Witte kleding koop ik zowiezo al niet, want hoe krijg je dat soort vlekken er ooit weer uit...niet! Nee,inderdaad...ik baal dus echt onwijs van dit probleem en vraag me echt af wat eraan te doen is...Ik lijd er echt wel onder. Kan gewoon niet de kleding dragen die ik wil en moet er steeds rekening mee houden als ik wat koop...
Wat is hier tegen te doen? Kun je hiermee bijvoorbeeld naar de dokter, ik heb ooit gehoord dat ze de het kunnen verhelpen met een operatie...maar vraag me dus af of dit wel echt kan?? En zou de verzekering dit dan wel vergoeden...
Wil graag serieuze reacties, want ik vind dit echt een groot probleem...
Alvast bedankt,
Ivetje
quote:heb hele tijd gewone deodorant gebruikt, van die spuitbussen...alle merken eigenlijk wel gehad. Maar deze geven witte strepen op zwarte kleding, en aangezien dat de enige kleur is die ik gewoon kan dragen was datniet handig. Daarna heb ik een tijd dove creme gebruikt en die houdt de geur goed weg,maar remt dus ook niet...en heb nu sanex creme,maar da's hetzelfde probleem eigenlijk als met de dove...
Op vrijdag 22 februari 2002 17:52 schreef Cheiron het volgende:
Wat voor deo gebruik je? Misschien verbleomt hij de geur wel .. maar helpt ie niet bij het stoppen van het zweten (remmend in ieder geval)
quote:gewone niet, maar bij de apotheek kun je vragen naar dea's met aluminium-chloride. Die remmen de zweetontwikkeling wel. Verder is het aan te raden om je twee keer per dag te douchen (niet dat ik zeg dat je dat niet doet, dat is gewoon een algemeen advies) en geen synthetische kleding te dragen.
Op vrijdag 22 februari 2002 18:02 schreef static het volgende:
Even een algemene opmerking: een deodorant stopt het transpireren niet.
quote:Ja,dat d8 ik dus ook al...je kunt nog zoveel deo opspuiten, als je zweet doe je het toch wel.
Op vrijdag 22 februari 2002 18:02 schreef static het volgende:
Even een algemene opmerking: een deodorant stopt het transpireren niet.
quote:Aha, dat wist ik niet. Krijg je dat alleen op recept?
Op vrijdag 22 februari 2002 18:05 schreef Ripley het volgende:[..]
gewone niet, maar bij de apotheek kun je vragen naar dea's met aluminium-chloride. Die remmen de zweetontwikkeling wel.
En remt het de zweetontwikkeling goed? Ik vind remmen nl. een relatief woord.
Het lijkt wel of ik er last van heb , maat ben gewoon nieuwsgierig..
quote:Volgens mij is het fysiek gezien niet eens gezond, het stoppen van zweten, het is een natuurlijke reactie om de huid te verkoelen (meen ik ooit eens in een grijs verleden te hebben gehoord).
Op vrijdag 22 februari 2002 18:06 schreef ivetje het volgende:[..]
Ja,dat d8 ik dus ook al...je kunt nog zoveel deo opspuiten, als je zweet doe je het toch wel.
Daarom zoek ik ook een alternatief, maar dat heeft niemand zo te zien...toch maar eens naar de dokter dan voor dit probleem denk ik
Maar ja zo lang je niet stinkt......
quote:Heb inderdaad weleens gehoord dat dat spul werkt, bij een vriend met zweetvoeten geloof ik, maar het is niet supergoed voor je lichaam geloof ik... Wat je ook kan doen om het proces in je lichaam te veranderen is geen of weinig zout gebruiken en veel water drinken.... zout houdt water vast in je lichaam, dat pies je dus niet uit, maar dat zweet je uit. Geen zout=wel uitpiesen en veel water is goed doorspoelen. Doe dat eens een tijdje en kijk of het helpt... dwz minder wordt
Op vrijdag 22 februari 2002 18:29 schreef superrat het volgende:
Ik gebruik al een aantal jaar Deoleen.
Het is een soort deodorant die het zweten tegengaat.
Volgens mij sluit dat spul je zweetklieren af ofzo, mijn oksels blijven altijd droog als ik het gebruik.
Bij normale deodorant dus niet.
Je oksels wassen en goed droogmaken, deoleen eroverheen en klaar ben je.
[afbeelding]
quote:ja, deze bedoelde ik!
Volgens mij sluit dat spul je zweetklieren af ofzo, mijn oksels blijven altijd droog als ik het gebruik.
[afbeelding]
quote:Ik kreeg van Deoleen allemaal rare vlekken op mn kleding
Koop dan AUB van die duurdere smeertubes van een bekend merk. CK of zo. Smeertubes gaan langer mee dan spuitdingen, dus....
Ik heb zelf ook last van zweten, zeker als ik ga fietsen, niks aan te doen eigenlijk, behalve dat ik 10 minuten eerder uit huis ga en dan even in m'n eentje afkoelen. Of gewoon laatste paar minuten wat minder hard fietsen.
Katoenen kleding helpt idd heel wat beter.
En in de zomer gooi ik een pot talkpoeder over me heen voordat ik huis uit ga... maar dat betekent dus ook weer dat ik niet genoeg afkoelingsmogelijkheden heb en m'n voorhoofd is een waterval...
Enne... hoe beter je conditie is, hoe minder je zweet, dusse...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |