Nee, ik bedoel te zeggen dat ik niet weet of hij wel of niet de juiste man zou zijn voor Ajax omdat ik dat niet kan beoordelen. Ik volg het Spaanse voetbal niet zo intensief, en ik ben er niet de persoon naar om iemand te beoordelen afgaande op slechts de positie op de ranglijst.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waarom dan specifiek niet? Alleen omdat hij met Barcelona minder presteert?
Frank Rijkaard is niet echt een autoritaire trainer/coach, liever iemand die écht boven de groep staat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waarom dan specifiek niet? Alleen omdat hij met Barcelona minder presteert?
Zoals Henk Ten Cate?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Frank Rijkaard is niet echt een autoritaire trainer/coach, liever iemand die écht boven de groep staat.
Zoals HtC dus?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Frank Rijkaard is niet echt een autoritaire trainer/coach, liever iemand die écht boven de groep staat.
Inderdaad, en tactisch gezien valt hij me ook zeker niet tegen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals HtC dus?.
Koster lijkt me autoriteit genoeg hebben op het moment zonder debiel te moeten uithalen naar alles en iedereen. Maar hij ramt zonder pardon Suarez en Luque eraf als het moet.
Rust en toch daadkracht. Niets mis mee..
Rijkaard lijkt me een beetje hetzelfde type, maar met meer ervaring. Al vraag ik me af of hij niet anders met een vedette als Ronaldinho en de situatie eromheen om had kunnen gaan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:09 schreef JanVanHalst het volgende:
Martin Jol is niet echt een peoplesmanager, en dat soort mensen kunnen ze bij Ajax toch wel gebruiken. Elk jaar is er wel weer iets aan de hand binnen de groep, en er zijn maar weinig trainers die dat op een bekwame manier zoals Adrie Koster oplossen. Ik kan er momenteel geen bedenken die beschikbaar zou zijn voor Ajax.
Daar zou ik nog tevreden mee zijn, al ben ik bang dat Ajax achter Marco van Basten of Frank Rijkaard aanzit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:23 schreef Cordoba32 het volgende:
Koster doet het heel aardig... maar kom op van te voren vond iedereen het al vreselijk dat hij interim werd....
ik denk, dat het Jol of Adriaanse gaat worden....
Ten Cate heeft veel meer internationale ervaring dan Koster, maar de eerste wist met Ajax Europees niets klaar te spelen. Okay, internationale wedstrijden vragen meer van een coach, maar het begint toch altijd bij logisch nadenken. Zo zou Koster tegen Zagreb nooit een verdedigend ingesteld Ajax het veld in hebben gestuurd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:27 schreef keijz het volgende:
Laat Koster maar gewoon zitten, Van Gaal had toch ook geen internationale ervaring toen hij als hoofdtrainer bij Ajax begon
Tja, van te voren was ook niemand blij met de aankoop van Rommedahlquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:23 schreef Cordoba32 het volgende:
Koster doet het heel aardig... maar kom op van te voren vond iedereen het al vreselijk dat hij interim werd....
ik denk, dat het Jol of Adriaanse gaat worden....
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ten Cate heeft veel meer internationale ervaring dan Koster, maar de eerste wist met Ajax Europees niets klaar te spelen. Okay, internationale wedstrijden vragen meer van een coach, maar het begint toch altijd bij logisch nadenken. Zo zou Koster tegen Zagreb nooit een verdedigend ingesteld Ajax het veld in hebben gestuurd.
Dus moet ie na dit seizoen maar weer gelijk weg? Nee, ik vind dat iedereen een kans moet krijgen. En tot nu toe is Koster voor Ajax een verademing die we sinds jaren niet meer hebben gehad.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:23 schreef Cordoba32 het volgende:
De vraag is hoe goed hij met Ronaldinho kan omgaan. Dat gaat namelijk al een geruime tijd niet echt goed meer...quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Rijkaard lijkt me een beetje hetzelfde type, maar met meer ervaring. Al vraag ik me af of hij niet anders met een vedette als Ronaldinho en de situatie eromheen om had kunnen gaan.
Bijna iedereen.. van Basten hoeft wat mij betreft geen kans te krijgenquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus moet ie na dit seizoen maar weer gelijk weg? Nee, ik vind dat iedereen een kans moet krijgen. En tot nu toe is Koster voor Ajax een verademing die we sinds jaren niet meer hebben gehad.
Ik denk dat hij wel wat harder op had mogen treden. Als alles een beetje waar is wat je leest is hij de laatste tijd meer aan het lamlullen, en daar moet je als trainer tegen optreden als het je team schaadt. Of het nu Ronnie is of Jurgen Colin.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:48 schreef D1 het volgende:
[..]
De vraag is hoe goed hij met Ronaldinho kan omgaan. Dat gaat namelijk al een geruime tijd niet echt goed meer...
Zelfs die krijgt van mij een kans. Oranje dat nooit zal functioneren als team of een club waar hij dagelijks mee bezig is en dus wel iets mee te breien valt. Is een verschil en kan iets uitmaken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Bijna iedereen.. van Basten hoeft wat mij betreft geen kans te krijgen [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |