Zo te lezen heeft TS er elke dag en elke minuut last van. Hyperhidrosis, oftewel HH. Het zou ook kunnen dat één van de mensen zweet als reactie op een sociale fobie. Of bedoel je dat er niet mee?quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:06 schreef Alicey het volgende:
@ TS, heb je er altijd last van, of zijn er ook periodes dat je er geen/minder last van hebt?
Ik doelde op gevallen waarin er een onderliggende oorzaak is. Het kan bijv. hormonaal zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:25 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft TS er elke dag en elke minuut last van. Hyperhidrosis, oftewel HH. Het zou ook kunnen dat één van de mensen zweet als reactie op een sociale fobie. Of bedoel je dat er niet mee?
Ik heb er bijna altijd last van, maar vooral als ik van buiten naar binnen ga ergens (koud naar warm) en me ook maar een heel klein beetje inspan...bv. de trap oplopen of stofzuigen ofzo. Ook 's nachts heb ik er veel last van en in de zomer zeikt het in straaltjes van mijn armen afquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:06 schreef Alicey het volgende:
@ TS, heb je er altijd last van, of zijn er ook periodes dat je er geen/minder last van hebt?
quote:Op maandag 10 april 2006 12:46 schreef pietervdes het volgende:
Dat SyNeo 5 is echt top spul. Ik gebruik het ook al paar weken en het bevalt me goed.
Ik had geen last meer van transipratie en vervelende luchtjes.
De prijs valt dan in mijn ogen ook wel mee omdat het een groot probleem uit de weg ruimt.![]()
Aromacréme van Lush is inderdaad goed. Een proefje van gehad, en ik was ook zo goed als droog dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:12 schreef teigan het volgende:
Ik heb laatst eens van lush een deo ding aangeschaft. Het is ws. iets van een soort talkpoeder, maar het helpt wel redelijk.. Ik ruik er een stuk minder mee dan toen ik de duurdere antizweet dingen gebruikte..
hhmmm..als je dit al een tijdje hebt dan moet je misschien eens naar de huisarts gaan of google eens naar nachtzweten. Kan ook door lichamelijk dingen komen..quote:Op maandag 10 april 2006 13:52 schreef vrouw-hooivork het volgende:
Odorex Extra Dry helpt bij mij ook perfect, had ook alles geprobeerd. Deoleen werkte bij mij niet, net zo min als de Sanex/Rexona/Nivea deo's.
Odorex E.D. is volgens mij hetzelfde spul als Syneo 5, maar die laatste is tegen de 15 euro en Odorex is 2,50 ofzo.
Heb nu wel een ander vaag kwaaltje, 2 uur na het inslapen wordt ik rillend en zeiknat wakker en kan ik een ander pyamaatje aan doen. Moet nu ook elke dag het beddengoed verschonen.. Heb geen idee waar dit vandaan komt. Vannacht moest ik er zelfs 2 x uit en ben ik maar gaan douchen. Heb al vanalles geprobeerd, naakt, veel aan, sokken, geen sokken, dekentje erbij of juist niet, raam open, etc.
Heel irri...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |