Een goed aanspeelpunt voorin was misschien helemaal niet slecht geweest, nu het middenveld verzwakt was in de tweede helft...quote:Op maandag 26 november 2007 14:43 schreef Silenus het volgende:
Precies. Na een 3-1 of 4-2 ga je toch geen pinchhitter erin gooien.
Hij is pas 21 hoor. Er zit nog voldoende rek in die speler. Ik wil niet beweren dat Schone de nieuwe messias is, maar hij is absoluut dé man die De Graafschap zo (relatief) goed doet voetballen. Ook in Heerenveen maken ze wel eens een inschattingsfoutje.quote:Op maandag 26 november 2007 15:25 schreef Urquhart het volgende:
Schone, een speler die bij Heerenveen is afgekeurd voor het tweede elftal. Wellicht een leuke speler, maar geen Ajax materiaal. We hebben al een Krohn-Dehli.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet goed kan oordelen over hem, zoveel wedstrijden van De Graafschap zie ik niet. Maar die Visser die spreekt over een opvolger van Sneijder, en daar plaats ik nu mijn vraagtekens bij. Het is wel een leuke speler voor de breedte, maar een dragende speler op het middenveld is het nog niet. En daar hebben we wel behoefte aan.quote:Op maandag 26 november 2007 15:29 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Hij is pas 21 hoor. Er zit nog voldoende rek in die speler. Ik wil niet beweren dat Schone de nieuwe messias is, maar hij is absoluut dé man die De Graafschap zo (relatief) goed doet voetballen. Ook in Heerenveen maken ze wel eens een inschattingsfoutje.
Is het zo een kunst om de Graafschap te laten voetballen dan?quote:Op maandag 26 november 2007 15:29 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Hij is pas 21 hoor. Er zit nog voldoende rek in die speler. Ik wil niet beweren dat Schone de nieuwe messias is, maar hij is absoluut dé man die De Graafschap zo (relatief) goed doet voetballen. Ook in Heerenveen maken ze wel eens een inschattingsfoutje.
Ja, want je speelt daar met minder goede spelers om je heen dan bij bijvoorbeeld Ajax of PSV. Ik denk dat ik er van uit kan gaan dat de ploeg van De Graafschap in zijn geheel over minder voetbaltechnische en inzichtelijke kwaliteiten beschikt dan Ajax. Dus als jij als creatieve middenvelder in zo'n ploeg de lijnen goed kan uitzetten en daarmee een groot aandeel hebt in de knappe plaats op de ranglijst van je ploeg, dan vind ik dat een hele verdienste.quote:Op maandag 26 november 2007 15:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is het zo een kunst om de Graafschap te laten voetballen dan?
Precies. Of Schone kopen in de winterstop, maar het seizoen op huurbasis af laten maken in Doetinchem. Win-win situatie.quote:Op maandag 26 november 2007 16:00 schreef Nashje het volgende:
Schone overnemen van De Graafschap en dan verhuren aan een subtopper. Kun je best proberen toch.
Of voor de verandering dit jaar goede spelers kopen?!quote:Op maandag 26 november 2007 16:03 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Precies. Of Schone kopen in de winterstop, maar het seizoen op huurbasis af laten maken in Doetinchem. Win-win situatie.
quote:24/11/2007 - VFB Stuttgart vierde deelnemer in toernooi Dubai
(Gepost door RvN)
De naam van VFB Stuttgart werd al geruime tijd genoemd en inmiddels is het zeker dat de Duitse ploeg de vierde deelnemer zal zijn aan het toernooi in Dubai begin januari. Andere deelnemers naast Ajax zijn Inter Milaan en Internacional uit Brazilië. De wedstrijden worden gespeeld op 5 en 7 januari. De winnaar van het toernooi krijgt 1 miljoen dollar, nr 2 700.000 dollar, nr 3 500.000 dollar en nummer laatst nog 300.000 dollar.
Ajax Netwerk
Adrie Koster liet weten dat hij het liefst niet naar Dubai was afgereisd in de korte periode van de winterstop, maar dat een en ander al vastlag. daarnaast zijn de commerciële belangen voor Ajax groot.
Ja klopt, want de selectie is al zoooo breedquote:Op maandag 26 november 2007 16:11 schreef Wooldoor het volgende:
Tja is mischien een optie maar waarom een 21 jarige speler halen waarvan je niet weet of hij wel geschikt is als je een 18 jarige speler heb lopen die nu in het eerste van Ajax af en toe leuke dingen laat zien en uit de eigen jeugd komt.
Hij bedoelt denk ik dat een speler wel een toevoeging moet zijn aan de selectie ten opzichte wat er nu loopt. Dat is hij (nog) niet denk ik.quote:Op maandag 26 november 2007 16:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja klopt, want de selectie is al zoooo breed
Zie mijn vorige posts. En eerlijk antwoorden: hoe vaak heb je hem zien spelen?quote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef Han-Pekel het volgende:
Of voor de verandering dit jaar goede spelers kopen?!
Een leuke voetballer ja. Maar Pranjic is niet echt een 'tien', toch? Komt ook bij dat hij recentelijk heeft bijgetekend tot 2011/2012 (ongeveer), en Heerenveen zijn spelers niet voor een appel en een ei laat gaan.quote:Op maandag 26 november 2007 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij is Pranjic vele malen geschikter, subtiele voetballer!
[..]
Dat valt niet zeggen vind ik. En daarom moet je hem juist verhuren aan een subtopper. Die jongen moet steeds hoger niveau ruiken.quote:Op maandag 26 november 2007 16:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik dat een speler wel een toevoeging moet zijn aan de selectie ten opzichte wat er nu loopt. Dat is hij (nog) niet denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |