Ook een meid van Beauty en de nerd.quote:Op maandag 26 november 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie of wat is Goldie eigenlijk ? Vriendin ? Selene vroeg ook haar moeder even aan de lijn.
Het gesprek is gewoon een beetje beppen en miepen, weinig echte inhoud.
Nadia is echt een smerig meisje.Ze heeft dus echt een hekel aan Nadia.Jammer dat ze nu niet los mag op Nadia.Zal Huub nooit toestaan.quote:Op maandag 26 november 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie of wat is Goldie eigenlijk ? Vriendin ? Selene vroeg ook haar moeder even aan de lijn.
Het gesprek is gewoon een beetje beppen en miepen, weinig echte inhoud.
Ze zei inderdaad met Amanda en met Lieke ook wel...quote:Op maandag 26 november 2007 00:16 schreef pietpaniek het volgende:
Goldi vroeg kan je met iedereen goed opschieten, nadia vind zeen dennis? heb je al gezoend?
die moet met dennis koniijnen
Ja wat wil je ! Hij moet verder reiken dan ie gewendt isquote:Op maandag 26 november 2007 00:13 schreef BuffyJan het volgende:
Leuk he hoe Huub nu zn arm over Naad heeft en aan Lieke vraagt hoe de ideale man eruit ziet. Bah
quote:Op maandag 26 november 2007 00:20 schreef Guuskeee het volgende:
ZWAAR off topic maar dis echt verschrikkelijk, wilde ik ff delen: http://www.news.com.au/story/0,23599,22808222-23109,00.html
te erg voor woorden
ZWAAR off topic maar dis echt verschrikkelijk, wilde ik ff delen: http://www.news.com.au/story/0,23599,22808222-23109,00.html
te erg voor woorden
Die Jaap ! Soms is ie gewoon uniek in zn doen en laten !quote:Op maandag 26 november 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Ben je ziek ?"
Lieke : "Grieperig. Snottebellen en zo"
Japio : "Van productie overgenomen ?"
geen idee, hoop het niet.quote:Op maandag 26 november 2007 00:26 schreef rooie3 het volgende:
Vraag het nog maar eens,misschien weet iemand het nu.Maar gaat Dennis een plaat opnemen.
Iddquote:Op maandag 26 november 2007 00:20 schreef Guuskeee het volgende:
te erg voor woorden
En dan Amanda met d'r eeuwige teasermove.quote:Op maandag 26 november 2007 00:27 schreef riri het volgende:
Jammer dat Nadia het niet ziet maar Selene kan duizend maal beter dansen dan Nadia
“Ik wil Selene ook het vuur aan de schenen leggen en dan neemt Dennis het wel voor haar op. Dat gaat Nadia echt niet leuk vinden!”, zegt Huub. “We zijn hem morgen en overmorgen ook kwijt in verband met die platen opnemenquote:
te erg voor woorden
Die geloof ik wel meteen.quote:Op maandag 26 november 2007 00:31 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens Huub zijn de buren pissig vanwege de zenders. Naad zegt dat ze een boete heeft gehad. 1000 van dr borg
Ik geloof er nix van
Lijkt me zo heerlijk dat die pruik er in een rotvaart vanaf swiept als ze zo'n ronddraaiende beweging maakt met het haar hoofd tijdens het dansenquote:Op maandag 26 november 2007 00:31 schreef Kinga het volgende:
Amanda kan gelukkig ook met de pruik zwiepen.
Volgens mij was dat plaat opnemen met Huub en Brian. Ik weet t niet meer precies, had zoiets gelezenquote:Op maandag 26 november 2007 00:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
“Ik wil Selene ook het vuur aan de schenen leggen en dan neemt Dennis het wel voor haar op. Dat gaat Nadia echt niet leuk vinden!”, zegt Huub. “We zijn hem morgen en overmorgen ook kwijt in verband met die platen opnemen
Stond op villa vandaag.
Haar schouders zijn 2x zo breed als haar rugquote:Op maandag 26 november 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia beweert dat ze 1000 euro boete heeft vanwege zenders. En ze voegt er aan toe dat binnenkort iedereen daarover een gesprek krijgt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2007 00:33 schreef riri het volgende:
[..]
Lijkt me zo heerlijk dat die pruik er in een rotvaart vanaf swiept als ze zo'n ronddraaiende beweging maakt met het haar hoofd tijdens het dansen
'k Zit te wachten tot ze een keer te hard zwiept.. en die pruik door de chill vliegt..quote:Op maandag 26 november 2007 00:31 schreef Kinga het volgende:
Ja, twee dagen opname's. Een plaat voor Huub en een voor Brian. De tenslotte een duet met beiden. Het kantoor wordt ingericht met een mobiele geluidsstudio.quote:Op maandag 26 november 2007 00:34 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Volgens mij was dat plaat opnemen met Huub en Brian. Ik weet t niet meer precies, had zoiets gelezen
Wat een lul kan t toch zijn soms. Bahquote:Op maandag 26 november 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke : "Ik ga slapen, wil je helpen het bed te dekken"
Huub : "Je bedoeld 'Wil je NU helpen', waarom zeg je dat dan niet"
Japio : "Joh, doe niet zo moeilijk, help haar gewoon even"
Daar heeft ze in iedergeval iemand bewerkstelligt op welke manier dan ook , maar ze heeft wel gewonnen. Waarom gooien ze nu niet ook de Nerd erin :-) Zou lachen zijnquote:Op maandag 26 november 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
Denk dat ik die afleveringen van beauty en de nerd eens na ga kijken binnekort...
quote:Op maandag 26 november 2007 00:31 schreef Kinga het volgende:
Gelukkig schrok al.Zie liever Dennis ook gaan,vind het alleen jammer dat je er niemand voor kan terug krijgen.quote:Op maandag 26 november 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, twee dagen opname's. Een plaat voor Huub en een voor Brian. De tenslotte een duet met beiden. Het kantoor wordt ingericht met een mobiele geluidsstudio.
Is dat een hint naar ons toe?quote:Op maandag 26 november 2007 00:32 schreef riri het volgende:
Allemaal fanpost naar Selene zal Nadia ook moeilijk trekken
hier heb je er ze: http://www.rtl.nl/(vm=/se(...)Media/rtl_gemist.xmlquote:Op maandag 26 november 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
Denk dat ik die afleveringen van beauty en de nerd eens na ga kijken binnekort...
Dat komt ook deels door haar bouw gewoon, die schouders, echt zonde eigenlijk... niet dat ik medelijden met haar heb ofzo...quote:Op maandag 26 november 2007 00:40 schreef riri het volgende:
Selene is veel meer een natuurlijke schoonheid dan Nadia ooit zal zijn...die moet steeds van alles doen om er een beetje uit te zien....tangen...opmaken....en het dan nog niet eens over haar houding te hebben..krakkemiekerig..ze lijkt wel een vrouw van 40 zo af en toe....een echte hark
Hé een bouwvakker met een roze hemdje.quote:Op maandag 26 november 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia beweert dat ze 1000 euro boete heeft vanwege zenders. En ze voegt er aan toe dat binnenkort iedereen daarover een gesprek krijgt.
[ afbeelding ]
En dat die rotkop er mee vanaf swiept.quote:Op maandag 26 november 2007 00:33 schreef riri het volgende:
[..]
Lijkt me zo heerlijk dat die pruik er in een rotvaart vanaf swiept als ze zo'n ronddraaiende beweging maakt met het haar hoofd tijdens het dansen
quote:Op maandag 26 november 2007 00:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Haar schouders zijn 2x zo breed als haar rug
quote:Op maandag 26 november 2007 00:40 schreef Kinga het volgende:
Amanda doucht, maar wast haar haren weer niet he.... en ze laat die pruik geloof ik op tijdens het slapen he?
quote:Op maandag 26 november 2007 00:44 schreef riri het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan van Lieke zeggen dat ze een manwijf is...ze is het eerder zelf
Dat wordt een mooi broeiend bacterienestje..........quote:Op maandag 26 november 2007 00:40 schreef Kinga het volgende:
Amanda doucht, maar wast haar haren weer niet he.... en ze laat die pruik geloof ik op tijdens het slapen he?
Deze nachtzichtcamera hangt er pas recent en wordt niet veel gebruikt. Ik las dat die van een ander fabrikaat is (Sony) en waarschijnlijk wordt getest op geschiktheid.quote:Op maandag 26 november 2007 00:50 schreef chufi het volgende:
wel een vreemde lichtval daar vandaag daar in de poetshoek?
Gister zei ze ook al toen Brian draaide en zei tegen Selene dat iedereen weg was en hij voor niks draaide: "Maar dat komt omdat ik op goede muziek wachtte..."quote:Op maandag 26 november 2007 00:42 schreef Johnny_Berra het volgende:
Selena is niet zo weg van DJ Brian zo te zien....
Ze gaf hem al een hint, maar dat mocht niet baten.
Buiten slapen, verzint ze.quote:Op maandag 26 november 2007 00:59 schreef chufi het volgende:
Ja maar Brian moet uitslapen? Staat op het scherm zegt Selene !
Naast Lieke eindelijk iemand die zich normaal verzorgd ....... Opmerkelijk dat we dat inmiddels als een uitzondering gaan zien ......quote:Op maandag 26 november 2007 00:58 schreef Kinga het volgende:
Selene haalt wel haar make up eraf.
Ik hoor: Waar is Brianquote:Op maandag 26 november 2007 00:53 schreef Lady-night het volgende:
Dennis en Nadia spelen dus een spelletje....commentaar van Decency:
ik heb mijn twijfels over het wegstemmen van Dennis, wie helpt even mee?? Ik plak het verhaal even hier neer.
Vreemd.... waarom wordt zoiets niet in een brief meegedeeld... er zijn meer die het zender gebruik niet snappen....quote:Op maandag 26 november 2007 00:32 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft 1000 euro boete gehad voor het niet dragen van haar zender
Nog een plus punt dat ze zich schaamt om on cam haar kleren uit te doen! Dus doet ze dat netjes in de douche !quote:Op maandag 26 november 2007 01:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Naast Lieke eindelijk iemand die zich normaal verzorgd ....... Opmerkelijk dat we dat inmiddels als een uitzondering gaan zien ......
Brian vind elke vrouw met een eigen mening niet leuk. Dat weet je toch inmiddels.quote:Op maandag 26 november 2007 01:10 schreef Varen het volgende:
Selena is wel bijdehand, ik weet niet of Brian dat leuk vindt
Truste, ik ga ook slapenquote:Op maandag 26 november 2007 01:10 schreef STAP01 het volgende:
Trusten mensen!
Ze is idd 'netjes' met omkleden en zo, net als Nena en Lieke. Maar vergis je niet, dat kan ook zijn om haar 'marktwaarde' te bewaken ..... ineens zie je haar in 'de bladen' verschijnen. Overigens zag ik hier al een paar 'leuk spannende' foto's van Selene (geen pr0n of zo, gewoon netjes)quote:Op maandag 26 november 2007 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog een plus punt dat ze zich schaamt om on cam haar kleren uit te doen! Dus doet ze dat netjes in de douche !
Its a small world ! Zeker in de gouden Kooi. Is er iemand geweest die Aman of Brian of Nadia niet kennen. tis een grote witwas clan van crimineel A'dam en omstrekenquote:Op maandag 26 november 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Echt toeval ......
- Vriendin van Selene is Goldie (ze belde haar zojuist)
- Goldie blijkt vriendin te zijn van Stacey
- Stacey kent Amanda goed
- Nena kende Stacey ook goed
Dat 'eruit halen' was naar aanleiding van de chantage. Stokbrood (Frans) was toen al weg (hij vertrok juist voor de Jan de Boef verbouwing).quote:Op maandag 26 november 2007 01:27 schreef rooie3 het volgende:
Stokbrood wilde Jaap eruit halen toen hij niks deed.Jaap heeft toen gezegd doe maar dan word het lachen in de media.Meteen streamlock.
En is Stijn nog steeds op wereldreis.En die dril is zeker Flens.quote:Op maandag 26 november 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat 'eruit halen' was naar aanleiding van de chantage. Stokbrood (Frans) was toen al weg (hij vertrok juist voor de Jan de Boef verbouwing).
Frans en Stijn werkten altijd samen en konden heel goed opschieten met de bewoners. In die tijd nam Flens het roer over en kwam snel in conflikt met de beide heren. Frans vertrok en even later (tijdens de verbouwing) is Stijn 'op lange vakantie' gegaan. Overigens was DGK maar een deeltijd klusje voor Stijn, zijn echte werk is bij de UvA.quote:Op maandag 26 november 2007 01:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En is Stijn nog steeds op wereldreis.En die dril is zeker Flens.
Als wat ? Communicatie wetenschapper ?quote:Op maandag 26 november 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Overigens was DGK maar een deeltijd klusje voor Stijn, zijn echte werk is bij de UvA.
Jammer Stijn was echt Huub fan.Flens heeft het Johnny nooit vergeven dat Huub mocht terugkomen.quote:Op maandag 26 november 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Frans en Stijn werkten altijd samen en konden heel goed opschieten met de bewoners. In die tijd nam Flens het roer over en kwam snel in conflikt met de beide heren. Frans vertrok en even later (tijdens de verbouwing) is Stijn 'op lange vakantie' gegaan. Overigens was DGK maar een deeltijd klusje voor Stijn, zijn echte werk is bij de UvA.
Ja, en inmiddels ook deeltijd hoogleraar. Zie http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/quote:Op maandag 26 november 2007 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als wat ? Communicatie wetenschapper ?
Duidelijk !quote:Op maandag 26 november 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en inmiddels ook deeltijd hoogleraar. Zie http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/
Zag je deze ook ? http://www.youtube.com/watch?v=73oIAYrzCG4quote:Op maandag 26 november 2007 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk !
Wachten op zn laatste publicatie dus !
Stacy haat Amanda! Stacy riep toch Hoer naar Amanda met voetbalvrouwen daar waar Nena toen ook was. Amanda kent Stacy via Nena, grappig want al die meiden waar Nena mee om gaat mogen Amanda niet (vertelde Nena ook in dgk) alleen omdat Amanda met Nena omging wilde ze wel aardig doen tegen Amanda. Nu nena klaar is met haar is die groep meiden tegen Amanda.quote:Op maandag 26 november 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Echt toeval ......
- Vriendin van Selene is Goldie (ze belde haar zojuist)
- Goldie blijkt vriendin te zijn van Stacey
- Stacey kent Amanda goed
- Nena kende Stacey ook goed
Of Stacey 'hoer' had geroepen weet ik. Wel was Amanda achteraf kwaad omdat Stacey 'iets deed' met een ex van Amanda en dat bleek al te spelen voordat Amanda in de Kooi ging.quote:Op maandag 26 november 2007 01:48 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Stacy haat Amanda! Stacy riep toch Hoer naar Amanda met voetbalvrouwen daar waar Nena toen ook was. Amanda kent Stacy via Nena, grappig want al die meiden waar Nena mee om gaat mogen Amanda niet (vertelde Nena ook in dgk) alleen omdat Amanda met Nena omging wilde ze wel aardig doen tegen Amanda. Nu nena klaar is met haar is die groep meiden tegen Amanda.
hoop dat ze die gebruikt.quote:Op maandag 26 november 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je ziet en hoort hoe Brian Amanda op dit moment uit elkaar trekt, snap je meteen waarom Brian even geleden Selene vriendelijk adviseerde oordopjes in te doen "Dan kun je veel beter slapen".
Hahaha..quote:Op maandag 26 november 2007 00:19 schreef mootie het volgende:
RUUD, GOLDIE KENT NENA!
Dat waren iig de laatste beelden die we zagen. Japio was omstandig over selektie, overleg met het hokje en de chantage-affaire aan het vertellen toen we een streamwissel kregen. Zo te zien slaapt Huub nog niet bij Lieke (of Selene)quote:Op maandag 26 november 2007 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zijn Japio en Huub nu nog boven aan het schaken ???
Moet je doen.. Selene was meteen mijn favoriet.quote:Op maandag 26 november 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
Wacht eens, zou dit zijn wat Nadia in dat briefje bedoelde? Sorry Amanda en Brian als ik iets doe wat tegen jullie is?quote:Op maandag 26 november 2007 00:53 schreef Lady-night het volgende:
Dennis en Nadia spelen dus een spelletje....commentaar van Decency:
ik heb mijn twijfels over het wegstemmen van Dennis, wie helpt even mee?? Ik plak het verhaal even hier neer.
Ik heb een filmpje, Selene zit op de bank, Dennis is in de keuken en loopt te dralen, Nadia is net aan het bellen geweest voor medicijnen voor Lieke
Nadia verlaat de keuken en loopt naar beneden, Dennis volgt haar (dumdumdum wat gaan we pakken) ze rennen de trap af, Nadia fluisterd iets wat lijkt op "harder playing of harde plannen" je hoort een deur knallen en dan zie je Dennis weer de trap opkomen. totaal nutteloos dat hij mee loopt met haar naar beneden.....terwijl Selene nog op de bank zit.
Ik heb een stuk ge-upload en daarna nog een paar keer het korte fragment. Het lijkt erop dat Nadia doorgeeft aan Dennis wat ze van plan zijn....
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54126&sess=794
Ze zei toch altijd dat het er 5 oid waren?quote:Op maandag 26 november 2007 01:25 schreef chufi het volgende:
Aman verteld nu dat ze met iedereen naar bed is gegaan toen ze jong was
Tellen verloopt bij Amanda op dezelfde manier als destijds bij het opzeggen van het alfabet .....quote:Op maandag 26 november 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zei toch altijd dat het er 5 oid waren?
Inderdaad, zo jammer de manier waarop hij de laatste dagen met Lieke denkt omquote:Op maandag 26 november 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
...... De manier waarop hij nu toespreekt is werkelijk waar eenwaard.
Het is al een tijdje (te veel gewonnen popu-polls) dat Huub van mening is dat anderen gewoon moeten doen wat hij wil. Bij Brian, Dennix en (in mindere mate) bij Japio lukt dat niet. Amanda verteld hem op de man af "Zie maar dat je iets voor me regelt als compensatie". Nadia moet geslijmt worden om Dennix weg te krijgen ......quote:Op maandag 26 november 2007 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
.... laat hem lekker zijn energie steken in zijn tegenstanders en die proberen af te zeiken. .......
Precies.... en dat zouden meer wannabees moeten doen....quote:Op maandag 26 november 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub komt nu ook naar bed.
Overigens valt me steeds vaker op dat Japio gewoon heel open praat over wat 'achter' allemaal afspeelt. Het lijkt erop dat zijn denktrand is : 'Als je het niet op de streams wilt hebben, schakel je maar om. Zoek het zelf maar uit en zie maar hoe je het oplost' .........
quote:Op maandag 26 november 2007 00:41 schreef -Jean- het volgende:
ahahah ja mooi wat een lul is het ook.
Die selena is best een mooie meid en niet eens zo dom volgens mij. Best leuk kind.
Niet in dit soort gevallen maar over het algemeen zeurt ze behoorlijk en dan vooral tegen Huub.quote:Op maandag 26 november 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke : "Niet aan me zitten, ik wil nu slapen" ........
Tja, is Lieke echt een zeikwijf ?
Juist!!!quote:Op maandag 26 november 2007 08:23 schreef marky het volgende:
[..]
Niet in dit soort gevallen maar over het algemeen zeurt ze behoorlijk en dan vooral tegen Huub.
Laten we het erop houden dat beide elkaar als vluchtweg nemen om af en toe te kunnen zieken en zeuren.
Ik blijf het erg jammer vinden dat een aantal mensen hier Huub de schuld gaan geven van de teloorgang van het programma. Huub zijn handen zijn duidelijk gebonden. De info die Huub van buiten het programma krijgt is vrij gering. Hij moet volledig afgaan op de redaktie. Die kan hem alles vertellen en wij weten niet hoe het daar toegaat. Vergelijk het bijvoorbeeld met een Brian die zijn onuitputtelijke srtoom contactpunten gebruikt om iemand van buiten uit te nodigen en heeft regelmatig zijn tripjes naar buiten naar god weet waarheen.
Dat het programma niet meer zo spannend of leuk is en dat Huub misschien een beetje aan het einde van zijn latijn is kan je hem niet kwalijk nemen. Hij probeert het voor ons zo spannend mogelijk te maken binnen de mogelijkheden van de regels van het programma.
quote:Brian komt terug uit de Chill en zegt dat hij echt oordopjes moet bestellen, terwijl hij toch echt die muziek loeihard had gezet. Amanda zegt:schat je hebt te veel gedronken hé, ik zie het wel. Brian zegt : rustig..........
Brian als Amanda hem uit wil kleden: doe eerst mijn schoenen. Amanda zegt: maak ik zelf wel uit! Brian: doe mijn veters! Rustig ....en door gaan met commando's geven. Amanda zegt dat Brian moet douchen, je stinkt, jij stinkt nog steeds, zegt Brian en jij hebt al gedoucht. Brian stapt toch maar onder de douche en Selene zet de boel op stelten. Brian lacht een vreemd lachje onder de douche, terwijl Selene hem voor de gek zit te houden.
Hear, hear.quote:Op maandag 26 november 2007 08:23 schreef marky het volgende:
Dat het programma niet meer zo spannend of leuk is en dat Huub misschien een beetje aan het einde van zijn latijn is kan je hem niet kwalijk nemen. Hij probeert het voor ons zo spannend mogelijk te maken binnen de mogelijkheden van de regels van het programma.
Helaas is dat wel vaker zo. Zo heb ik ooit eens een heel agressief gesprek hier na zitten lezen waarbij de kopstoten niet van de lucht waren. Na het filmpje te hebben bekeken bleek dat ze acties aan het bespreken waren van andere bewoners.quote:Op maandag 26 november 2007 08:52 schreef Desii het volgende:
Dit verhaal staat op VOL over het nachtelijke gesprekje van Huub en Lieke.. is wel heel anders dan BSOL schreef
lieke murmelt wat over jaloers zijn ...
huub : ja dat snap ik ....
ga lekker slapen lieverd .... huub draait zich om en lieke zegt weer wat ...
wat zeg je vraagt huub ...
lieke murmelt nog wat .... snuit haar neus ... huub draait zich weer om
en wil gaan slapen ....
lieke snuit weer der neus en begint weer ... huub vraagt weer wat zeg je
lama zegt lieke ...
huub : ik moest je toch laten slapen weer gemopper van lieke ...weer neus snuiten en doen aslof ze gaat slapen ....
huub weer exuses aanbieden en zegt ik moest je laten slapen draait zich weer om ... en wil gaan slapen ... tijdje stil .... begint lieke weer ....
Het is maar net welke je bril je ophebt zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 26 november 2007 08:52 schreef Desii het volgende:
Dit verhaal staat op VOL over het nachtelijke gesprekje van Huub en Lieke.. is wel heel anders dan BSOL schreef
Van de vrouwen vind ik Lieke de meest ontwikkelde en beschaafde vrouw, maar daarnaast vind ik dat ze verschrikkelijk kan zeuren en de humor bij haar laat ook te wensen over.quote:Op maandag 26 november 2007 08:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is maar net welke je bril je ophebt zullen we maar zeggen.
Zo is dat. Als VV dit ook eens gaat doen zou dat al een stuk schelen.quote:Op maandag 26 november 2007 09:09 schreef marky het volgende:
Ach je moet het altijd een beetje filteren van eigen voorkeur. Ik ben allang blij dat er mensen zijn die de nacht doorstreamen.
quote:De komst van Selene heeft Nadia geen goed gedaan. Afgelopen weekend heeft de gastspeler Nadia zelfs tot een 24-uur aanvraag gedreven. Huub en Jaap zagen natuurlijk onmiddellijk perspectief. Het strategische duo heeft bij Nadia los weten te peuteren dat zij Dennis donderdag weg gaat stemmen. Maar zal zij dat ook écht doen? Over drie dagen zullen we erachter komen…
Ja, dat is allemaal leuk zulke teksten, maar hierin lees je niet wat de context was. Ze waren gewoon een beetje met mekaar aan het dollen. allebij half lam en samen met selene vet grappig bezig op bed.quote:Op maandag 26 november 2007 08:52 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Dit las ik op VOL. Wat is Brian toch gek op Amanda.![]()
[..]
Het zou kunnen, maar om eerlijk te zijn interesseert het mij niet zo veel of zij het nu wel of niet "proberen te doen" Hun seksuele probeerseltjes hebben geen enkele meerwaarde voor mijn creativiteit op dat gebied.quote:Op maandag 26 november 2007 08:56 schreef beequeen het volgende:
Ik las op VOL dat Dennix en Naad het weer gedaan hebben, iemand hier daar iets van meegekregen?
scrollen en Dreamboy heet een bewegende foto gemaakt die niets te wensen overlaat,quote:Op maandag 26 november 2007 08:56 schreef beequeen het volgende:
Ik las op VOL dat Dennix en Naad het weer gedaan hebben, iemand hier daar iets van meegekregen?
Brian en een beetje dollen, that will be the day.quote:Op maandag 26 november 2007 09:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal leuk zulke teksten, maar hierin lees je niet wat de context was. Ze waren gewoon een beetje met mekaar aan het dollen. allebij half lam en samen met selene vet grappig bezig op bed.Dus ja, Brian is gek op Amanda.
Goed gezien ! Alleen ligt Amanda in dat bed en je ziet het bad op de achtergrond. De dame in kwestie is Selene, Nadia had immers een ander shirtje aan en een ander broekje (op dit broekje zie je zo'n embleem opgestikt terwijl Nadia een minimale string aan had) .....quote:Op maandag 26 november 2007 09:21 schreef maril het volgende:
[..]
scrollen en Dreamboy heet een bewegende foto gemaakt die niets te wensen overlaat,
ze ligt hem gewoon te pijpen, dat mens liegtr alles bij elkaar, ze stemt hem er niet uit.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=10801&postdays=0&postorder=asc&start=100
pagina 3 halverwegen.
prima strategie....in ieder geval vindt Nadia het helemaaaaaal niet leuk dat Selene zo met Amanda omgaat...dus Selene...je doet het goed tot nu toe....quote:Op maandag 26 november 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij ziet Selene wel iets in Brian.
[ afbeelding ]
De stream stond een groot deel van de nacht niet op het bed van die twee. Ze hadden dubbele stream op Huub en Lieke, een op Selene en een op Brian en Amanda.quote:Op maandag 26 november 2007 08:56 schreef beequeen het volgende:
Maril bedoelt deze gif, dat zijn wel degelijk Naad en Nix.quote:Op maandag 26 november 2007 09:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goed gezien ! Alleen ligt Amanda in dat bed en je ziet het bad op de achtergrond. De dame in kwestie is Selene, Nadia had immers een ander shirtje aan en een ander broekje (op dit broekje zie je zo'n embleem opgestikt terwijl Nadia een minimale string aan had) .....
Oordeel zelf, het gifje op VOL van DB
[ afbeelding ]
Die situatie heb ik met heel andere ogen gezien..quote:Op maandag 26 november 2007 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub was lange tijd mijn favoriet, maar na die knieval naar Amanda vorig weekend,
heeft hij behoorlijk afgedaan voor mij. De FEBO heeft hem behoorlijk onder duim
Dat idee kreeg ik gisteren ook al een beetje...tijdens het pokeren zaten ze ook steeds te dollen en ondertussen kroop ze steeds dichter bij Brian. Laten we het er even op houden dat ze vrij amicaal is met hem.quote:Op maandag 26 november 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij ziet Selene wel iets in Brian. Ik vind het maar een vreemd type.
quote:Op maandag 26 november 2007 09:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goed gezien ! Alleen ligt Amanda in dat bed en je ziet het bad op de achtergrond. De dame in kwestie is Selene, Nadia had immers een ander shirtje aan en een ander broekje (op dit broekje zie je zo'n embleem opgestikt terwijl Nadia een minimale string aan had) .....
[ afbeelding ]
Okeeee, die staat bij mij op pagina 6 .....quote:Op maandag 26 november 2007 09:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maril bedoelt deze gif, dat zijn wel degelijk Naad en Nix.
[ afbeelding ]
Voorlopig zorgt dat moppie subtiel voor wat verandering in de verhoudingen daar. Heel anders dan die Janice die met een grote bek binnenkwam en helemaal niets bereikte.quote:Op maandag 26 november 2007 10:03 schreef beequeen het volgende:
Selene staat zich af te drogen in de douche en heeft een heel gesprek met Brian. Volgens mij vindt Amanda dit niet zo heel leuk.
Brian maakte er in ieder geval geen probleem van...quote:Op maandag 26 november 2007 10:03 schreef beequeen het volgende:
Selene staat zich af te drogen in de douche en heeft een heel gesprek met Brian. Volgens mij vindt Amanda dit niet zo heel leuk.
treurig maar waar; Dennis mag nog niet weg vanhokje.quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2266674#2266674]maandag 26 november 2007 @ 10:14[/target] schreef gevasa het volgende:
Dus al met al kunnen we nu al zeggen dat Nadia als Dennis erin blijven donderdag. Als Selene meer en meer naar Brian en Amanda toe trekt, hebben zowel Nadia als Dennis hun legitieme motivatie/reden om niet 1 van hun beide weg te stemmen.......dekking dus. Net zoals Huub en Lieke, Brian en Amanda.
Dennis en Nadia "groeien" weer meer naar elkaar toe , dankzij Selene. En zo, lieve kijkbuiskinderen......gaan we oneindig door, en kijken we uit naar Donderdag.......voor een stemming waarvan voor de zoveelste keer, de uitslag al bekend is.....![]()
Goedemorgen overigens
Goedemorgen!quote:Op maandag 26 november 2007 10:22 schreef beequeen het volgende:
Selene adviseert Amanda niet zoveel troep in heur haar te smeren maar ja, ze heeft zo'n last van pluisjes dus smeren maar.
zit ik hier in mijn uppie?
Ik kreeg uit het gesprek van Selene met Lieke gisteren de indruk dat zij er vanuit ging dat Dennis wel vertrok want Selene was al plannen aan het maken om Nadia goed te bashen zodra Dennis weg was en vroeg zelfs of Lieke de ammunitie wou leveren.quote:Op maandag 26 november 2007 10:23 schreef diedirk het volgende:
[..]
treurig maar waar; Dennis mag nog niet weg vanhokje.
Tempo is uit het spel en steeds minder boeiend..
Denk overigens wel dat hokje grap heeft opgezet en dat iemand anders dan Nadia hem erin houd,
.
Dus of Amanda of Jaap ofzo, let maar eens op
Ik ga mijn best doen.quote:Op maandag 26 november 2007 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen!
De pruik krijgt ook een goede smeerbeurt, neem ik aan?
Verduidelijkende caps mogen.
Ben het werk dat vorige week is blijven liggen aan het inventariseren.
Klopt ja...kwam er min of meer op neer dat ze Amanda wou in laten zien wat een heks Nadia is. (dat is altijd een goeie zaak natuurlijkquote:Op maandag 26 november 2007 10:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kreeg uit het gesprek van Selene met Lieke gisteren de indruk dat zij er vanuit ging dat Dennis wel vertrok want Selene was al plannen aan het maken om Nadia goed te bashen zodra Dennis weg was ....
Ze gaven elkaar zelfs de hand na het gesprek.. nieuwe deal???quote:Op maandag 26 november 2007 10:30 schreef beequeen het volgende:
Naad heeft een gesprek gehad met Jaap en Jaap is blij dat het off stream was.
Het gevoel bekruipt me een beetje dat nu Nadia klaar lijkt te zijn met Nix....Jaap hem er in gaat houden.quote:Op maandag 26 november 2007 10:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze gaven elkaar zelfs de hand na het gesprek.. nieuwe deal???
Als ik het goed begrijp heeft Jaap tegen Naad gezegd dat hij Dennix in het spel wil houden.quote:Op maandag 26 november 2007 10:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze gaven elkaar zelfs de hand na het gesprek.. nieuwe deal???
Een auto-biografie die over hem zelf gaat??? Het moet niet gekker worden, daar!quote:Op maandag 26 november 2007 10:47 schreef beequeen het volgende:
Naad: Jaap is een boek aan het schrijven, een auto-biografie over zichzelf.
Laat hem maar weer een paar vuiliszakken aan Netty meegeven dan is er weer ruimte zatquote:Op maandag 26 november 2007 10:48 schreef blomst het volgende:
Brian moet een deel van zijn kast inleveren, Brian wil dat niet
Beetje pijpen in de nacht kan ze wel missen toch.quote:Op maandag 26 november 2007 10:46 schreef Clank het volgende:
Nadia neemt Brian en Amanda mee naar de kapsalon en vertelt over haar gesprek met Jaap.
Hij heeft gezegd dat hij dingen weet van Huub en Lieke en zich niet veilig voelt.. als Dennis er uit gestemd wordt is hij de volgende. Als Dennis show gaat maken is Jaap van plan Dennis er in te houden.
Brian en Amanda vertrouwen het voor geen meter.. ze denken dat het een lulverhaal van Jaap is en hij het bewust 'off stream' gespeeld heeft.
Nadia zegt nu dat ze geen zin er in heeft dat Dennis blijft (?)
Brian wil zijn kleren niet in de buurt van chemischemiddelen, dus daarom kunnen zijn kleren niet in de gang.quote:Op maandag 26 november 2007 10:51 schreef beequeen het volgende:
Wat een BS verhaal van José. Selene mag de kast in de gang niet gebruiken omdat ze dan buiten de slaapkamer haar kleding moet pakken.
Gaat echt weer nergens over....die kast hing vol met jassen enzo die nooit gebruikt werden.quote:Op maandag 26 november 2007 10:51 schreef beequeen het volgende:
Wat een BS verhaal van José. Selene mag de kast in de gang niet gebruiken omdat ze dan buiten de slaapkamer haar kleding moet pakken.
Ik geloof er niks van. Wat wint Jaap hier dan mee, of moet het van het hokje?quote:Op maandag 26 november 2007 10:57 schreef Kinga het volgende:
Dohhhhh, dat wisten we toch al lang? Dennis gaat nergens heen. Jaap houdt hem deze keer erin.
Ik geloof het wel, Jaap is denk ik wel bang dat hij de volgende is die dan haar huis kan gaan.quote:Op maandag 26 november 2007 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Wat wint Jaap hier dan mee, of moet het van het hokje?
Ik kijk nergens meer van op.De bemoeienis van het hokje maakt het hele programma stuk.Je geloofd toch niks meer.quote:Op maandag 26 november 2007 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord alquote:Op maandag 26 november 2007 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die afspraak is toch nergens meer voor nodig.Vind Huub echt raar bezig de laatste tijd.quote:Op maandag 26 november 2007 11:03 schreef riri het volgende:
Mooi zou zijn dat Brian ineens hartstikke de griep krijgt en geen boeh of bah kan zeggen.....
wat ie nu doet...iemand pakken op zijn ziek zijn....lage vent is het
en Amanda....Huub speelt en spel en moet jullie twee..Nadia en Amanda helemaal niet maar voor het spel faked hij of hij jullie leuk vindt...wie houdt wie nu voor de gek
Lieke weet van alles van die afspraak...dat hebben Huub,Lieke en Jaap samen afgesproken....pak Nadia in..
Volgens mij mochten ze het vandaag zien.quote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wordt een beetje moe van het gezevel van de heilige St. Brian.
Komop FEBO, gooi de Jenssen aflevering er vanavond even in ......
Maar dat zullen ze wel weer niet durven, stel je voor dat
Brainless hierdoor wordt beschadigd ......![]()
![]()
Zou mooi zijnquote:Op maandag 26 november 2007 11:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij mochten ze het vandaag zien.
Ik vind het niet leuk, want Nadia vind ik echt eenquote:Op maandag 26 november 2007 11:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die afspraak is toch nergens meer voor nodig.Vind Huub echt raar bezig de laatste tijd.
Nou ik snap het helemaal niet.Hij kan beter eens aardiger gaan doen tegen Lieke inplaats van aardig doen tegen de verkeerde mensen.quote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk, want Nadia vind ik echt een-wijf
Maar doordat Huub het voor Nadia opneemt en wat naar zich toetrekt... blijft er een verwijdering tussen haar en Dennis... dit alles zodat Nadia niet gaat twijfelen op het laatste moment om toch Dennis erin te houden.
Als hij zich nu afzet tegen Nadia, duwt hij haar weer ri. Dennis (de redenatie erachter snap ik wel)
ikdenk het idd ookquote:Op maandag 26 november 2007 11:01 schreef Desii het volgende:
Jaap zijn verhaal is een BS.
Ik weet nog dat Huub wat tegen Lieke wilde vertellen... omdat hij vond dat Japio een mooie site-plot had bedacht
Jaap wilde echter dat Huub het offstream zou vertellen
Tuurlijk Amanda, anders huren ze gewoon een hoer in, zelfde principe. Oh nee die zit al in de villa.quote:Op maandag 26 november 2007 11:15 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zit Selene niet voor niks in dat hok, ze heeft een opdracht, Dennix of Brian versieren.
Bij dit laatste snoert Brian haar de mond, mag dus niet gezegd worden.
Als het Selene niet lukt iets te bewerkstelligen moet ze weg, althans volgens Amanda.
Je dag kan niet meer stuk.quote:Op maandag 26 november 2007 11:25 schreef Desii het volgende:
geleend van VOL.... hij is te cute
[ afbeelding ]
Krullen zetten in een pruik, het blijft een bizar gegeven.quote:Op maandag 26 november 2007 11:20 schreef Kinga het volgende:
Toch apart, Amanda wil niet haar eigen krullen, maar draait wel altijd rollers in het neppe haar....
Onder de douche stappem met je pruik opquote:Op maandag 26 november 2007 11:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
Krullen zetten in een pruik, het blijft een bizar gegeven.
Slapen met je pruik opquote:Op maandag 26 november 2007 11:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Onder de douche stappem met je pruik op
Zal je ff een handje helpenquote:Op maandag 26 november 2007 09:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op dat moment waren Brain Amanda en Selena in gesprek in bed.quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2266327#2266327]maandag 26 november 2007 @ 01:31[/target] schreef Dreamboy het volgende:
Naad en Nix zijn weer bezig.
Afbeelding
Ff teruglezen dit was al pagina's geleden opgelost.quote:Op maandag 26 november 2007 12:05 schreef maril het volgende:
[..]
Zal je ff een handje helpen
[..]
Op dat moment waren Brain Amanda en Selena in gesprek in bed.
Kotst u weer gezellig mee?quote:11:20 - Leer van de meester
“Dit soort dingen moet je subtieler aanpakken. Je moet niet meteen na je gesprek met Jaap naar Manny en mij komen”, spreekt Brian Nadia streng toe. “Nu vertrouwt Jaap je niet meer en past hij dus zijn strategie aan.” Nadia knikt begrijpend en geeft toe dat het inderdaad geen slimme zet was. Wat is Brian toch wijs op deze vroege maandagochtend!
Dan hoop ik dat ze ff de trap bij het zwembad insmeren met boter....quote:Op maandag 26 november 2007 12:11 schreef blomst het volgende:
Dit is gewoon een herlaling van de vorige keer tijdens de ontslag ronde.
Wat is dat toch, 15 van de 20 VV verslagen gaan over holy Brian?quote:
En jij gelooft wat Naad zegt, dat ze samen met hem de poort uit wil lopen?quote:Op maandag 26 november 2007 12:17 schreef blomst het volgende:
Toe Dennix haqp toe, ga met Nadia naar buiten.
Ik zou een ding zeggen we moeten helemaal niet meer reageren op deze gesprekken, het is allemaal zo nep met Nadia en Dennis.quote:Op maandag 26 november 2007 12:19 schreef STAP01 het volgende:
HOKJE!!!! We trappen er niet meer in in dit gescripte gesprekje!!! Laat ze maar ophouden!
Nog meer BS in deze verhaallijn.quote:Op maandag 26 november 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
Dennix tegen Naad: Ik weet precies hoe je over Brian denkt en toch blijf je vriendjes met hem.
Volgens Naad heeft ze van het hokje dingen gehoord over Dennix, hij blijft ontkennen dat hij dat gezegd heeft.quote:Op maandag 26 november 2007 12:20 schreef Copycat het volgende:
En nog steeds is het niemand duidelijk wát Dennis heeft gedaan om Nadia een mes in haar rug te steken?
Wat is dit toch voor een waardeloze verhaallijn, daar kun je toch niets mee? Of is dit een poging sreamers naar de televisieuitzendingen te dirigeren? En wordt het mysterie daar ontrafeld?
Hoe dan ook: flutverhaallijn.
net wat ik schrijf ik kots echt op elk en echt ELK gesprek van Dennis met Nadiaquote:Op maandag 26 november 2007 12:21 schreef rooie3 het volgende:
Gaan we weer.Zullen we samen weggaan.Rot maar op en neem iedereen maar mee,word strontziek van dat gescripte gedoe.Het gaat echt nergens meer over.
quote:Op maandag 26 november 2007 12:21 schreef diedirk het volgende:
[..]
Ik zou een ding zeggen we moeten helemaal niet meer reageren op deze gesprekken, het is allemaal zo nep met Nadia en Dennis.
hele nacht zijn ze losgegaan en gefluisterd en nu dit!
Geloof me Dennis moet gewoon blijven van de FEBO, allemaal nep dit
Ik snap er echt niks meer van.En elke keer dat gelul over achter,geen uitspraak,mag ik niet over praten ,daar word je toch ook gek van.Wat moeten we nu nog geloven.quote:Op maandag 26 november 2007 12:22 schreef diedirk het volgende:
[..]
net wat ik schrijf ik kots echt op elk en echt ELK gesprek van Dennis met Nadia
Grootspraakquote:Op maandag 26 november 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
Ooooooo pulease, let it be true. Naad en Dennix samen de poort uit.![]()
![]()
![]()
Inderdaad alleen deze keer moet Jaap of Amanda hem erin houden.quote:Op maandag 26 november 2007 12:11 schreef blomst het volgende:
Dit is gewoon een herlaling van de vorige keer tijdens de ontslag ronde.
Yessss.......... my dreams come true.........quote:Op maandag 26 november 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
Ooooooo pulease, let it be true. Naad en Dennix samen de poort uit.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 12:37 schreef mootie het volgende:
Brian is de column aan het schrijven?
quote:Op maandag 26 november 2007 12:37 schreef mootie het volgende:
Fake tan gone wrong?quote:Op maandag 26 november 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
Hij ziet er wel heel slecht uit vandaag.
[ afbeelding ]
Als zijn schrijfkunst net zo sterk is als zijn spraakkunst, heb ik er een zwaar hoofd in.......quote:Op maandag 26 november 2007 12:37 schreef mootie het volgende:
Er staat werkelijk geen zin of woord meer in van Amanda's originele column.quote:Op maandag 26 november 2007 12:51 schreef Copycat het volgende:
Leuk. Een girltalk column geschreven door Brian. Die tenslotte als geen ander weet wat vrouwen willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |