Electronicaquote:Op maandag 26 november 2007 17:38 schreef Ronalld het volgende:
W00t, ik heb me vandaag officiëel uitgeschreven van mijn opleiding. =D Na iets van 2 maand al. [afbeelding] Nou ja. Nu wat nieuws zoeken. Tips zijn welkom. [afbeelding]
*vrijheid*
Neuh, hbo he. Vond het gewoon niet leuk.quote:Op maandag 26 november 2007 17:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eisten ze 1040 uur op jaarbasis van jou, dan had ik ook gestopt!
Hoi ChatGirlquote:Op maandag 26 november 2007 18:01 schreef ChatGirl het volgende:
Hallo!![]()
Morgen weer naar de stage toe. Kijken hoe dat gaat. Heb de afgelopen week nauwelijks achter een pc gezeten.
alsof dat bier in friesland zo duur is!quote:Op maandag 26 november 2007 20:48 schreef Deansensitized het volgende:
Paar bandjes verkocht, weer paar euro rijker.
Kan ik eindelijk die leuke chick mee uit vragen![]()
Of naar Machine Head gaan. Prioriteiten he.quote:Op maandag 26 november 2007 20:48 schreef Deansensitized het volgende:
Paar bandjes verkocht, weer paar euro rijker.
Kan ik eindelijk die leuke chick mee uit vragen![]()
Leuke chick mee naar Machine Headquote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Of naar Machine Head gaan. Prioriteiten he.
Geen idee. Denk het eigenlijk niet, niks over gehoord in ieder geval.quote:Op maandag 26 november 2007 20:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Leuke chick mee naar Machine Head [ afbeelding ]
Maar zal al wel hardstikke uitverkocht zijn neem ik aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |