Daar hopen we al vanaf maart op.................................quote:Op maandag 26 november 2007 17:31 schreef Adothehague het volgende:
Er komt binnenkort heus wel weer terror denk ik.
Wat ik laatst op TV zag met kapotte deuren etcetera was niet misselijk.quote:Op maandag 26 november 2007 17:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daar hopen we al vanaf maart op.................................
quote:Op maandag 26 november 2007 17:31 schreef diedirk het volgende:
Uitleg TT:
Omdat ze schijnbaar iedereen nodig hebben om tv te maken , kan er niemand meer worden weggestemd.
Dit wordt tegengehouden door de redactie.
Het gevolg is dat niemand eigenlijk nog echt moeite doet, het is slap soapachtig aftreksel geworden en heeft niks meer met echt realtity spel meer te maken
nee joh, aan het einde krijgen ze allemaal een mooi bedrag mee naar huis.quote:Op maandag 26 november 2007 17:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
maar iemand moet de villa toch uiteindelijk winnen?
Mijn beste man de villa staat te koop dus er valt geen villa te winnen, bovendien zou dat pas na twee jaar kunnen worden gewonnen en zo lang duurt dit flutprogramma niet meer dus??????????????quote:Op maandag 26 november 2007 17:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
maar iemand moet de villa toch uiteindelijk winnen?
Echt waar? Is er ergens een bron?quote:Op maandag 26 november 2007 17:35 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
nee joh, aan het einde krijgen ze allemaal een mooi bedrag mee naar huis.
nee dat is wat ik denkquote:Op maandag 26 november 2007 17:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Echt waar? Is er ergens een bron?
quote:Op maandag 26 november 2007 17:37 schreef DrsH het volgende:
[..]
Mijn beste man de villa staat te koop dus er valt geen villa te winnen, bovendien zou dat pas na twee jaar kunnen worden gewonnen en zo lang duurt dit flutprogramma niet meer dus??????????????![]()
![]()
Kijk Ome John is wel een ASO Millionair maar niet op zijn achterhoofd gevallen,dus volledig Juridisch ingedekt met ondersteuning van de Holleder Groupquote:Op maandag 26 november 2007 17:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En hier gaan die miljonairs mee akkoord? Huub leek me altijd iemand die het echt voor de villa en de geldprijs deed. Die gaat toch niet ineens genoegen nemen met een lullig bedragje
je weet niet wat ze huub achter de schermen geboden hebben.........quote:Op maandag 26 november 2007 17:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En hier gaan die miljonairs mee akkoord? Huub leek me altijd iemand die het echt voor de villa en de geldprijs deed. Die gaat toch niet ineens genoegen nemen met een lullig bedragje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |