* Dean pakt telefoonquote:Op maandag 26 november 2007 12:37 schreef Loontjah het volgende:
Sow, bammetjes op.
Ben tot de rest van de dag weer alleen op kantoor.
Kan ik weer telefoontjes beantwoorden
Wil jij je er even niet mee bemoeien, Loontjah moet mij pm-en en daar heb jij niks mee te maken, brutale snotneusquote:Op maandag 26 november 2007 12:48 schreef JeroenV het volgende:
Ik had het erover dat hij zijn mogelijke nieuwe vlam moest mailen... Daar valt weinig aan te PM-en toch?
quote:Op maandag 26 november 2007 12:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wil jij je er even niet mee bemoeien, Loontjah moet mij pm-en en daar heb jij niks mee te maken, brutale snotneus
Uiteraard ga ik verder met leren, zit nu aan verdere CSS en PHP stof..quote:Op maandag 26 november 2007 12:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij ook denk ik
@Dean your welcome
@ tigli: ga je verder met leren?
En jij heet dus Ilona!quote:Op maandag 26 november 2007 12:51 schreef Loontjah het volgende:
Je heet dus Simon!
Dat wist ik nietquote:
Succes ermee, doe je dit voor stage of ben je niet bezig met stage lopen.quote:Op maandag 26 november 2007 13:00 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik verder met leren, zit nu aan verdere CSS en PHP stof..
Geen van beide..quote:Op maandag 26 november 2007 13:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Succes ermee, doe je dit voor stage of ben je niet bezig met stage lopen.
quote:Op maandag 26 november 2007 13:26 schreef jackson het volgende:
Fuck studie ... morgen weer een dag
quote:Op maandag 26 november 2007 13:26 schreef Loontjah het volgende:
Trig is bij het vorig stagebedrijf ontslagen en nu loopt hij stage bij een bedrijf in Helmond..
SUPERPROMOTIE: 1 voordeel, je zult nooit meer een trein missen in Eindhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |