Hihi, ja, dat klopt. Maar die gaat dus niet doorquote:Op maandag 26 november 2007 23:23 schreef Den_Haag het volgende:
Las ik nog in het vorige topic morgen lunchmeet in Delft? Of is Rotterdam ook mogelijk?
Nee, Den Haag. Maar de laatste keer dat ik op de bordjes keek was Delft (3x) nog steeds een afslag op weg naar Rotterdamquote:Op maandag 26 november 2007 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je met die username in Delft woont, he?
Bietensoep met komijn en sinaasappelsap?quote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef DarkElf het volgende:
It's good to be black![]()
Oh en ik wil vrijdag een goddelijk soepje in elkaar flanzen,...
iemand tips?
Nou noem je net toevallig dé groente waar ik echt niet van houquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bietensoep met komijn en sinaasappelsap?
Mens! Ik heb juist de biet recent her-ontdekt, echt heerlijk, zoet en aards en met een pracht-kleur! Afijn, in welke richting zit je dan te denken? Ik heb wel een paar soep-boeken geloof ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou noem je net toevallig dé groente waar ik echt niet van hou
Bieten
Dit was een onverwacht erg lekker soepje :quote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef DarkElf het volgende:
It's good to be black![]()
Oh en ik wil vrijdag een goddelijk soepje in elkaar flanzen,...
iemand tips?
ja de kleur is sowieso erg mooi ja... Het enige wat ik vroeger lekker vond met bieten was de haring-bietensalade die mijn oma maaktequote:Op dinsdag 27 november 2007 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mens! Ik heb juist de biet recent her-ontdekt, echt heerlijk, zoet en aards en met een pracht-kleur!
He das lekker, ga ik zeker als kandidaat zienquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit was een onverwacht erg lekker soepje :
Krab-venkelsoep
(dan kom je op mijn eigen kookschriftje, waar ik zelf veel te weinig kom)
Mmm ja dat klinkt ook lekker!quote:
mm wie weetquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:31 schreef Den_Haag het volgende:
Dan laat je ons toch de beslissing nemen?!
Ik heb geloof ik nog nooit linzen op...quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als die linzensoep dezelfde is die ik bij CF heb gegeten dan zou ik voor die gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |