abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31448735
Ik zit straks 3,5 week in Thailand. Dan zal ik wel weer heel erg hard gaan zweten. Nu zoek ik er iets tegen dat absoluut nergens naar ruikt (dat schijnt muggen aan te trekken). Iemand nog een goed idee?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_31448941
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 21:21 schreef Gelderland het volgende:
okej, die kan je bij DA kopen
Ja.
pi_31535657
heeft iemand ervaringen met Syneo 5 in combinatie met het ontharen van je oksels?
Syneo 5 werkte 4 dagen achtereen goed bij mij, maar zodra ik mijn oksels onthaard had, werkte het niet meer zo goed. Het zweten was wel veel minder onder mijn oksels, maar 5 dagen later na het eerste gebruik heb ik 's ochtends mijn oksels geschoren, 's avonds weer Syneo 5 opgedaan en werkte het meteen weer helemaal goed. Iemand hier ervaringen mee?
pi_31612285
Je mag Syneo5 na het ontharen van je oksels pas na minstens 2 dagen weer gebruiken...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_31655366
Zo te horen, sterk spul, syneo 5
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
  maandag 24 oktober 2005 @ 09:06:10 #206
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31658047
@ TS, heb je er altijd last van, of zijn er ook periodes dat je er geen/minder last van hebt?
pi_31659837
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:06 schreef Alicey het volgende:
@ TS, heb je er altijd last van, of zijn er ook periodes dat je er geen/minder last van hebt?
Zo te lezen heeft TS er elke dag en elke minuut last van. Hyperhidrosis, oftewel HH. Het zou ook kunnen dat één van de mensen zweet als reactie op een sociale fobie. Of bedoel je dat er niet mee?
  maandag 24 oktober 2005 @ 14:58:09 #208
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31661026
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:25 schreef badgirl18 het volgende:

[..]

Zo te lezen heeft TS er elke dag en elke minuut last van. Hyperhidrosis, oftewel HH. Het zou ook kunnen dat één van de mensen zweet als reactie op een sociale fobie. Of bedoel je dat er niet mee?
Ik doelde op gevallen waarin er een onderliggende oorzaak is. Het kan bijv. hormonaal zijn.
pi_34137894
hormonaal of een sociale fobie
pi_34139687
Ik heb niet alle 5 de pagina's doorgelezen, maar ik zweet helaas ook vrij veel. Als ik Odorex Extra Dry gebruik (dat zit in een flesje, moet je 's avonds voor het slapengaan onder je oksels deppen) dan is het iig een stuk minder en vaak (als het niet al te warm is of ik niet hoef te rennen) helemaal niet meer.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_34146253
Op vakantie in Kroatië afgelopen zomer heel erg veel gezweet, gewoon vias. Kom je onder de douche uit, ben je alweer bezig...

Ik ben geswitched van deo. Dat wil nog wel eens helpen. Ik had vogue maar nu dus Rexona. Scheelt echt een hele hoop.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:25:46 #212
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_34168046
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:06 schreef Alicey het volgende:
Ik heb er bijna altijd last van, maar vooral als ik van buiten naar binnen ga ergens (koud naar warm) en me ook maar een heel klein beetje inspan...bv. de trap oplopen of stofzuigen ofzo. Ook 's nachts heb ik er veel last van en in de zomer zeikt het in straaltjes van mijn armen af
To infinity…and beyond!
pi_34204863
Ik heb laatst eens van lush een deo ding aangeschaft. Het is ws. iets van een soort talkpoeder, maar het helpt wel redelijk.. Ik ruik er een stuk minder mee dan toen ik de duurdere antizweet dingen gebruikte..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 10 april 2006 @ 12:46:10 #214
146397 pietervdes
http://www.vitalising.nl
pi_36818920
Dat SyNeo 5 is echt top spul. Ik gebruik het ook al paar weken en het bevalt me goed.
Ik had geen last meer van transipratie en vervelende luchtjes.

De prijs valt dan in mijn ogen ook wel mee omdat het een groot probleem uit de weg ruimt.
Voor alle gezondheidsproducten/(gezichts)verzorging neem eens een kijkjewww.vitalising.nl
  maandag 10 april 2006 @ 12:50:00 #215
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_36819054
quote:
Op maandag 10 april 2006 12:46 schreef pietervdes het volgende:
Dat SyNeo 5 is echt top spul. Ik gebruik het ook al paar weken en het bevalt me goed.
Ik had geen last meer van transipratie en vervelende luchtjes.

De prijs valt dan in mijn ogen ook wel mee omdat het een groot probleem uit de weg ruimt.

Maar het is niet zo dat je nu op andere plaatsen meer bent gaan zweten want dat hoor je ook nog wel eens...
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_36821023
Odorex Extra Dry helpt bij mij ook perfect, had ook alles geprobeerd. Deoleen werkte bij mij niet, net zo min als de Sanex/Rexona/Nivea deo's.
Odorex E.D. is volgens mij hetzelfde spul als Syneo 5, maar die laatste is tegen de 15 euro en Odorex is 2,50 ofzo.
Heb nu wel een ander vaag kwaaltje, 2 uur na het inslapen wordt ik rillend en zeiknat wakker en kan ik een ander pyamaatje aan doen. Moet nu ook elke dag het beddengoed verschonen.. Heb geen idee waar dit vandaan komt. Vannacht moest ik er zelfs 2 x uit en ben ik maar gaan douchen. Heb al vanalles geprobeerd, naakt, veel aan, sokken, geen sokken, dekentje erbij of juist niet, raam open, etc.
Heel irri...
Hip Huismusje in De Grote Stad
pi_36821302
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:12 schreef teigan het volgende:
Ik heb laatst eens van lush een deo ding aangeschaft. Het is ws. iets van een soort talkpoeder, maar het helpt wel redelijk.. Ik ruik er een stuk minder mee dan toen ik de duurdere antizweet dingen gebruikte..
Aromacréme van Lush is inderdaad goed. Een proefje van gehad, en ik was ook zo goed als droog dan.
Back in business.
  maandag 10 april 2006 @ 20:02:14 #218
19194 Oversight
◢◤
pi_36833305
Overmatig koffiegebruik beperken/ terugdringen!!!

OP advies van huisarts.... ( niet ineens,.. afkicken,,,)

◢◤
  dinsdag 11 april 2006 @ 00:42:23 #219
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_36844069
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:52 schreef vrouw-hooivork het volgende:
Odorex Extra Dry helpt bij mij ook perfect, had ook alles geprobeerd. Deoleen werkte bij mij niet, net zo min als de Sanex/Rexona/Nivea deo's.
Odorex E.D. is volgens mij hetzelfde spul als Syneo 5, maar die laatste is tegen de 15 euro en Odorex is 2,50 ofzo.
Heb nu wel een ander vaag kwaaltje, 2 uur na het inslapen wordt ik rillend en zeiknat wakker en kan ik een ander pyamaatje aan doen. Moet nu ook elke dag het beddengoed verschonen.. Heb geen idee waar dit vandaan komt. Vannacht moest ik er zelfs 2 x uit en ben ik maar gaan douchen. Heb al vanalles geprobeerd, naakt, veel aan, sokken, geen sokken, dekentje erbij of juist niet, raam open, etc.
Heel irri...
hhmmm..als je dit al een tijdje hebt dan moet je misschien eens naar de huisarts gaan of google eens naar nachtzweten. Kan ook door lichamelijk dingen komen..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  dinsdag 11 april 2006 @ 08:56:16 #220
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_36846774
Heb iets van de dermatoloog gekregen. Helpt ook voor geen meter. Zelfde idee als Odorex en Syneo. 's Avonds erop doen met een watje en na een week of wat (als t flesje leeg is) moet het over zijn en dat zou een paar maanden helpen.
Nou niet dus. Het zweet ruikt wel praktisch niet meer, maar ben nog altijd zeiknat. Inderdaad het meeste bij het wisselen van temperaturen. En ik transpireer me helemaal lam als ik het koud heb. Bij warmte juist bijna niet

Spul van de dok kostte trouwens ¤1,46 Scheelt wel met Syneo en Odorex Zal de naam wel zijn wat je betaald. Oh en het heet: Alumi Hydroxych Opl 15% FG
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_36855148
Ik heb dat odorex vorig jaar zomer gebruikt maar na een tijdje waar het goed werkte was het net alsof mijn lichaam eraan wende en werkte het dus niet meer. Ook begin je dan heel erg op andere plekken (onderrug bij mij) te zweten wat ook niet echtrelaxed is.
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:07:40 #222
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_36861661
klopt idd bij sommige spullen. Maar ik zou soms wíllen dat ik ofwel een paar zweetvoeten van hier tot tokio had ofwel op mn rug zweette. In plaats van die afgrijselijke plekken onder mn oksels (nouja pastten ze maar onder mn oksels, meestal veel groter )
Mn kledingkast is wit met zwart. Ik heb ook wel kleurige shirtjes, maar dan gaan er altijd een paar extra mee. Of een hemdje met een blouse/vestje zodat ik af en toe even kan 'uitwaaien'.

Ik wacht nog steeds op een goeie tip.

Anders denk ik er toch heel sterk over om botox (ja, waar ze bij sommige mensen hun gezicht mee strak trekken, word ook gebruikt tegen overmatige transpiratie. Daar is het ooit voor ontwikkeld) te laten spuiten om dat uit te proberen. ook al is dat enorm pijnlijk en moet t om de zoveel tijd.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_37051839
hmmm... ik had een hele leuke reactie hier geschreven, maar de omslachtige inlogshit van fok.nl heeft deze verloren laten gaan...

anywayzzz... 't kwam er op neer: THANK YOU! ik ga van de week ff kijken of ik die syneo5 kan krijgen ergens om eens te proberen...

enne... fijn om te weten dat flink wat mensen hier ook mee lopen (letterlijk!)
pi_37099353
Ik heb net een deoleen roller gekocht. Dat eens even testen. Hoop wel dat het werkt want het is wel vrij dure deo moet ik zeggen.
pi_37220485
Odorex Extra Dry (voor de oksel) verkrijkgbaar bij oa Albert Heijn. Werkt perfect!

En voor de voetjes: Pedispray. Vrij verkrijgbaar bij de Apotheek. Werkt ook perfect
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')