Mooi. Muecken?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:19 schreef Muck het volgende:
voor het eerst sinds maanden eindelijk eens zonder hoofdpijn![]()
Nou, mijn dochter Bente (B) heeft twee oma's (A en M), twee opa's (K en D) en ook nog een papa en mama (T en W). En aangezien wij met z'n allen 1 happy family zijn vieren wij pakjes avond dus met z'n allen. En dan zit er ook voor de opa's en oma's en papa en mama cadeautjes in de zak. Voor mij en mijn man dus dure parfum (thank GOD voor lieve mevrouwtjes) en voor de opa's en oma's een dinerbon van hun favoriete griek (die dus dicht was).quote:Op woensdag 28 november 2007 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Voor wie moet je in godesnaam al die letters kopen
Sinterklaas
Kerst
Oud en Nieuw
Het is alweer bijna januari
Lekker muck, dat scheelt zo'n hoop, ik na die ***dag van gisteren ook een stuk beter
Meteen met zijn 2-en door het huis als de witte reus![]()
Man is werken. Dat 'daar-word-je-warm-van'trucje moet bij mij dus nog even wachten tot een uurtje of elf vanavond....quote:Op woensdag 28 november 2007 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed idee Steer, daar wordt je warm van
tomatensap is echt viesquote:Op woensdag 28 november 2007 17:37 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa natuurlijk is sinterklaas leuk als de kids klein zijn
Tomatensap roels trouwens nu
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
Hihi. Tezz is van het gezellige type.
Ja dat heb ik vaker gehoord ja!quote:Op woensdag 28 november 2007 17:50 schreef DarkElf het volgende:
Tomatensap is goed tegen een kater![]()
(ja echt hoor )
Of met wodka en een stengel bleekselderijquote:Op woensdag 28 november 2007 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Tomatensap is wel lekkel, met peper, zout en tabascoMét en zonder kater
Veel water drinken voor je gaat slapen werkt ookquote:Op woensdag 28 november 2007 17:50 schreef DarkElf het volgende:
Tomatensap is goed tegen een kater![]()
(ja echt hoor )
absoluutquote:Op woensdag 28 november 2007 19:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Veel water drinken voor je gaat slapen werkt ook
tuurlijk, twee advil nemen en een liter water drinken voor je gaat slapenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Veel water drinken voor je gaat slapen werkt ook
ik moet ook nog vanalles doenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:20 schreef Tezz het volgende:
Pff ben niet vooruit te branden.
Ik moet nog: sinterklaas cadeau's inpakken, de was doen, de hond in bad doen en mijn keuken opruimen. Maar ik denk dat ik maar op de bank ga liggen.
niks mis meequote:Op woensdag 28 november 2007 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Dat kopje thee is hier een pot geworden, heerlijk.
ik ben 300 dingen tegelijk aan het doen (ongeveer dan he) en de tv staat nu meer aan als achtergrond geluidquote:Er is voetjebal op TV dus ik ga onder een koptelefoon zwijmelen bij een aflevering van ER USA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |