ja kwaliteit is altijd jammer bij de profeet. Maar aan de andere kant heb je nu wel de mogelijkheid om het in ieder geval te beluisterenquote:Op woensdag 28 november 2007 23:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
LSDBgoed bezig hoor
TOch altijd weer jammer v/d kwaliteit he![]()
ben toch blij dat ik er live bij was
Ach, tis weer eens wat anders als showtek bashen hequote:Op donderdag 29 november 2007 09:08 schreef Sethje het volgende:
Haha dat jullie heel die cd van die mof gaan analyseren
Eigenlijk had the prophet een nieuw nummer van Scope moeten draaien, alleen scope zei zelf dat hij alleen de intro had gebruikt van dit nieuwe nummer en daarna Rock Hypnotic erin had gemixt... althans dat is wat ik me er nog van kan herinneren van die ochtend...quote:Die edit van Hypnoticzo fucking meesterlijk met die break, en dan de melo erin
Het klinkt top in elk geval. Mooie break en dan ff die stilte en dan die melodie... geluk bij een ongeluk dan in dit gevalquote:Op donderdag 29 november 2007 11:46 schreef CrustyClown het volgende:
Eigenlijk had the prophet een nieuw nummer van Scope moeten draaien, alleen scope zei zelf dat hij alleen de intro had gebruikt van dit nieuwe nummer en daarna Rock Hypnotic erin had gemixt... althans dat is wat ik me er nog van kan herinneren van die ochtend...
Haha dat je de hele set gaan analyserenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:08 schreef Sethje het volgende:
Haha dat jullie heel die cd van die mof gaan analyseren
Ik hap trouwens nietquote:Op donderdag 29 november 2007 11:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Haha dat je de hele set gaan analyseren
Sjiek hendigquote:Op donderdag 29 november 2007 11:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Mwah die luister ik toch en aangezien ik op stage geen ruk te doen heb geef ik meteen mijn mening
ja kut dan moet je me niet quotenquote:
Voor de historie is datquote:Op donderdag 29 november 2007 11:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja kut dan moet je me niet quoten![]()
Dat klinkt echt heel lelijk. Qlimax lijkt me toch wel een feest dat je niet zomaar iets gaat lopen blaten lijkt me dan eigenlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 12:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en dv8 liep niet te blerren, in de set bij Ride with uz maar dat was Zany, en tja hij kent natuurlijk alleen zijn eigen Fusion producties
Hoezo dat nu weer? Omdat je voor Qlimax veel geld betaalt? Of omdat Qlimax een groot Q-Dance feest is? Toen vorig jaar Zany schreeuwde "Wat een geile bedoeling!", vond iedereen het geweldig... Moet op grote feesten iedereen altijd super izjn best doen en de MC maar beetje laten lullen en het kloten voor kleine feestjes houden? Ik vind juist dat gekloot af en toe wel grappigquote:Op donderdag 29 november 2007 12:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel lelijk. Qlimax lijkt me toch wel een feest dat je niet zomaar iets gaat lopen blaten lijkt me dan eigenlijk
Nee dat bedoel ik niet, spontaniteit juich ik ook toe. Alleen hij zat er wel heel erg naast en dat verwacht je toch niet bij het feest wat het paradepaardje van Q en de DJ's zelf is.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:41 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer? Omdat je voor Qlimax veel geld betaalt? Of omdat Qlimax een groot Q-Dance feest is? Toen vorig jaar Zany schreeuwde "Wat een geile bedoeling!", vond iedereen het geweldig... Moet op grote feesten iedereen altijd super izjn best doen en de MC maar beetje laten lullen en het kloten voor kleine feestjes houden? Ik vind juist dat gekloot af en toe wel grappig
Hij stond laatst in zijn top 10 dus kennelijk kent ie m welquote:Op donderdag 29 november 2007 12:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en dv8 liep niet te blerren, in de set bij Ride with uz maar dat was Zany, en tja hij kent natuurlijk alleen zijn eigen Fusion producties
quote:thx man!
heb natuurlijk goede redenen de kwaliteit laag te houden:
- vanwege de vele downloadz en streamz krijg ik teveel dataverkeer wat best prijzig wordt
- de vele nwe traxx mogen niet op goede kwaliteit op internet zwerven
- alz ik goed kwaliteit op mijn site zet koopt niemand de platen meer en geven mijn collega dj’z mij geen nwe promo’z meer..
reden genoeg om het doen zoalz ik doe dacht ik zo.. ;-D
vind het gewoon leuk om iedereen het gevoel van een feest weer even te laten beleven..
grtz
En door het vrijgeven van zijn sets kent het publiek die nieuwe platen en word er veel meer losgegaan en uitgekeken naar The Prophet zijn gigs.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:05 schreef MrDice het volgende:
Had even een berichtje gestuurd naar The Prophet, erg tof dat ie zo snel reageert (binnen een half uur). Respect voor deze man. En uiteraard deel ik het met mijn mede hardstyle liefhebbers, vind ie vast niet erg.
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dit is natuurlijk niet kort door de bocht geredeneerd van mij, en als het dat wle is hebben jullie lekker pech want ik ben een winnaar
Vind het echt tof van hem dat hij het op deze manier doetquote:Op donderdag 29 november 2007 13:05 schreef MrDice het volgende:
Had even een berichtje gestuurd naar The Prophet, erg tof dat ie zo snel reageert (binnen een half uur). Respect voor deze man. En uiteraard deel ik het met mijn mede hardstyle liefhebbers, vind ie vast niet erg.
[..]
Wel tof ja, dat ie zo snel reageerd. Maar moet dat nou al die zzzzzzz achter woorden....quote:Op donderdag 29 november 2007 13:05 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ow wat een feestje was dat, zeker in de top 5 van dit jaar. Echt wat een heerlijke sfeer. Gewoon lekker ouwe hoeren met die microfoon. Ja, van mij mag het wel hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 13:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
vrije expressie geeft top feesten kijk maar naar zany & Pavo Birthday bash: iedereen liep aan te kloten en hoe vet was dat
Gelukkig is zijn muziek beter dan zijn Nederlands....The Prophetquote:Op donderdag 29 november 2007 13:05 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ja valt mij ook op, kwam al vaker voor maar de laatste tijd weer helemaal in lijkt 'tquote:Op donderdag 29 november 2007 13:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wel tof ja, dat ie zo snel reageerd. Maar moet dat nou al die zzzzzzz achter woorden....
haha idd erg apartzzzzquote:Op donderdag 29 november 2007 13:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wel tof ja, dat ie zo snel reageerd. Maar moet dat nou al die zzzzzzz achter woorden....
Blame it on the muzicquote:Op donderdag 29 november 2007 13:41 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ja valt mij ook op, kwam al vaker voor maar de laatste tijd weer helemaal in lijkt 'tRide with Uz , Forever Az one, High rollerzz (al kan die laatste opzich wel
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |