Thanks!quote:Op maandag 26 november 2007 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
Beterschap Dupje!
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Lam zeker??
En voelden de botjes zich vanochtend ook gebroken of viel het allemaal wel mee? (natuurlijk vallen je botjes mee als jij valt, maar je snapt wat ik bedoel)quote:Op maandag 26 november 2007 11:41 schreef Dupje het volgende:
Ben ik weer!
Vandaag gitaarles gemistWas gister nl van mn fiets gedonderd en voelde me vanochtend beetje gebroken
Mwa, botjes zijn nog heel.quote:Op maandag 26 november 2007 11:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En voelden de botjes zich vanochtend ook gebroken of viel het allemaal wel mee? (natuurlijk vallen je botjes mee als jij valt, maar je snapt wat ik bedoel)
Beterschap ja
Oef! Van die stomme ongelukjes, dat zijn altijd de lulligste/klootigste!quote:Op maandag 26 november 2007 11:45 schreef Dupje het volgende:
[..]
Thanks!
Nahh ik wilde afstappen, maar mn fiets reed nog, en ik zette voet op grond, en was blijkbaar glad, dus gleed ik onderuit. Jeej.
Gelukkig heeft niemand t gezien
Relaxerend! Wij zaterdag pas wsch weerquote:
Hmm, dat doet me denken aan zo'n reclamefolder die we laatst kregen met een aanbieding voor een eenwieler erin waar bij stond: "Voor professioneel gebruik" Maar in welk beroep gebruik je in godsnaam een eenwielerquote:Op maandag 26 november 2007 11:48 schreef Aresdreams het volgende:
tja... je moet stunten met de fiets ook overlaten aan profesionals!
Is dat een serieuze vraag??quote:Op maandag 26 november 2007 13:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmm, dat doet me denken aan zo'n reclamefolder die we laatst kregen met een aanbieding voor een eenwieler erin waar bij stond: "Voor professioneel gebruik" Maar in welk beroep gebruik je in godsnaam een eenwielerBrede doelgroep dan ook...
Ik vroeg het me afquote:Op maandag 26 november 2007 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag??
O ja, ik had je bandje al eens gehoord! Tof, wat was je myspace ook alweer?quote:Op maandag 26 november 2007 12:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Relaxerend! Wij zaterdag pas wsch weer![]()
As promised... wat picca's van afgelopen vrijdag...
[ afbeelding ]
...beetje screamo's
[ afbeelding ]
...gitaartje checken
[ afbeelding ]
...toetsman en andere gitaarman
[ afbeelding ]
...bouw je eigen pit (+vriendinnetje in het witte topje; of hoe dat ook mag heten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |