nee ze had vanmiddag pas gebeld, dus morgen gaan we, en ze was ookal niet wakker geworden van mijn smsjequote:Op woensdag 28 november 2007 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Nog naar de DA geweest DOL?
Liefde gaat bij hem wel door de maag, he?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik zit gezellig alleen hier thuis bij HEM. Hij is bij een vriendin eten, die vorige week ookal bij hem bleef eten.
Maar hij zou op tijd thuis zijn zei hijHij zit er nu al ongeveer 4 uur
blijkbaar, hoop maar dat hij goed te eten heeft gehad vanaaf want ik kook voorlopig niet meerquote:Op woensdag 28 november 2007 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Liefde gaat bij hem wel door de maag, he?
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
blijkbaar, hoop maar dat hij goed te eten heeft gehad vanaaf want ik kook voorlopig niet meer
egnie gekkie, baal gewoon een btje. Voel me kut want erg veel pijn. Wilde eik naar bed, maar het bed is niet opgemaakt, heb wel de matrashoes eromheen gedaan, maar dekbedhoes trek ik echt niet met mijn reumaquote:
sol is een btje verdietig.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:37 schreef Bluezz het volgende:
Waar ik DOL zei, bedoel ik SOL
SOL is boosch
Lekker de hoes over je heen en het dekbed daar weer over heen en je bedje in!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef SeaOfLove het volgende:
egnie gekkie, baal gewoon een btje. Voel me kut want erg veel pijn. Wilde eik naar bed, maar het bed is niet opgemaakt, heb wel de matrashoes eromheen gedaan, maar dekbedhoes trek ik echt niet met mijn reuma![]()
jij topic-killerquote:Op woensdag 28 november 2007 22:57 schreef MissHobje het volgende:
ik kom aanhobbelen en meteen doodse stilte
Heb ik weer
Hai Muck
je kunt altijd nog schoenen met tenen gaan dragenquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 28 november 2007 23:06 schreef Muck het volgende:
[..]
je kunt altijd nog schoenen met tenen gaan dragen
Ja de zon schijnt altijd maar hier in Brabant zitten er toch dikke vette regenwolken voor..........quote:Op donderdag 29 november 2007 14:43 schreef Bluezz het volgende:
Dat ziet er lekkah uit Krnkje
De zon schijnt dames en heren!!
Idd Tess, tapasachtige dingen, gehaktballetjes in tomatensaus, schapenkaasblokjes gemarineerd in knoflook, heerlijke broodjes in heerlijke tapenades, italiaanse broodsalade, soepje, dingetje
Hoelaat eten we?
Ben je al weg???quote:Op donderdag 29 november 2007 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens, ff snel: zodadelijk met heel veel baggage op Utrecht CS, waar kun je een goedkope, goede maaltijd halen? Niet de Mac of Charlie Siu
Iemand goede suggestie?
kunnen ze dat wel weghalen?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Samantha heeft een melkklier-tumor hoorden we vanmiddag bij de dierenarts![]()
Klinkt goed dat stoofpotje DE
Als je richting vreeburg loopt, is daar een lekkere suppaquote:
Ik niets.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Steer wat ga je eigenlijk doen
Jawel, mijn ontdekking na vele lange dagen werken in Utrecht is de Shakie's. Belegde bagels, samosa's, verse soep tjokvol groente... Lekker!quote:Op donderdag 29 november 2007 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja... laat die suppa dan maar zitten, is echt een eindje lopen
Verder is er niet zo veel op het station Utreg![]()
Heb je een mooi pakje aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |