Dat hoeftie nu dus ook niet te flikken neequote:Op maandag 26 november 2007 13:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben jij een type dat in Nederland zeurt over de integratie van het addergebroed?
ik spreek al 2 jaar geen correct nederlands meer...!quote:
En Zweden heeft goeie producers in de house-scenequote:Op maandag 26 november 2007 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de taal begin ik meer en meer te begrijpen spreken zal ik alleen nooit doen...!
Ik heb tegen mn vriendin gezegd dat zei maar nederlands moeten leren als ze geen engels wil spreken de hele tijd dat ik geen zweeds ga leren
foto!quote:Op maandag 26 november 2007 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal strax even midden op het plein Stage SC in de sneeuw pissen!
Nee, ik zeur niet, ik heb niet gestemd dus ik zal nergens over zeuren. Daarentegen ben ik zo weinig in Nederland dat het me niet uit maakt hoe het er daar aan toe gaatquote:Op maandag 26 november 2007 13:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben jij een type dat in Nederland zeurt over de integratie van het addergebroed?
der was net een link naar een webcamquote:
Vraag PB en mij niet naar de zweedse muziek...quote:Op maandag 26 november 2007 13:55 schreef jackson het volgende:
[..]
En Zweden heeft goeie producers in de house-scene
Zonde, ze kunnen er wat van daarquote:Op maandag 26 november 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vraag PB en mij niet naar de zweedse muziek...
Geef je groot gelijk!quote:Op maandag 26 november 2007 13:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee, ik zeur niet, ik heb niet gestemd dus ik zal nergens over zeuren. Daarentegen ben ik zo weinig in Nederland dat het me niet uit maakt hoe het er daar aan toe gaat
Dat is wat mij betreft geen muziekquote:Op maandag 26 november 2007 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Zweedse muziek![]()
http://www.youtube.com/watch?v=zVBFvfMMENM
dat heb ik met mezelf afgesproken, ik ben zo weinig in NL de komende 3-4 jaar dat ik niet ga stemmen op iets waar ik geen voordeel uit kan halen. Nadeel daarvan is dat ik niet kan praten over de NL politiekquote:
ik ze het wel 10 x op een dag langs komen op Jamba op de TV...quote:Op maandag 26 november 2007 14:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft geen muziek
thuis kijken!quote:
Swedish House Mafia rockt de tentquote:Op maandag 26 november 2007 14:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ze het wel 10 x op een dag langs komen op Jamba op de TV...alleen dan met die dame naar voren gebogen en inkijk tot haar navel
Kniepertjes ?quote:Op maandag 26 november 2007 14:08 schreef Etcetera het volgende:waar stage wel niet goed voor is
bij de handbalvereniging waar m'n zus speelt verkopen ze elk jaar kniepertjes. heb nu weer 6 zakjes verkocht, vorige week ook al 6
Ik geloof het directquote:Op maandag 26 november 2007 14:09 schreef Deansensitized het volgende:
Koekjes toch?? Van die dunne, krokante, hele zoete koekjes? Net iets als kletskoppen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |