Omdat hij bij de wereld draait door is geweest en nu populair gaat wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:06 schreef -Dries- het volgende:
Zeker duur inderdaad. Vraag me af waarom.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:43 schreef Norrage het volgende:
Ik heb een soort bestedingslimiet van 25 euro voor concert tenzij het echt speciaal is ( of als je weet dat het 2 uur plus duurt (wilco, MMJ)) maar dit is echt absurd. Voor 25 euro zou ik gaan. 45!? No way...
Het was ook al duur in het concertgebouw. Wel vaag dat het in Belgie veel goedkoper is dan hier.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:06 schreef -Dries- het volgende:
Hoog btw tarief helpt niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:06 schreef -Dries- het volgende:
Ryan Adams in mijn stadquote:
Zaterdagquote:Op donderdag 3 november 2011 11:56 schreef -Dries- het volgende:
Morgen al, jongens! Waar is dat enthousiasme?!
ja, chris stills, was behoorlijk kut.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:56 schreef Beregd het volgende:
is er eigenlijk een voorprogramma vanavond?
Ik heb juist preceis andersom gehoord...STills was top, Ryan niet slecht, maar wel minder dan in A'dam omdat ie ziek was oid...quote:Op zondag 6 november 2011 08:03 schreef Beregd het volgende:
[..]
ja, chris stills, was behoorlijk kut.
Ryan Adams daarentegen wasGeniaal. En erg veel oldschool Ryan Adams
Wat vond je dan minder? Echt een perfect optreden, vond ik, en Ryan zag er erg goedgeluimd uit, niks te zien van ziektes.quote:Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Ik heb juist preceis andersom gehoord...STills was top, Ryan niet slecht, maar wel minder dan in A'dam omdat ie ziek was oid...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |