Sorry, maar 2100 is NIKS voor een WO'er, tenzij je promotieonderzoek doet.quote:Op zondag 25 november 2007 22:59 schreef BrandX het volgende:
maar als startersfunctie, ga er maar van uit dat je dichter bij die 1436 zal zitten dan die 8497. Als ik een gok mag doen: bruto zo rond de 2100 zal het worden denk ik.
Meen je serieus dat bruto 2100 normaal is?quote:Op zondag 25 november 2007 23:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Sorry, maar 2100 is NIKS voor een WO'er, tenzij je promotieonderzoek doet.
Ik heb al rondgevraagd bij mensen die ik ken, maar wil graag meer informatie hebben.
Het minimum loon voor 23+ ligt rond de 750 bruto p/m... ok, dat is geen WO salaris doorgaans, maar eventjes bijna 3 x zoveel.... ik denk dat je als starter niet ontevreden mag zijn. Anyways: Ik wens je veel succes.quote:Op zondag 25 november 2007 23:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb al rondgevraagd bij mensen die ik ken, maar wil graag meer informatie hebben.
Gaat 't?quote:Op zondag 25 november 2007 23:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
e kan altijd meer eisen, zoals je zelf ergens hierboven al aangeeft....quote:Op zondag 25 november 2007 23:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
1300 voor 40 uur/week is het minimum loon.quote:Op zondag 25 november 2007 23:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het minimum loon voor 23+ ligt rond de 750 bruto p/m... ok, dat is geen WO salaris doorgaans, maar eventjes bijna 3 x zoveel.... ik denk dat je als starter niet ontevreden mag zijn. Anyways: Ik wens je veel succes.
je hebt gelijk! de 750 (give or take a bit) is vanaf 15-16 ofzo.quote:Op zondag 25 november 2007 23:25 schreef Omkron het volgende:
[..]
1300 voor 40 uur/week is het minimum loon.
Als je nou eens wat meer informatie geeft.quote:Op zondag 25 november 2007 23:24 schreef BB_Koning het volgende:
Het is een werving- en selectiebureau, geen uitzendburo. En nu graag ontopic.
er is nog geen post off topic geweest. Maar goed. Hamvraag: wat is je opleiding? dat geeft al meer een beeld van wat een redelijke salaris eis zal zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 23:24 schreef BB_Koning het volgende:
Tja, ik vraag welke opleiding je doet/hebt gedaan, das toch wel redelijk essentieel om ontopic te posten, maar dat negeer je gewoonwegquote:Op zondag 25 november 2007 23:24 schreef BB_Koning het volgende:
Wat praat je nou? Wat is er niet duidelijk? Ik wil weten wat andere wo'ers als startsalaris kregen.quote:Op zondag 25 november 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je nou eens wat meer informatie geeft.
Hier kan toch geen hond wat mee.
Ik wilde het net gaan zeggen jaquote:Op zondag 25 november 2007 23:23 schreef OA het volgende:
J
[..]
e kan altijd meer eisen, zoals je zelf ergens hierboven al aangeeft....
je verwacht dat iedereen hier ff meld wat 'ie doet en hoeveel het schuift, en zelf ben je nog te beroerd om gewoon ff te melden wat je eigen opleiding is?quote:Op zondag 25 november 2007 23:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat praat je nou? Wat is er niet duidelijk? Ik wil weten wat andere wo'ers als startsalaris kregen.
Het maakt niet uit wat ik met die informatie ga doen.
Je zeurt dat 2100 in de maand voor een starter die WO gedaan heeft te weinig is.quote:Op zondag 25 november 2007 23:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat praat je nou? Wat is er niet duidelijk? Ik wil weten wat andere wo'ers als startsalaris kregen.
Het verschilt NOGAL per studierichting.quote:Op zondag 25 november 2007 23:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Precies. Dat dusquote:Op zondag 25 november 2007 23:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
je verwacht dat iedereen hier ff meld wat 'ie doet en hoeveel het schuift, en zelf ben je nog te beroerd om gewoon ff te melden wat je eigen opleiding is?![]()
Zoek het dan lekker zelf uit ofzo.
Het minimumloon voor 23+ is bruto ¤ 1317,- p/m en dat is dan ongeveer ¤ 1129,- netto p/mquote:Op zondag 25 november 2007 23:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het minimum loon voor 23+ ligt rond de 750 bruto p/m... ok, dat is geen WO salaris doorgaans, maar eventjes bijna 3 x zoveel.... ik denk dat je als starter niet ontevreden mag zijn. Anyways: Ik wens je veel succes.
En misschien vind je helemaal geen werk in jouw studierichting en moet je alsnog genoegen nemen met minder...quote:Op zondag 25 november 2007 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het verschilt NOGAL per studierichting.
Als afgestudeerd tandarts verdien je meer dan als afgestudeerd historicus, om maar een voorbeeld te noemen...
Volgend jaar gaat het trouwens naar ¤1335,- p/m.quote:Op zondag 25 november 2007 23:34 schreef Ximo het volgende:
[..]
Het minimumloon voor 23+ is bruto ¤ 1317,- p/m en dat is dan ongeveer ¤ 1129,- netto p/m
Inderdaad. Kortom TS oet eens wat meer info geven, en minder miepenquote:Op zondag 25 november 2007 23:35 schreef OA het volgende:
[..]
En misschien vind je helemaal geen werk in jouw studierichting en moet je alsnog genoegen nemen met minder...
als je doorleest zie je dat ik al terecht gewezen was en ik al mea culpa had gedaanquote:Op zondag 25 november 2007 23:34 schreef Ximo het volgende:
[..]
Het minimumloon voor 23+ is bruto ¤ 1317,- p/m en dat is dan ongeveer ¤ 1129,- netto p/m
DAAROM vraag ik welke studie mensen gedaan hebben, sjeetje man.quote:Op zondag 25 november 2007 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het verschilt NOGAL per studierichting.
Als afgestudeerd tandarts verdien je meer dan als afgestudeerd historicus, om maar een voorbeeld te noemen...
En DAAROM vragen WIJ welke studie JIJ gedaan hebtquote:Op zondag 25 november 2007 23:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
DAAROM vraag ik welke studie mensen gedaan hebben, sjeetje man.
GEEF dan eens aan welke studie jij voltooid hebt, dan kunnen mensen je beter advies geven. Wellicht zijn er mensen die hetzelfde als jij hebben gedaan (studiewise)quote:Op zondag 25 november 2007 23:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dude, zolang je het verschil niet weet tussen een uitzendbureau en een W&S bureau en zelf niet gewoon mee wil denken... wat verwacht je dan van de rest van FOK! ?quote:Op zondag 25 november 2007 23:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, je wil weten wat je zelf kan gaan "eisen" (quote:Op zondag 25 november 2007 23:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.quote:Op zondag 25 november 2007 23:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |