Hear hear, het is zelfs met onderzoek wetenschappelijk bewezen dat vrouwen geen schuldgevoel overhouden aan vreemdgaan.quote:Op maandag 26 november 2007 00:49 schreef kastanova het volgende:
Je kunt mensen niet blind vertrouwen, zo simpel is het.
En bij vrouwen krijgt het notabene nog een extra dimensie ook aangezien zij er niet eens een schuldgevoel aan over houden.
Ik bedoel, mannen zullen nadat ze iets vaags hebben geflikt nog een keer hun excuses aanbieden, je drinkt een paar biertjes en gaat verder met je leven.
Vrouwen hebben wat dat betreft echter collectief een bord voor hun kop.
Hebben ze iets "onbetrouwbaars" gedaan dan ligt dat altijd, zonder uitzondering bij een ander of was het puur te wijten aan "omstandigheden".
Ik kan me serieus geen énkel geval herinneren waarbij een vrouw zei: "Ja, je hebt gelijk, ik zat fout, sorry."
quote:Op maandag 26 november 2007 11:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hear hear, het is zelfs met onderzoek wetenschappelijk bewezen dat vrouwen geen schuldgevoel overhouden aan vreemdgaan.
Jij gaat gewoon met verkeerde vrouwen omquote:Op maandag 26 november 2007 01:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
I know, had even geen zin in een volledige discussie.
Maar serieus, ik heb echt nog nooit een vrouw horen zeggen dat het gewoon domweg aan haar lag.
Altijd komt er nog wel een riedeltje achteraan.
Desnoods 5 minuten later alsnog, maar het lijkt wel een dwangneurose.
En godzijdank kan ik deze keer met zekerheid zeggen dat het niet ligt aan "mijn vrouwen" aangezien het voornamelijk een representatieve conclusie is dankzij de normale (lees: Ook niet geneukte) vrouwen die ik in het dagelijkse leven tegenkom.
Tuurlijk, want "elke vrouw is anders, en ik val echt niet in een groep hoor! Ik ben uniek en speciaal en heel anders dan alle andere vrouwen, boe-fucking-hoe!"quote:Op maandag 26 november 2007 12:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon met verkeerde vrouwen om![]()
.
Maak er een topic overquote:Op maandag 26 november 2007 12:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk, want "elke vrouw is anders, en ik val echt niet in een groep hoor! Ik ben uniek en speciaal en heel anders dan alle andere vrouwen, boe-fucking-hoe!"
quote:Tja, omdat die vriendin niet doet wat zij wil denk ik..
Beetje vergelijkbare situatie inderdaad, maar ik neem aan dat ze bij jou wel de moeite heeft genomen om het allemaal uit te leggen? Bovendien is de ex in mijn situatie net zoveel 'slachtoffer' als ik. Het was uit tussen hen, maar ze hebben elkaar in de tussentijd nog een aantal keer gezien, gezoend enz. Verder hadden ze afgesproken om het even wat tijd te geven en dan samen weer verder te gaan proberen. Hij wist ook niet dat er inmiddels alweer anderen waren...quote:Op maandag 26 november 2007 07:25 schreef Scighera het volgende:
[..]
....om dan na twee weken toch weer te worden omgepraat door haar ex? been there done that... 3 weken terug. probeer het te begrijpen, maar juist gezien de situatie lukt dat niet dus probeer ik dat ook niet meernu nog proberen haar uit mijn kop te zetten (beter volgens mijn verstand, wat dat breekt me gewoon op) maar ja, gevoelens he.....makkelijker gezegd dan gedaan. Voor mij was het een extra harde klap omdat het in minder dan een dag gebeurde na een gesprek met haar ex, en als je dan kijkt hoe het contact er voor was heb je zoiets van: hoe kon dit gebeuren. *ja, ik heb vorige week nog de hele lading berichtjes en een 2,5mb chatlog doorgelezen, had ik beter niet kunnen doen)
moet wel zeggen, je kan beter afgewezen worden dan zoiets, dat er wederzijdse gevoelens "zouden" zijn maar vervolgens de ex ertussen komt na 3,5mnd geen contactvoel me ook nog steeds machteloos erover. Wil aan de ene kant dat ze gelukkig wordt, desnoods met hem, maar het is niets voor niets een ex, maar ja, ze is oud en wijs genoeg om dat zelf te weten....of te ondervinden. Tuurlijk hoop je dat ze "terug" komt (we hadden (nog) geen relatie), maar ja, moet realistisch blijven. ik ga er gewoon uit dat het voorbij is: life goes on, mocht het weer goed komen: mooi, maar ik ga er niet vanuit. maar als ik de kans krijg om er voor te vechten...
![]()
Het kost t even tijd om er overheen te komen, maar tis weer een levenservaring rijker, je komt er altijd weer sterker uit moet je maar denken![]()
Sterker nog, ik heb haar zelfs geconfronteerd met mijn vermoedens, maar ze ontkende alles en zei dat ik alleen maar die dingen zag die ik wilde zien, lulde zich er handig uit. Uiteindelijk mijn excuses aangeboden omdat ik er toch niet meer zo zeker van was, een doos bonbons gekocht en een roos. Achteraf hoorde ik van haar ex (waar NB die ruzie over ging) dat ze samen die doos bonbons hadden opgegeten. Hij wist me precies te vertellen wat voor bonbons het waren...quote:Op maandag 26 november 2007 03:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af; je lijkt me namelijk hier verdraaid zeker dat er gewoon een paar andere jongens meespeelden waarvan jij niks afwist. Daarvoor moet je gewoon op haar flikker geven en niet met de hangende pootjes terugkomen en excuses aanbieden. Liefst even haar goed denigreren. Dan leren die types het een beetje af.![]()
Denk inderdaad dat ik het gevoel mis dat ik in het begin bij haar had. Heb de laatste tijd redelijk wat afgedate, genoeg leuke meiden tegen gekomen die interesse hadden, maar ze waren het steeds net niet. Bij haar had ik vanaf het begin al het gevoel dat zij iemand was waar ik wel verder mee zou willen gaan.quote:Verder is het zo dat er nooit een verklaring genoeg is. Voor de ene verklaring zoek je weer een andere en voor die weer een ander. Het is eerder dat je haar mist en dat je naar haar verlangt, dan dat je daadwerkelijk duidelijkheid zoekt. Je weet zelf het antwoord op deze kwestie al en ik ga je hem nog een keer geven: niet meer spreken, uit je MSN-list/telefoonboekje flikkeren en ga op zoek naar nieuw vlees.
you've got issues, dudequote:Op maandag 26 november 2007 12:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk, want "elke vrouw is anders, en ik val echt niet in een groep hoor! Ik ben uniek en speciaal en heel anders dan alle andere vrouwen, boe-fucking-hoe!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |