abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 november 2007 @ 15:05:42 #26
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54847899
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:43 schreef Silenus het volgende:

Precies. Na een 3-1 of 4-2 ga je toch geen pinchhitter erin gooien.
Een goed aanspeelpunt voorin was misschien helemaal niet slecht geweest, nu het middenveld verzwakt was in de tweede helft...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54848192
Schone, een speler die bij Heerenveen is afgekeurd voor het tweede elftal. Wellicht een leuke speler, maar geen Ajax materiaal. We hebben al een Krohn-Dehli.
pi_54848256
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:25 schreef Urquhart het volgende:
Schone, een speler die bij Heerenveen is afgekeurd voor het tweede elftal. Wellicht een leuke speler, maar geen Ajax materiaal. We hebben al een Krohn-Dehli.
Hij is pas 21 hoor. Er zit nog voldoende rek in die speler. Ik wil niet beweren dat Schone de nieuwe messias is, maar hij is absoluut dé man die De Graafschap zo (relatief) goed doet voetballen. Ook in Heerenveen maken ze wel eens een inschattingsfoutje.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54848347
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:29 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Hij is pas 21 hoor. Er zit nog voldoende rek in die speler. Ik wil niet beweren dat Schone de nieuwe messias is, maar hij is absoluut dé man die De Graafschap zo (relatief) goed doet voetballen. Ook in Heerenveen maken ze wel eens een inschattingsfoutje.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet goed kan oordelen over hem, zoveel wedstrijden van De Graafschap zie ik niet. Maar die Visser die spreekt over een opvolger van Sneijder, en daar plaats ik nu mijn vraagtekens bij. Het is wel een leuke speler voor de breedte, maar een dragende speler op het middenveld is het nog niet. En daar hebben we wel behoefte aan.
pi_54848420
Ik denk inderdaad niet dat hij direct een dragende speler zou zijn nee, maar ik zou de aankoop wel begrijpen. Dan rest verder natuurlijk de vraag of Ajax de middelen heeft om een tien te halen die er meteen zal staan.
pi_54848470
Aissati
pi_54848531
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:29 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Is het zo een kunst om de Graafschap te laten voetballen dan?
pi_54848630
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Is het zo een kunst om de Graafschap te laten voetballen dan?
Ja, want je speelt daar met minder goede spelers om je heen dan bij bijvoorbeeld Ajax of PSV. Ik denk dat ik er van uit kan gaan dat de ploeg van De Graafschap in zijn geheel over minder voetbaltechnische en inzichtelijke kwaliteiten beschikt dan Ajax. Dus als jij als creatieve middenvelder in zo'n ploeg de lijnen goed kan uitzetten en daarmee een groot aandeel hebt in de knappe plaats op de ranglijst van je ploeg, dan vind ik dat een hele verdienste.
  maandag 26 november 2007 @ 15:52:23 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54848681
Heb ik liever dat ze Siem de Jong een kans geven als backup van een wat oudere 10.
pi_54848687
Nieuw contract moet ArenA vernieuwen

maandag 26 november, door SV, Amsterdam, 15:40u, Cisco

Een nieuw contract van de Amsterdam ArenA met Cisco Systems zal het stadion innovatiever maken op het gebied van informatie technologie. Diverse innovaties staan op het programma.

Dat maakte Cisco vandaag in een persbericht bekend. Het bedrijf gaat onder andere systemen leveren waardoor kaarten vanuit huis kunnen worden besteld, overzicht van parkeerplaatsen zichtbaar, verkeersinformatie en betalingssystemen met de mobiele telefoon.

Cisco werkt ook mee aan de video advertenties die in steeds grotere mate aanwezig zijn in de ArenA.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_54848726
Draadloos internet voor alle bobo's in de sky boxen.
pi_54848782
Van wanneer tot wanneer is de transfermarkt weer open?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54848783
Het was leuker geweest als ze die stoeltjes eens rood-wit hadden gemaakt in plaats van weer zo'n technisch contract.
pi_54848799
Schone overnemen van De Graafschap en dan verhuren aan een subtopper. Kun je best proberen toch.
pi_54848845
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:00 schreef Nashje het volgende:
Schone overnemen van De Graafschap en dan verhuren aan een subtopper. Kun je best proberen toch.
Precies. Of Schone kopen in de winterstop, maar het seizoen op huurbasis af laten maken in Doetinchem. Win-win situatie.
pi_54848983
Tja is mischien een optie maar waarom een 21 jarige speler halen waarvan je niet weet of hij wel geschikt is als je een 18 jarige speler heb lopen die nu in het eerste van Ajax af en toe leuke dingen laat zien en uit de eigen jeugd komt.
pi_54849005
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:03 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Precies. Of Schone kopen in de winterstop, maar het seizoen op huurbasis af laten maken in Doetinchem. Win-win situatie.
Of voor de verandering dit jaar goede spelers kopen?!
4 8 15 16 23 42
pi_54849057
Volgens mij is Pranjic vele malen geschikter, subtiele voetballer!
quote:
24/11/2007 - VFB Stuttgart vierde deelnemer in toernooi Dubai
(Gepost door RvN)

De naam van VFB Stuttgart werd al geruime tijd genoemd en inmiddels is het zeker dat de Duitse ploeg de vierde deelnemer zal zijn aan het toernooi in Dubai begin januari. Andere deelnemers naast Ajax zijn Inter Milaan en Internacional uit Brazilië. De wedstrijden worden gespeeld op 5 en 7 januari. De winnaar van het toernooi krijgt 1 miljoen dollar, nr 2 700.000 dollar, nr 3 500.000 dollar en nummer laatst nog 300.000 dollar.
Ajax Netwerk
Adrie Koster liet weten dat hij het liefst niet naar Dubai was afgereisd in de korte periode van de winterstop, maar dat een en ander al vastlag. daarnaast zijn de commerciële belangen voor Ajax groot.
pi_54849116
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:11 schreef Wooldoor het volgende:
Tja is mischien een optie maar waarom een 21 jarige speler halen waarvan je niet weet of hij wel geschikt is als je een 18 jarige speler heb lopen die nu in het eerste van Ajax af en toe leuke dingen laat zien en uit de eigen jeugd komt.
Ja klopt, want de selectie is al zoooo breed
pi_54849138
We zullen maar hopen dat het allemaal geen extra blessures oplevert.
pi_54849217
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ja klopt, want de selectie is al zoooo breed
Hij bedoelt denk ik dat een speler wel een toevoeging moet zijn aan de selectie ten opzichte wat er nu loopt. Dat is hij (nog) niet denk ik.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54849220
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef Han-Pekel het volgende:
Of voor de verandering dit jaar goede spelers kopen?!
Zie mijn vorige posts. En eerlijk antwoorden: hoe vaak heb je hem zien spelen?
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij is Pranjic vele malen geschikter, subtiele voetballer!

[..]
Een leuke voetballer ja. Maar Pranjic is niet echt een 'tien', toch? Komt ook bij dat hij recentelijk heeft bijgetekend tot 2011/2012 (ongeveer), en Heerenveen zijn spelers niet voor een appel en een ei laat gaan.
pi_54849243
Nee de selectie wordt breder als we hem gelijk aan de graafschap uitlenen.
Koop dan Defour of Aissati of mischien zelfs Boussaufa. Voor een jong talent daarachter hoef je niet eens bij een andere club te kijken want daar heb je de Jong voor. Tenzij het een dusdanig talent is die je niet kan laten lopen maar dat is hij zeker niet.
pi_54849263
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:24 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hij bedoelt denk ik dat een speler wel een toevoeging moet zijn aan de selectie ten opzichte wat er nu loopt. Dat is hij (nog) niet denk ik.
Dat valt niet zeggen vind ik. En daarom moet je hem juist verhuren aan een subtopper. Die jongen moet steeds hoger niveau ruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')