en een traditioneel grijze dag in Nederlandquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:45 schreef PieterBas het volgende:
Het is weer een mooie zonnige dag in Sverige
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:50 schreef HansU het volgende:
[..]
en een traditioneel grijze dag in Nederland
Gewoon niet bang zijn en ze af proberen te bluffen. Dit moet je inderdaad wel liggen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef diertjuh het volgende:
Zo das was mijn eerste niet betalende klant van vandaag. Man wou niet betalen om allerlei redenen en ik weet er weer niets vanaf. De ene zegt dat het opgelost is de andere zegt van niet. Woord tegen woord en ik er tussen in
klant moet altijd betalen, of het nou gemaakt is of niet. Wanbetalersquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef diertjuh het volgende:
Zo das was mijn eerste niet betalende klant van vandaag. Man wou niet betalen om allerlei redenen en ik weet er weer niets vanaf. De ene zegt dat het opgelost is de andere zegt van niet. Woord tegen woord en ik er tussen in
Dat het nooit meer zal sneeuwen in Nederlandquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:51 schreef Etcetera het volgende:
ik heb 1 klaar staaniemand nog ideeen voor een leuke titel?
oh da's ook wel grappigquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:07 schreef Isdatzo het volgende:
Plleur op, dit is de afdleing transploft, ik wor kriegel van die sploedjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |