. Wat je leuk vind
ohh daar ga ik van het weekend even voor zittenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon de kippensoop van Lady wrb laten lezen, is ie zo om![]()
[reality soap] de enige echte kippensoop deel 5
sorry neem geen krielkippen, ik wil legkippen, of zijn krielkippen ook legkippen?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:40 schreef Acryl het volgende:
Tok!
krielkippen leggen ook, wel kleine eitjes maar als je een stuk of 4 krieltjes neemt heb je daar zat aanquote:Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry neem geen krielkippen, ik wil legkippen, of zijn krielkippen ook legkippen?
Dwerggeitjequote:Op maandag 26 november 2007 21:03 schreef senesta het volgende:
Leuk![]()
Ik zou ook wel kippen willen en een dwerggeitje en en..
Nou ja, hier gaat het niet lukken
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:45 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
DwerggeitjeZulks grappig woordje
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:46 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
DwerggeitjeZulks grappig woordje
quote:
hehe wel leuk die tamme kippen, maar 1 ei per week is idd niet echt veel, misschien ander voer proberenquote:Op maandag 3 december 2007 22:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb kipjes :yes Zie hier
Een krielhaantje (zegt alleen maar *rochel* *uche*) 2 krieldames en 2 zijdehoendames.
Ik raap 1 ei per weekmaar heb enorm veel lol van die beestjes. Ze lopen achter me aan het huis in, herkennen het als ik huis kom met de auto en de haan stapt zelfs mee de auto in
Qua voer stellen ze geen hoge eisen..zorg voor een volwaardig voer en elke dag schoon drinkwater
quote:Op maandag 3 december 2007 22:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
2 krieltjes zijn nog jong dus daar verwacht ik sowieso niet veel van, en tis nu winter dus dan houden ze er ook wel een beetje mee opDie zijdehoentjes staan ook niet bekend om hun productie
ohh dat hoorde ik ook het weekend dat er in de donkere dagen van het jaar minder eitjes worden gelegd.... jaja ik win echt aan alle kanten info inquote:Op maandag 3 december 2007 22:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
2 krieltjes zijn nog jong dus daar verwacht ik sowieso niet veel van, en tis nu winter dus dan houden ze er ook wel een beetje mee opDie zijdehoentjes staan ook niet bekend om hun productie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |