hè.. zoiets heb ik nu altijdquote:Op maandag 26 november 2007 15:10 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb vandaag een concetratie probleem zeg.
Op 1 of andere manier kan ik mij niet concentreren. Wat is dit frustrerend zeg
da's geen egoisme, da's bescherming voor jullie wat betreft haarquote:Op maandag 26 november 2007 15:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Hé egoïst we hebben het hier over jou zus, jij bent al niet meer intressant
Minder zuipen in het weekendquote:Op maandag 26 november 2007 15:10 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb vandaag een concetratie probleem zeg.
Op 1 of andere manier kan ik mij niet concentreren. Wat is dit frustrerend zeg
Pardonquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 15:15 schreef PieterBas het volgende:
Een van de flats hier in de ghetto heeft gisteren in de fik gestaan.. en daar kwam ik pas vanmiddag pas achter..
hoor ik hier enige hoop?quote:Op maandag 26 november 2007 15:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]![]()
Met of zonder exchange students?
Je hoeft niet meteen alles te ontkennenquote:Op maandag 26 november 2007 15:21 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Pardon![]()
Ik ben vrijdag met een wijntje aan een cursus begonnen.
Ik heb zaterdag 1 biertje op tijdens een concert, en ik heb gisteren 1 safari-VII-up gehad.
Dus daar kan het niet aan liggen.
zonder exchange studentsquote:Op maandag 26 november 2007 15:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]![]()
Met of zonder exchange students?
gelukkig maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op maandag 26 november 2007 15:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gelukkig maar...
dat is best klote..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Meid toch....quote:Op maandag 26 november 2007 15:21 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Pardon![]()
Ik ben vrijdag met een wijntje aan een cursus begonnen.
Ik heb zaterdag 1 biertje op tijdens een concert, en ik heb gisteren 1 safari-VII-up gehad.
Dus daar kan het niet aan liggen.
Dean, zo denk je toch een beetje aan mijquote:Op maandag 26 november 2007 15:50 schreef Deansensitized het volgende:
My name is Inga, and I'm from Sweden [ afbeelding ]
Nu hangt dat voor de rest van de dag in mijn kop. Bedankt Kuno!
[ afbeelding ]
Hier in Zweden is de kerstsfeer al goed aanwezig!quote:Op maandag 26 november 2007 15:51 schreef Deansensitized het volgende:
Maar in Skovde ontsteken ze de de lichtjes [ afbeelding ]
*afmeldt*quote:Op maandag 26 november 2007 15:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
We kent de film "Around the world in 80 days"?
Als alle wensen doorgevoerd worden, komt er minder educatie, met als gevolg hiervan is dommere leerlingen. Deze domme leerlingen zien steeds minder het nu van school in, gevolg minder lessen en minder schaamte bij het kapot maken van dingen. Dit ontaard in een neerwaartse spiraal.quote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiiii
Heerlijk lesgegeven vandaag!! Mijn lessen waren gelukkig nog voor de 'rellen'. School stond weer op z'n kop. Stelletje idioten, die leerlingen zegTegenwoordig kunnen ze alles maar kapot maken, zonder enige schaamte. Ik had dat vroeger nooit durven doen, niet eens denken!!!
is dat dan een beetje een goede film dean? anders stop ik nameljk met downloadenquote:Op maandag 26 november 2007 15:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ik! Geloof ik.
En daar heb ik geen Inga voor nodig Kuno
Kost toch niks... gewoon kijken en anders vroegtijdig afzetten. Doe ik met zoveel filmsquote:Op maandag 26 november 2007 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is dat dan een beetje een goede film dean? anders stop ik nameljk met downloaden
Helden-sitequote:Op maandag 26 november 2007 16:08 schreef Deansensitized het volgende:
Geloof dat die wel tof is ja. Maar sta bekend om mijn slechte smaak in zulke dingen
* Dean checked imdb.com...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |