abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54939747
goeiemorgen hoef niet zoveel te doen vandaag buiten wat leuke dingen

dus straks boodschschappen doen, even wat winkelen en vanavond lekker koken..

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54939944
Haai
Weer netjes op het werk, het is nog rustig
pi_54940013
Morguh. zit weer in een engineering meeting. Gezellig. maar wel koekjes bij de koffie
pi_54941825
kletskopjes zeker
pi_54942326
hoi
Ja doei.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:16:56 #256
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_54942867
goede moggel...
*haalt neus op*
Dag 4 op n rij ziek thuis
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_54943626
Zo tweede dag op een rij dat ik jankend van de pijn wakker werd. Vanochtend nog een slag erger dan gisteren, gezellig met overgeven erbij en zo extreem pijn dat ik op eeen gegeven moment nieteens meer kon lopen

Vanaaf naar UB40...joepie. Pijn is nu bijna weg, zo maar even wat proberen te eten, weer wat pillen en dan maar weer terug naar bed.

Ohhh, ze kunnen de tumor weghalen, maar dat kost 150 euro Is aan mijn zusje om te beslissen, maar ze heeft er verder geen last van, eet en drinkt goed ook en haar vacht is ook nog erg mooi glanzend, behalve waar die tumor zit dus.
pi_54944619
Jeet SOL dat klinkt ook enorm ellendig zeg wat heb je als ik vragen mag??

Nou ik ben net terug van boodschappen doen enzo en ik ben toch echt een meisje hoor, ik word zo gelukkig van geld uitgeven

Straks lekker eten maken maar eerst lunsjen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:34:39 #259
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54944720
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:30 schreef DarkElf het volgende:

Nou ik ben net terug van boodschappen doen enzo en ik ben toch echt een meisje hoor, ik word zo gelukkig van geld uitgeven

dat heb ik ook DE
alleen wordt het erg lastig nu, omdat de IB-groep het leuk vond om mijn schoolgeld 2x af te schrijven
even gebeld natuurlijk...
vrouw: "oh wat vervelend!"
ik: "nogal ja"
vrouw: "nou, we storten geen geld terug want dat is veel te veel gedoe"
ik: "nou, mooie boel dan, zo vlak voor de feestdagen!"
vrouw: "weet je wat, dan beschouwen we dit gewoon alvast als betaling voor december"
ik: "dat is een heel leuk idee, maar in december wordt er sowieso geen schoolgeld afgeschreven"
vrouw: "daar zeg je wat ja...."
ik: "dus hoe gaat dit nu opgelost worden?"
vrouw: "ehm, dan is dit de betaling voor januari alvast"
ik: (neemt nog net geen hap uit de tafel) "zal ik sinterklaas, kerst en oud en nieuw dan ook maar uitstellen tot eind januari?"

had ze geen antwoord meer op....

overigens al de 2e keer dat ze dit geintje flikken
kutbedrijf
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_54944746
jeetje, ben je lekker mee...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:36:47 #261
112545 Muck
pi_54944785
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:35 schreef DarkElf het volgende:
jeetje, ben je lekker mee...
ja, ik ben ook behoorlijk pissig
mijn broer is overigens ook jarig met kerst, mijn moeder met oudjaar en ik 2 januari, dus het komt nu nog slechter uit dan normaal eigenlijk
pi_54944833
ja en het probleem met zo 'n instantie is dat ze echt niet meewerken met je
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54944964
Sterkte SOL

Overheidsinstanties heeft mij 2,5 jaar gekost om het hoogheemraadschap ervan te overtuigen dat mijn verhuurder de belastingen schuldig was, niet ik in een gedeelde woning.
pi_54945376
Hallo! Zwarte Piet hier Ik heb vanmorgen zwarte piet gespeeld op een basisschool, vet leuk, al die kindertjes helemaal zenuwachtig

Maar nu heb ik dus een diploma en een button
pi_54945491
Leuk is dat he? Kindjes die helemaal nerveus en gespannen maar toch ook blij zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54947076
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:30 schreef DarkElf het volgende:

Het leed dat ongesteldheid heet.

Voor de moeders onder ons....het voelt aan als heftige weeen...need i say more

Heb je alleen maar geld uitgegeven aan eten? Of jezelf ook nog met kleding of schoenen verwend?

Ik kan trouwens ook altijd erg blij worden van kleine dingetjes voor in de keuken of huis kopen. Een toffe aardewerken maatbeker bij de Wibra voor 50 ( ) eurocent, een asbakje bij de Xenos e.d.

@ Muck: daar ben je mooi klaar mee

@ Krnkje: beterschap

@ CF: leuk

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2007 15:07:13 ]
pi_54947252
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:03 schreef DarkElf het volgende:
Leuk is dat he? Kindjes die helemaal nerveus en gespannen maar toch ook blij zijn
'Wil jij aan Zwarte Piet laten zien hoe 'ie pepernoten moet bakken?'
En dan zo'n stijf dichtgeknepen bekkie en heel hard 'nee' schudden

En een jongetje uit groep zes ging een zelfgeschreven gedicht voorlezen, zo schattig, helemaal nerveus...

Afijn, ik ga nog even proberen wat te werken.
pi_54947555
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:06 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Het leed dat ongesteldheid heet.

Heb je alleen maar geld uitgegeven aan eten? Of jezelf ook nog met kleding of schoenen verwend?

Ik kan trouwens ook altijd erg blij worden van kleine dingetjes voor in de keuken of huis kopen. Een toffe aardewerken maatbeker bij de Wibra voor 50 ( ) eurocent, een asbakje bij de Xenos e.d.
Ah ja dat kan idd heel heftig zijn (en ik heb geen kinderen dus weet wrs niet eens hoe heftig )

Ik heb gezichtsverzorging spullen gekocht en drie kneipp badoliën (kon niet kiezen en ze zijn allemaal zo lekker... nieuwe zijn het volgens mij; van die schuimende oliën)

Ik ben verder echt een drogist mens ik kan helemaal blij worden van al die potjes en geurtjes en toestanden daar

En verder veel eten voor vanavond en nog wat wijnen (Argentijns en Chileens, want het rek vertoonde gaten

Heb net iig het voorgerecht gemaakt (gerookte forelpate) dus die staat nu stijf te worden in de koelkast en het "voor bij de koffie" staat in de koelkast..

Dus vanavond alleen de stoofpot nog..

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54948897
Oe SOLletje, wat vervelend...........ik weet hoe het voelt! Nog even volhouden en dan is het weer voorbij........

Ik ben vanmiddag uit winkelen geweest met mijn dochter. Die heeft nieuwe schoenen gekregen. En ze wilde een glitterjurk voor de kerst, maar er was niets leuks. Maar even naar de webshop van de H&M surfen............
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_54950429
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh, ze kunnen de tumor weghalen, maar dat kost 150 euro Is aan mijn zusje om te beslissen, maar ze heeft er verder geen last van, eet en drinkt goed ook en haar vacht is ook nog erg mooi glanzend, behalve waar die tumor zit dus.
Ik dacht even dat er iets heel ergs met je zusje was; het kostte drie keer lezen voordat ik me bedacht dat je zusje vast geen vacht heeft!

En vervelend hè, ongesteldheidsellende? Ik had er vroeger nooit last van maar sinds vorig jaar heb ik zo af en toe wel dagen dat ik gillend en huilend mijn voortplantingsorganen naar de hel verdoem.

Verder: in een discussie op mijn werk vandaag over eten heb ik overigens nog zéér liefkozend over jullie hier op CUL gepraat. Ik weet dat ik niet eens zo gek veel post in CUL, maar toch word ik er niet alleen hongerig, maar ook altijd blij van.
Mijn collega's bestaan vooral uit chagrijnige Sonja Bakkerlijdertjes, nare moeders die hun kinderen vier keer per week friet voorzetten, zestienjarige meisjes die leven op een selderiestengel en een Twix per dag, en mensen die schouderophalend over eten denken en geeuwend kant-en-klaar voedsel naar binnen schuiven.

En ze snappen allemaal niet hoe fijn eten kan zijn. Hoe vriendjes kunnen stralen als je een schaal vol sappige, kruidige hazenpeper voor ze neerzet. Hoe de geur van een winterse stoofpot elk huis tot een thuis maakt. Hoe chocoladekoekjes bakken met je kleuterbuurmeisje vanzelf de beste dag van haar herfstvakantie zal zijn. Hoe verliefd je op vakantie kunt zijn boven een tafel vol tapas, samen dronken worden en naar knoflook stinken..

ETEN!

Als iedereen zo van eten hield als wij, dan was de wereld vast leuker.

Toch?
pi_54950628
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:40 schreef minilotje het volgende:

[..]

Verder: in een discussie op mijn werk vandaag over eten heb ik overigens nog zéér liefkozend over jullie hier op CUL gepraat. Ik weet dat ik niet eens zo gek veel post in CUL, maar toch word ik er niet alleen hongerig, maar ook altijd blij van.
Mijn collega's bestaan vooral uit chagrijnige Sonja Bakkerlijdertjes, nare moeders die hun kinderen vier keer per week friet voorzetten, zestienjarige meisjes die leven op een selderiestengel en een Twix per dag, en mensen die schouderophalend over eten denken en geeuwend kant-en-klaar voedsel naar binnen schuiven.

En ze snappen allemaal niet hoe fijn eten kan zijn. Hoe vriendjes kunnen stralen als je een schaal vol sappige, kruidige hazenpeper voor ze neerzet. Hoe de geur van een winterse stoofpot elk huis tot een thuis maakt. Hoe chocoladekoekjes bakken met je kleuterbuurmeisje vanzelf de beste dag van haar herfstvakantie zal zijn. Hoe verliefd je op vakantie kunt zijn boven een tafel vol tapas, samen dronken worden en naar knoflook stinken..

ETEN!

Toch?
amen
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_54950646
Minilotje, voor jou 1 woord: Mirena!! Geen menstruatieklachten meer (OK, nadat ie is gezet )

Leuke post, helemaal met je eens & zeer herkenbaar. Vooral ook, uit mijn studententijd, als die platgekookte macaroni met een overgaar groentepakket en de vele, vele porties chicken tonight... En mensen die denken dat wereldgerechten avontuurlijk zijn...
Koken met asafoetida, da's pas avontuurlijk, want het ruikt naar zweetvoeten.
Muffins en crumble maken van stoofpeertjes, en net zo lang experimenten uitvoeren totdat je keuken overhoop ligt en de vloer plakt En op zaterdag naar de markt en dan een grote bos dragon kopen en je op de terugweg realiseren dat je dat nog nooit hebt gegeten
Lange avonden aan tafel met veel vrienden en minstens zoveel flessen wijn... Dat lukt niet bij chicken tonight.
  vrijdag 30 november 2007 @ 17:58:11 #273
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54950781
quote:

[..]

ETEN!

Toch?
Zo, mijn mond is leeg, want je hebt de woorden eruit gehaald.

Maar snel opvullen met iets eten. Indiaas vanavond, zalig.

Wij gaan morgen voor een lang weekend naar de Veluwe. http://www.sterrenberg.nl/paginas De keuken staat goed bekend, dus we hebben er ook twee maal een diner bij geboekt. Nu hopen op redelijk weer, zodat we ook wat kunnen wandelen. Al is opgesloten zijn in het hotel ook geen straf.

Sterkte SOLleke
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 30 november 2007 @ 18:21:53 #274
112545 Muck
pi_54951194
quote:

[..]

Ik dacht even dat er iets heel ergs met je zusje was; het kostte drie keer lezen voordat ik me bedacht dat je zusje vast geen vacht heeft!

En vervelend hè, ongesteldheidsellende? Ik had er vroeger nooit last van maar sinds vorig jaar heb ik zo af en toe wel dagen dat ik gillend en huilend mijn voortplantingsorganen naar de hel verdoem.

ETEN!

Toch?
wat moet ik hier nou nog op aanvullen
pi_54951321
Wellness Dude, het ziet er heerlijk uit!

@ Minilot, helemaal eensch
Morgenavond bij vrienden in Utreg eten, en ze smste net al, jullie kúnnen blijven slapen

@Darkelf, ik werd laatst al blij van 2 theedoekenhangertjes kopen voor aan de koelkast en groene voorraadbussen... een kinderhand is gauw gevuld hoor

@Maandelijkse perikelen, zie het KUTtopic in KLB

@CF, ik moest lachen om je reaktie op minilot, ipv Halleluja riep je Mirena Dacht ff dat het een uitroep moest voorstellen

Nou, niemand vergeten?
Oh ja, SOL dat is veel geld voor een dier, maar ach... als ze dan nog jaaaaaaaren leeft daarna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')