that was me.......... maar ik schreef al dat ze eigenlijk niet verder kon zakken.quote:Op maandag 26 november 2007 13:07 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, ik las iemand in de vorige COS die de hoop had dat Nix en Nada samen de poort uit gingen, maar als ze zat te liegen dat Nada dan nog verder in zijn/haar achting zou dalen..
Hoe kun je die hoop nu hebben? Ik neem geen enkel woord dat Nada zegt meer serieus, er komt toch ALTIJD het negatieve van uit, dus waarom zou het nu ineens wel goed gaan?
Die heeft onze Heilige Brian maar even gemaakt.quote:Op maandag 26 november 2007 13:08 schreef Copycat het volgende:
Lunchpauze!
Omdat FOK! nog steeds bokt, kijk ik af en toe op VOL. Maar wat is dat daar toch dat users zich zo snel genegeerd voelen als er een keer geen reply komt op een post? Allemaal tere zieltjes?
Hoe is het met de guytalk column?
helaquote:Op maandag 26 november 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
We krijgen alleen maar weer de hele dag de tokkies te zien.
Word daar ook stapelgek van....quote:Op maandag 26 november 2007 13:08 schreef Copycat het volgende:
Lunchpauze!
Omdat FOK! nog steeds bokt, kijk ik af en toe op VOL. Maar wat is dat daar toch dat users zich zo snel genegeerd voelen als er een keer geen reply komt op een post? Allemaal tere zieltjes?
Ik blijf het een vreemd forum vinden maar goed.quote:Op maandag 26 november 2007 13:08 schreef Copycat het volgende:
Lunchpauze!
Dank je wel dat je mij niet ignoredquote:Op maandag 26 november 2007 13:11 schreef mootie het volgende:
Word daar ook stapelgek van....
Sta ik op ignore????
Nou...... niemnad ziet me *stampvoet de ST uit*
Zegt niemand meer gedag?????
En dan krijg je dus 4902382 postjes met hoooooi,,
en
....
Ik probeer het wel weer even maar traag blijft het op Vol loopt het zoveel beter.quote:Op maandag 26 november 2007 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je wel dat je mij niet ignored.
![]()
En fijn dat je er weer bent, Dreamboy.
Info halenquote:Op maandag 26 november 2007 13:14 schreef Clank het volgende:
Huub en Brian moeten hun 'duet' gaan inzingen
Jah, maar ook die 1% is te veel hoop in mijn geval.. Eigenlijk heb ik al mijn hoop wat betreft DGK al opgegevenquote:Op maandag 26 november 2007 13:09 schreef Desii het volgende:
[..]
that was me.......... maar ik schreef al dat ze eigenlijk niet verder kon zakken.
Ik geloof 99% van wat zij verteld niet....... maar al mijn hoop was gevestigd op dat andere 1%
Jep, hoeveel denk jij dat er gescript is in dgk?quote:Op maandag 26 november 2007 13:10 schreef riri het volgende:
Dennix is zo'n ramp dat hij zelfs voor de regie alle camarabeelden ook nog eens verziekt....hij kijkt voortdurend bij welke zet of stap hij ook maar doet naar de camera om te kijken of die hem wel volgt....
de beelden zijn daardoor totaal onbruikbaar
wat een pussy....![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 26 november 2007 13:08 schreef Copycat het volgende:
Lunchpauze!
Hallo DB CC en de restquote:Op maandag 26 november 2007 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je wel dat je mij niet ignored.
![]()
En fijn dat je er weer bent, Dreamboy.
Verschilt denk ik behoorlijk..bij de ene persoon meer dan bij de anderequote:Op maandag 26 november 2007 13:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jep, hoeveel denk jij dat er gescript is in dgk?
Inclusief juist kommagebruik:quote:Op maandag 26 november 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
En ik wil de column van Brian lezengo Brian
Een House of Pain is het inmiddels wel geworden, daar.quote:Op maandag 26 november 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
Brian gaat Jump Around opnemen?
Schande.......
Ze werd op MSN toegevoegd door een overleden meisje. *gniffel*quote:Op maandag 26 november 2007 13:39 schreef Sylar het volgende:
Selene heeft ze niet helemaal op een rijtje zo te horen
Ze is paranormaal begaafd.quote:Op maandag 26 november 2007 13:39 schreef Sylar het volgende:
Selene heeft ze niet helemaal op een rijtje zo te horen
Ja, en zéker geen House of the Spirits..quote:Op maandag 26 november 2007 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een House of Pain is het inmiddels wel geworden, daar.
this is the fokking limitquote:Op maandag 26 november 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
Brian gaat Jump Around opnemen?
Schande.......
Selena paranormaal begaafd, Brian gewoon para....mmm leuk stelletje welquote:
Anders kan hij naar huis.quote:Op maandag 26 november 2007 13:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
Waarom moet Dennis televisie maken? Heeft hij op zijn flikker gehad ofzo??
G.I. Lieke zweeft lekker mee...AUMMMmmmmmmmmmmmmmm adem in adem uit AUMmmmmmmquote:Op maandag 26 november 2007 13:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Selena paranormaal begaafd, Brian gewoon para....mmm leuk stelletje wel
It runs in the family dus.quote:Op maandag 26 november 2007 13:44 schreef mootie het volgende:
Pinka van VOL over de moeder van Dennis:Ja he, wat een raar wijf...Ken haar niet, maar had het al wel vernomen van personeel van een winkel vlak bij haar woning. Mijn favo winkeltjeZij had in het begin geroepen tegen die mensen in de winkel; Leuk he, ik word oma!
Doelend op dat verhaal dat Nadia zwanger zou zijn van Dennis.
Ze is eigenlijk een soort Sylvisaaiquote:Op maandag 26 november 2007 13:46 schreef Nomrc2 het volgende:
girl talk met lieke is ook errug vervelend
wat een zweefteef
Volgens mij is de vader van Dennix de enige normale in dat gezin. Misschien is dat ook de reden dat hij van dat enge mens gescheiden is.quote:Op maandag 26 november 2007 13:44 schreef mootie het volgende:
Pinka van VOL over de moeder van Dennis:Ja he, wat een raar wijf...Ken haar niet, maar had het al wel vernomen van personeel van een winkel vlak bij haar woning. Mijn favo winkeltjeZij had in het begin geroepen tegen die mensen in de winkel; Leuk he, ik word oma!
Doelend op dat verhaal dat Nadia zwanger zou zijn van Dennis.
Dennix zocht een meisje wat lijkt op zijn moeder. Hij heeft haar gevonden in DGK!!!! Het welbekende oedipus-complex.quote:
volgens mij is het helemaal legitiem om degene die dat verzonnen heeft zonder pardon een nekschot te gevenquote:Op maandag 26 november 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
Brian die House of Pain zingt........ owkaaaaaaaay!
Die tekst van House of Pain krijgt hij nooit lekker over zijn lippen, lijkt me.quote:
Nogal, een van mijn favo nummers voorgoed verneukt door kutrapper Kubatzquote:Op maandag 26 november 2007 13:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij is het helemaal legitiem om degene die dat verzonnen heeft zonder pardon een nekschot te geven
Wattie doet doettie goedquote:Op maandag 26 november 2007 13:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogal, een van mijn favo nummers voorgoed verneukt door kutrapper Kubatz
okeyyyy....dooie mensen met een internet verbinding en een MSN account.quote:Op maandag 26 november 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze werd op MSN toegevoegd door een overleden meisje. *gniffel*
Of (nog erger), met Brianquote:Op maandag 26 november 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Selene zou nooit anale sex overwegen.
Nou Selene, dan hoop ik dat je geen sex met Dennix moet hebben van het hokje.
Wow, arme Selene.quote:
Wat trio's hebben in DGK? Volgens mij hebben jullie iets gemist, vast tijdens een SL oid.quote:Op maandag 26 november 2007 14:05 schreef Dreamboy het volgende:
Selene. zou jij hier een trio willen.
Lieke. nou hier in iedergeval niet.
Selene. nou ik ook niet.
Lieke. het went wel snel hoor!
En ik denk dat Dennis daarvan op de hoogte is, gezien zijn zielige versierpogingen...quote:Op maandag 26 november 2007 14:29 schreef Adothehague het volgende:
Ik denk dat Selene de opdracht heeft dennis te versieren van de febo
Ik krijg heel de tijd in beeld dat ik maar even wat te drinken moet pakkenquote:Op maandag 26 november 2007 14:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemiddag. Fok gaat weer als een speer [ afbeelding ]
FOK! zaterdag down voor onderhoud - en weer up!quote:Op maandag 26 november 2007 14:41 schreef Dreamboy het volgende:
Fok doet nou al weer raar.
Het is eerder een coupe troepquote:Op maandag 26 november 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
Leuk die coupe soleil.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
De boodschappen zijn binnen maar de snollen ruimen alleen het ijs op. Het wachten is natuurlijk op zieke Lieke om de rest op te ruimen.
en niet te vergeten een saaie meidquote:
inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2007 14:49 schreef maril het volgende:
T zijn allemaal een stlletje hoeren daar, als ze daadwerkelijk alles doen wat die zooi daar achter zeggen.
Ik kom niet meer bij van het lachenquote:Op maandag 26 november 2007 15:07 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch ook een onooglijk gedrocht. Met of zonderl mond vol voer.
En, veel troep op straat? ;-)quote:Op maandag 26 november 2007 14:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemiddag. Fok gaat weer als een speer [ afbeelding ]
Echt?quote:Op maandag 26 november 2007 15:25 schreef Kinga het volgende:
Amanda is uit haar spijkerbroek gescheurd.
Oud en vooral oranje!quote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft Dennis toch een ouwe kop...
quote:
Ik verwacht dat Amanda ook nog een rol gaat spelen... zij zou hem er 2 maanden inhouden.... (Heeft ze daar haar hand niet opgegeven?).... Er komt vast nog een dikke stemming voor haar en Huub, Jaap en Lieke moeten haar dan compenseren.quote:Op maandag 26 november 2007 15:14 schreef noekje het volgende:
Gezond oranje kleurtje ook, die Dennis.
Toch denk ik dat hij donderdag nokt. Ik kan me niet voorstellen dat ze die zwans er in houden. Ik heb me kapot geërgerd aan zijn,' bring it on, yeah, aha, yeah' gisteravond met die Jackson huppeltjes tussendoor. Dat is dan ook echt het enige wat hij doet plus vreten.
Als ik één van zijn ouders was, trok ik hem die villa uit aan één van z'n plukjes. 'Eruit nu!! Je hebt je lang genoeg voor lul gezet en onze familie ten schande gemaakt!'
En ze mocht dit keer haar slip aanhouden.quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 15:34 schreef Adothehague het volgende:
Brian kan wel lekker zingen zeg. Wanneer komt zijn single uit
Dat is waxhaar.......ken je dat niet?quote:Op maandag 26 november 2007 15:31 schreef mspoez het volgende:
wat hep dat nouw op dur hooft?
quote:Op maandag 26 november 2007 15:34 schreef Adothehague het volgende:
Brian kan wel lekker zingen zeg. Wanneer komt zijn single uit
Tummeneedequote:Op maandag 26 november 2007 15:36 schreef Guuskeee het volgende:
hoe the fuck spreekt die brian 'terminater" uit?
Mevr. Veltkamp, deze doet het niet.quote:Op maandag 26 november 2007 15:43 schreef kit2u het volgende:
[ [url=C:Documents and Settingsv.veltkampMijn documentenMijn afbeeldingen181.gif]afbeelding[/url] ]
zit te kloten, sorry.quote:Op maandag 26 november 2007 15:43 schreef kit2u het volgende:
[ [url=C:Documents and Settingsv.veltkampMijn documentenMijn afbeeldingen181.gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 26 november 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mevr. Veltkamp, deze doet het niet.
Like Arnold Swarzeneede?quote:Op maandag 26 november 2007 15:40 schreef Meganog het volgende:
Tummeneede
*proest*quote:Op maandag 26 november 2007 15:43 schreef kit2u het volgende:
eerst hier even uploadenquote:Op maandag 26 november 2007 15:43 schreef kit2u het volgende:
Yep en hij krijgt het zinnetje "Like my name is Sega"maar niet uit zijn strot. Hij breekt zijn tong bijna.......quote:
Huub mag lijdzaam toezien, ik heb echt medelijden met hem.quote:Op maandag 26 november 2007 15:48 schreef Desii het volgende:
Heeft Huub al gezongen.... of is onze muzikale wonder nog steeds bezig?
Daarom mag hij zich van mij hierna belachelijk maken met een nummer van Busta Rhymes, met Informer van Snow of met Crossroads van Bone, Thugs & Harmonyquote:Op maandag 26 november 2007 15:49 schreef pullup het volgende:
Dit is allemaal veel te snel voor het lijzige stemmetje van Brian
moooooi over een uurtje kan ik naar huis......... heb nu er nu al zin inquote:Op maandag 26 november 2007 15:52 schreef Meganog het volgende:
Dit gaat nog wel effe duren.
Hoe kom je er opquote:Op maandag 26 november 2007 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom mag hij zich van mij hierna belachelijk maken met een nummer van Busta Rhymes, met Informer van Snow of met Crossroads van Bone, Thugs & Harmony.
Ik wil Brian informer horen doenquote:Op maandag 26 november 2007 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom mag hij zich van mij hierna belachelijk maken met een nummer van Busta Rhymes, met Informer van Snow of met Crossroads van Bone, Thugs & Harmony.
Het stukje Detective man saw me stab someone down the lane, past volgens mij best in zijn straatje ...quote:
Alles wat te horen is, is per definitie niet waar. Pas als ze fluisteren, dan weet je dat het echt waar is.quote:Op maandag 26 november 2007 16:07 schreef FSR het volgende:
aan Anix en nadanix gesprek te horen, gaat Anix wel naar huis donderdag a.s.
hehehe ik wilde psies t zelfde tikkenquote:Op maandag 26 november 2007 16:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Alles wat te horen is, is per defenitie niet waar. Pas als ze fluisteren, dan weet je dat je het echt waar is.
quote:Op maandag 26 november 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
Nadia: dat hele playboy ding is op je lijf geschreven.
en dat meent ze serieus he. Dat het op zijn bolle oranje lijf is geschreven.![]()
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze wel degelijk gek op elkaar zijn.. maar het spel moet gespeeld worden. Dennis weigert al vanaf het begin om ook maar iets te ondernemen en daarom moet Nadia het steeds doen. Dennis snapt er de ballen niet van want hij weet dat Nadia om hem geeft.. dus 'dan stemt ze me toch niet weg..' Maar Nadia houdt meer van het spel/de pingels dan van Dennis.. (ofzo???)quote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
Het ene moment zegt ze, ik hou van je en nu zegt ze, ik heb geen zwak voor je.
Kan iemand het nog volgen?
quote:Op maandag 26 november 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
Nadia: dat hele playboy ding is op je lijf geschreven.
en dat meent ze serieus he. Dat het op zijn bolle oranje lijf is geschreven.![]()
Dat ik dat nog net moet horen.
Ik weet niet meer wat ik moet denken, ze zijn allebei gestoord imo.quote:Op maandag 26 november 2007 16:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze wel degelijk gek op elkaar zijn.. maar het spel moet gespeeld worden. Dennis weigert al vanaf het begin om ook maar iets te ondernemen en daarom moet Nadia het steeds doen. Dennis snapt er de ballen niet van want hij weet dat Nadia om hem geeft.. dus 'dan stemt ze me toch niet weg..' Maar Nadia houdt meer van het spel/de pingels dan van Dennis.. (ofzo???)
Die gaat volgens mij nergens.... Amanda heeft ook d'r rol nog niet gespeeld.quote:Op maandag 26 november 2007 16:07 schreef FSR het volgende:
aan Anix en nadanix gesprek te horen, gaat Anix wel naar huis donderdag a.s.
Je kijkt naar "Het Theater van de Lach" van John Lanting, nog even en Dennix komt uit de kast.quote:Op maandag 26 november 2007 16:25 schreef Meganog het volgende:
Je ziet ze regelmatig de grootste moeite hebben om hun lach in te houden.
3.15 minuten te lang.quote:Op maandag 26 november 2007 16:27 schreef Nomrc2 het volgende:
gesprek nad nix 3 uur
uitzending tv 3.15 minuten
Ja en de bedoeling is dat dat naar een nader te bepalen goed doel gaat.quote:Op maandag 26 november 2007 16:28 schreef fredfik het volgende:
huub en brain gaan 12 keer op treden!
krijgen ze daar nu geld voor????
Dit meeeeeeen je niet.......... ik knap totaal af op die 2quote:Op maandag 26 november 2007 16:38 schreef Clank het volgende:
Nadia: Wat zijn je plannen met me als je hier blijft.
Dennis: Jou inpalmen.
Het is een platreet slet,met een nixlul.quote:Op maandag 26 november 2007 16:39 schreef riri het volgende:
in ieder geval gaat Nadia voor al die bewoners donderdag keihard af als ze Dennix erin houdt....al haar woorden en afspraken stellen geen moer voor dan....
Ja en? Dat was bij de vorige ontslagronde ook zo, herhaling van zetten, herhaling van uitspraken, alleen komt nu de naam Selene af en toe voorbij.quote:Op maandag 26 november 2007 16:39 schreef riri het volgende:
in ieder geval gaat Nadia voor al die bewoners donderdag keihard af als ze Dennix erin houdt....al haar woorden en afspraken stellen geen moer voor dan....
precies....tijd voor een toneelhaak dusquote:Op maandag 26 november 2007 16:45 schreef Clank het volgende:
Dennis: Uiteindelijk weet jij ook hoe het allemaal zit en daarom zou ik het niet doen.. punt uit.
Nadia: Maar er komt zo geen verandering.. er gebeurt het zelfde wat de vorige maanden al is gebeurd.
omdat al haar uitspraken dan niets meer voorstellen...bij één keer kun je je er nog bij neerleggen maar als iemand voor de tweede keer zo'n spelletje speelt is ie volstrekt ongeloofwaardig...bij de bewoners...bij de streamers en bij achter....quote:Op maandag 26 november 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja en? Dat was bij de vorige ontslagronde ook zo, herhaling van zetten, herhaling van uitspraken, alleen komt nu de naam Selene af en toe voorbij.
neuhhhhjjjj..... ik kan het nu al voorspellenquote:Op maandag 26 november 2007 16:51 schreef Adothehague het volgende:
Komt er nog terror vanavond?
Zelfs het gitaarspel van Brrr is leuker om naar te luisteren.quote:Op maandag 26 november 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Regie, mogen die oranje plofkop en hamsterbek please van weg, ik kijk echt liever naar het dansen van Amanda en Selene.
Daar verschuilt hij zich elke keer achter.'quote:Op maandag 26 november 2007 16:56 schreef Adothehague het volgende:
Dennis verklapt steeds dat hij dingen van achter moest doen.
Volgens Nix heeft Nix een 'dark side'quote:Op maandag 26 november 2007 17:00 schreef carpediem23 het volgende:
Wat is nauw Dennis zijn grote probleem, waarmee hij altijd zijn maar begint. " Je weet waarom ik zo ben", "Je weet wat er aan de hand is Nadia" bla bla ik kan niet anders door sus en zo......Maar wat is er in vredes naam met dat joch aan de hand dan? Is dat ooit verteld of is dat gewoon een smoes om er niet uitgestemd te worden.
Een uitstekende vraag van jou! Ik vind het stomvervelend worden en ik wil RELLEN!quote:Op maandag 26 november 2007 16:51 schreef Adothehague het volgende:
Komt er nog terror vanavond?
quote:Op maandag 26 november 2007 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens Nix heeft Nix een 'dark side'
En als die darkside los komt, dan is het einde zoek. Het is voor de bestwil van iedereen dat Nix die darkside onder controle houdt.
Wat is er gebeurd dan dat ze het spel niet meer spelenquote:Op maandag 26 november 2007 17:02 schreef diedirk het volgende:
[..]
Daar verschuilt hij zich elke keer achter.'
Jammer dat het spel niet meer gespeeld mag worden.
Je merkt ook dat Jaap en Huub helemaal geeneens meer moeite doen.
ja hoor maar die is nu bekeerdquote:Op maandag 26 november 2007 17:04 schreef carpediem23 het volgende:
Zit de DGK van Alias Dennis fan hier nog wel eens>??????
Het is de invloed van "de Schim" die remt alles af en haalt alle dynamiek eruit .....helaasquote:Op maandag 26 november 2007 17:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan dat ze het spel niet meer spelen
Ze zijn naar RTL verhuist, en RTL verandert de regels wekelijks.quote:Op maandag 26 november 2007 17:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
wat zou er dan te gebeuren staan vanavond?quote:Op maandag 26 november 2007 17:10 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft een oplossing in zijn hoofd, maar die wil hij nu niet tegen Nadia uitspreken.
Nadia: je liegt.
Dennis: vanavond
Dan gaat Dennis knallen! 100%!quote:Op maandag 26 november 2007 17:11 schreef ericahysterica het volgende:
wat zou er dan te gebeuren staan vanavond?
Iets wat waarschijnlijk pas morgen of volgende week zal gebeuren.quote:Op maandag 26 november 2007 17:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat zou er dan te gebeuren staan vanavond?
Zelfs van het alleen maar lezen, krijg ik vlekken voor mijn ogen. Wat een hoop nonsens blaten die twee nietsnutten uit. En dan constant.quote:Op maandag 26 november 2007 17:13 schreef Varen het volgende:
Nadia: heb jij het gevoel, dat ik spelletjes met jou speel.
Dennis: Kan.
Nadia: misschien doe ik dat wel, maar niet bewust.
Dennis: Als je het doet, doe je het heeeel goed.
Sowieso, zeker weten, wacht maar tot er een vrouwelijke gastspeler komt, dan ga ik jou helemaal sick maken ...oh wacht.quote:
Dat dus... je verbaast je er bijna over dat ze kennelijk nog wel het IQ hebben dat nodig is om zoveel nonsens bij elkaar te kunnen verzinnen...quote:Op maandag 26 november 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs van het alleen maar lezen, krijg ik vlekken voor mijn ogen. Wat een hoop nonsens blaten die twee nietsnutten uit. En dan constant.
het is een recordpoging streamersontmoediging en daar heb ik dan wel weer waardering voorquote:Op maandag 26 november 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs van het alleen maar lezen, krijg ik vlekken voor mijn ogen. Wat een hoop nonsens blaten die twee nietsnutten uit. En dan constant.
quote:Op maandag 26 november 2007 17:13 schreef Varen het volgende:
Nadia: heb jij het gevoel, dat ik spelletjes met jou speel.
Dennis: Kan.
Nadia: misschien doe ik dat wel, maar niet bewust.
Dennis: Als je het doet, doe je het heeeel goed.
quote:Op maandag 26 november 2007 17:20 schreef Varen het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niet meer van maken.
Omdat ze schijnbaar iedereen nodig hebben om tv te maken , kan er niemand meer worden weggestemd.quote:Op maandag 26 november 2007 17:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oh ja, dat krijgen we ook nog. Ik zit nog altijd te wachten op z'n EXIT. Vanavond dan misschien?quote:Op maandag 26 november 2007 17:23 schreef Lady-night het volgende:
REDACTIE TIJD VOOR JENSEN........OF MOET BRIAN WEER UIT DE WIND GEHOUDEN WORDEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |