Vieze kliek moraalridders daar. Topic over een gast en zn buurman, paar probleempjes, maar zodra ie aanklopt bij die buurman opent ie wel de deur, maar zegt ie vervolgens niets om daarna de deur dicht te tiefen.
Iedereen op got hing weer de moraalridder uit, 'misschien is die man wel autistisch' en het zou het probleem van TS zijn, kwam er dus op neer dat het TS zn schuld was...
Kom ik net thuis, zie ik dat ik weer gebanned ben
Beste ,
Naar aanleiding van het topic "Nieuwe autitische onderbuurman. Probleem" (zie
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1259775) is besloten je uit General Chat te bannen.
In dat topic roep je op een grove wijze op tot geweld ("Sla em gewoon voor zn smoel, onfatsoenlijk figuur dat ie er rondloopt."), generaliseer je en plaatst niet constructieve reacties en aanstootgevende smileys ("betekent gewoon dat t een ronduit asociale loser is" en "dát is inderdaad een normale reactie :')" ), reageer je offtopic ("Loop jij hier ook al j?
Het is slechts een jaar geleden dat je je derde waarschuwing hebt gekregen en daarbij een tijdelijke GC ban. Daarnaast ben je zowel in augustus en in november nog gewaarschuwd voor je postgedrag.
Normaal gesproken had dit je een permban opgeleverd voor GoT als geheel. Omdat je ongewenste gedrag zich lijkt te beperken tot GC is besloten om je voortaan je alleen de toegang tot de General Chat fora te ontzeggen.
Het spijt me dat dit zover heeft moeten komen.
Mocht je het niet eens zijn met deze beslissing, dan mag je mij altijd terug mailen om dit te bespreken. Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met de moderator uit te komen.
Met vriendelijke groet,
Rukapul / Paul,
Moderator WI/SG,
Gathering of Tweakers.net
Kanker toch een eind op, hoop moraalridders daar