je weet niet wat je mistquote:
quote:
jepquote:Op maandag 26 november 2007 14:09 schreef Deansensitized het volgende:
Koekjes toch?? Van die dunne, krokante, hele zoete koekjes? Net iets als kletskoppen toch?
Dat witte busje is zwartquote:Op maandag 26 november 2007 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
Doe ik ook
En er staat een verdacht wit busje op dat plein Kuno! Ga eens op onderzoek uit!
En wat is dat langwerpige [houten?] hokje daar rechts?
Check! Die kennen wequote:Op maandag 26 november 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:
jep
zijn bedoeld voor oud en nieuw. jullie kennen wel rolletjes neem ik aan?
dat vereenvoudigd mijn uitlegquote:
Hoe kun je nou de een lekkerder vinden dan de ander terwijl het precies dezelfde dingen zjnquote:Op maandag 26 november 2007 14:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat vereenvoudigd mijn uitleg
een rolletjes is niet meer en niets minder dan een opgerold kniepertje.
rolletjes eet je in het nieuwe jaar, want die staan symbool voor een nieuw, onbekend (=opgerold) jaar
kniepertjes eet je in het oude jaar, die staan symbool voor een oud, bekend (=uitgerold) jaar
en ik vind kniepertjes lekkerder dan rolletjes
Kuno reageert te snel, ik wou hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 26 november 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoe kun je nou de een lekkerder vinden dan de ander terwijl het precies dezelfde dingen zjn
quote:Op maandag 26 november 2007 14:38 schreef Etcetera het volgende:
weet niet, ik vind kniepertjes gewoon lekkerderproef je meer van vind ik
Dat is echt om te huilen..quote:Op maandag 26 november 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vraag PB en mij niet naar de zweedse muziek...
lieve schat, ik weet niet wat jij denkt dat ik doe, maar ik ben toch echt geen lerares hoorquote:Op maandag 26 november 2007 14:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Arme kinderen die ze les geeft, die zullen het woord 'hetzelfde' nooit begrijpen, ik heb met ze te doen.... Of zijn ze aan het protesteren zonder dat ze zelf weten waarvoor. !!! Wij willen minder les !!! Nederland moet dommer, stem tegen de 1040 uren regeling !!! etc.
Daar gaat mijn fantasiequote:Op maandag 26 november 2007 14:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lieve schat, ik weet niet wat jij denkt dat ik doe, maar ik ben toch echt geen lerares hoor
Kut, dat was miss scofield dan zekerquote:Op maandag 26 november 2007 14:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lieve schat, ik weet niet wat jij denkt dat ik doe, maar ik ben toch echt geen lerares hoor
Is een meesterres dan iets anders dan een lerares?quote:
Ja, dat doen ze zekerquote:Op maandag 26 november 2007 14:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Swedish House Mafia rockt de tent
Ik kan er nog wel een paar foute toevoegen..quote:Op maandag 26 november 2007 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Zweedse muziek![]()
http://www.youtube.com/watch?v=zVBFvfMMENM
mijn zus is wel leraresquote:
miss is leraresquote:Op maandag 26 november 2007 14:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kut, dat was miss scofield dan zeker![]()
Wat was jij ook alweer etc.?
Ze zeggen hetquote:Op maandag 26 november 2007 14:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Is een meesterres dan iets anders dan een lerares?
Foto's helpen meerquote:Op maandag 26 november 2007 15:02 schreef Etcetera het volgende:
mijn zus is wel lerareshelpt dat een beetje
![]()
Bij deze redactie hoef je ook niet te weten wat hetzelfde betekentquote:Op maandag 26 november 2007 15:02 schreef Etcetera het volgende:
miss is lerares
ik zit bij de multimediaredactie van een krant
quote:
jepquote:Op maandag 26 november 2007 15:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bij deze redactie hoef je ook niet te weten wat hetzelfde betekent![]()
Jij zat toch bij hDvhN?
quote:Op maandag 26 november 2007 14:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kuno reageert te snel, ik wou hetzelfde zeggen.
Wat bieden ze en wat kan je bij andere ondernemingen krijgen ?quote:Op maandag 26 november 2007 15:08 schreef super-muffin het volgende:
Mijn stage heeft me aangeboden te kunnen blijven werken als mijn stageperiode is afgelopen.
Loop nu stage als webdeveloper/designer bij een kleine studio.
Hé egoïst we hebben het hier over jou zus, jij bent al niet meer intressantquote:Op maandag 26 november 2007 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik denk dat dat in dit geval nog erger is dan dat je nu weet dat ik geen lerares ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |