dat heb ik ook DEquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:30 schreef DarkElf het volgende:
Jeet SOL dat klinkt ook enorm ellendig zegwat heb je als ik vragen mag??
Nou ik ben net terug van boodschappen doen enzo en ik ben toch echt een meisje hoor, ik word zo gelukkig van geld uitgeven
Straks lekker eten maken maar eerst lunsjen
ja, ik ben ook behoorlijk pissigquote:
Het leed dat ongesteldheid heet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:30 schreef DarkElf het volgende:
Jeet SOL dat klinkt ook enorm ellendig zegwat heb je als ik vragen mag??
Nou ik ben net terug van boodschappen doen enzo en ik ben toch echt een meisje hoor, ik word zo gelukkig van geld uitgeven
Straks lekker eten maken maar eerst lunsjen
'Wil jij aan Zwarte Piet laten zien hoe 'ie pepernoten moet bakken?'quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:03 schreef DarkElf het volgende:
Leuk is dat he? Kindjes die helemaal nerveus en gespannen maar toch ook blij zijn
Ah ja dat kan idd heel heftig zijn (en ik heb geen kinderen dus weet wrs niet eens hoe heftigquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het leed dat ongesteldheid heet.
Heb je alleen maar geld uitgegeven aan eten? Of jezelf ook nog met kleding of schoenenverwend?
Ik kan trouwens ook altijd erg blij worden van kleine dingetjes voor in de keuken of huis kopen. Een toffe aardewerken maatbeker bij de Wibra voor 50 () eurocent, een asbakje bij de Xenos e.d.
![]()
Ik dacht even dat er iets heel ergs met je zusje was; het kostte drie keer lezen voordat ik me bedacht dat je zusje vast geen vacht heeft!quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh, ze kunnen de tumor weghalen, maar dat kost 150 euroIs aan mijn zusje om te beslissen, maar ze heeft er verder geen last van, eet en drinkt goed ook en haar vacht is ook nog erg mooi glanzend, behalve waar die tumor zit dus.
amenquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:40 schreef minilotje het volgende:
[..]
Verder: in een discussie op mijn werk vandaag over eten heb ik overigens nog zéér liefkozend over jullie hier op CUL gepraat. Ik weet dat ik niet eens zo gek veel post in CUL, maar toch word ik er niet alleen hongerig, maar ook altijd blij van.
Mijn collega's bestaan vooral uit chagrijnige Sonja Bakkerlijdertjes, nare moeders die hun kinderen vier keer per week friet voorzetten, zestienjarige meisjes die leven op een selderiestengel en een Twix per dag, en mensen die schouderophalend over eten denken en geeuwend kant-en-klaar voedsel naar binnen schuiven.
En ze snappen allemaal niet hoe fijn eten kan zijn. Hoe vriendjes kunnen stralen als je een schaal vol sappige, kruidige hazenpeper voor ze neerzet. Hoe de geur van een winterse stoofpot elk huis tot een thuis maakt. Hoe chocoladekoekjes bakken met je kleuterbuurmeisje vanzelf de beste dag van haar herfstvakantie zal zijn. Hoe verliefd je op vakantie kunt zijn boven een tafel vol tapas, samen dronken worden en naar knoflook stinken..
ETEN!![]()
Als iedereen zo van eten hield als wij, dan was de wereld vast leuker.
Toch?
Zo, mijn mond is leeg, want je hebt de woorden eruit gehaald.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:40 schreef minilotje het volgende:
[..]
En ze snappen allemaal niet hoe fijn eten kan zijn. Hoe vriendjes kunnen stralen als je een schaal vol sappige, kruidige hazenpeper voor ze neerzet. Hoe de geur van een winterse stoofpot elk huis tot een thuis maakt. Hoe chocoladekoekjes bakken met je kleuterbuurmeisje vanzelf de beste dag van haar herfstvakantie zal zijn. Hoe verliefd je op vakantie kunt zijn boven een tafel vol tapas, samen dronken worden en naar knoflook stinken..
ETEN!![]()
Toch?
wat moet ik hier nou nog op aanvullenquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:40 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er iets heel ergs met je zusje was; het kostte drie keer lezen voordat ik me bedacht dat je zusje vast geen vacht heeft!
En vervelend hè, ongesteldheidsellende? Ik had er vroeger nooit last van maar sinds vorig jaar heb ik zo af en toe wel dagen dat ik gillend en huilend mijn voortplantingsorganen naar de hel verdoem.![]()
Verder: in een discussie op mijn werk vandaag over eten heb ik overigens nog zéér liefkozend over jullie hier op CUL gepraat. Ik weet dat ik niet eens zo gek veel post in CUL, maar toch word ik er niet alleen hongerig, maar ook altijd blij van.
Mijn collega's bestaan vooral uit chagrijnige Sonja Bakkerlijdertjes, nare moeders die hun kinderen vier keer per week friet voorzetten, zestienjarige meisjes die leven op een selderiestengel en een Twix per dag, en mensen die schouderophalend over eten denken en geeuwend kant-en-klaar voedsel naar binnen schuiven.
ETEN!![]()
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |