als ik 100,- bied incl verzenden heb je m dan nog als ik m vandaag nergens in de winkel vind?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
95 euro excl verzendkosten heb ik guitar hero 3 voor je
Perfecte staat uiteraard
Ik neem ze beide over voor voor 90 euroquote:Op zondag 2 december 2007 22:28 schreef s0ul1991 het volgende:
@madlive Iede heeft inmiddels 45 geboden op Assassins Creed bij mass effect ben je nog wel het hoogst met 42,50
Jaquote:Op maandag 3 december 2007 11:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
als ik 100,- bied incl verzenden heb je m dan nog als ik m vandaag nergens in de winkel vind?
Assasin's Creed is 49,- nieuwquote:Op zondag 2 december 2007 22:28 schreef s0ul1991 het volgende:
@madlive Iede heeft inmiddels 45 geboden op Assassins Creed bij mass effect ben je nog wel het hoogst met 42,50
Perfect Dark Zero, 13 inclusief verzenden?quote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef DarkManta het volgende:
Zelf heb ik nog te ruil / te koop:
Viva Pinata
Perfect dark Zero
Ghost Recon Advanced Warfighter
Perfect Dark is nieuw 5 euro bij vanLeestquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:58 schreef Snever het volgende:
[..]
Perfect Dark Zero, 13 inclusief verzenden?
Dat is de bodemprijs namelijk die op MP wordt aangegeven
Hmmm, als ik er nog zo weinig voor krijg, houd ik `m liever zelf of eventueel voor ruil.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:58 schreef Snever het volgende:
[..]
Perfect Dark Zero, 13 inclusief verzenden?
Dat is de bodemprijs namelijk die op MP wordt aangegeven
Ik wil FNR3 wel ruilen tegen Sega Rallyquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:33 schreef DSS24 het volgende:
Te ruil / te koop:
Sega Rally
GEZ:
Fight Night Round 3
of een ander spel
Wat mij betreft deal.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wil FNR3 wel ruilen tegen Sega Rally.
Gears of war?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:33 schreef DSS24 het volgende:
Te ruil / te koop:
Sega Rally
GEZ:
Fight Night Round 3
of een ander spel
Hoeveel vraag je voor Virtua? (ik heb geen FIFA voor je, helaas)quote:Op zondag 2 december 2007 16:15 schreef Tuutje het volgende:
Gezocht:
FIFA 08
Aangeboden:
Virtua Tennis 3
Serieusquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:58 schreef Jessah het volgende:
[..]
Perfect Dark is nieuw 5 euro bij vanLeest
hoezo? bijt ie?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:37 schreef AQuila360 het volgende:
NFS Carbon moet weg!!
Hij staat naast Forza 2 in de kast en dat gaat niet goed omdat Forza zich beter voelt dan NFS en daardoor krijg je allemaal problemen in de kast snapje?quote:
Nfsquote:Op donderdag 6 december 2007 12:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij staat naast Forza 2 in de kast en dat gaat niet goed omdat Forza zich beter voelt dan NFS en daardoor krijg je allemaal problemen in de kast snapje?
Hij moet dus gewoon weg
Correct!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nfs
Forza hoeft zich niet beter te ''voelen'' Forza mag gewoon beter zijnForza
Okequote:Op donderdag 6 december 2007 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Verkoop anders Forza 2 carbon gewoon aan mij door AQuila
verkocht!quote:Op donderdag 6 december 2007 18:21 schreef twi het volgende:
Virtua Tennis 3 - 17,50 incl verzending.
Hoi AQuila. Alles naar wens?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Correct!
En Cyberia18 mag ook niet weten dat ik Carbon heb daarom moet die ook snel weg als het kan
Whoepsquote:
p p p prima!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:04 schreef twi het volgende:
Game gaat morgen naar je toe komen, Sickert. Even naar 't postkantoor voor envelop + postzegels
Wat moet je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:29 schreef egg-bird het volgende:
heb hier nog steeds cod4 liggen (liefst te ruil tegen een ace combat 6)
Niet echtquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:34 schreef linebear het volgende:
Iemand behoefte aan Beowulf !?
Dat kan, maar ik heb hem liever tweedehands voor een euro of 40. AC is nog niet zo lang uit dus dan lijkt deze prijs me wel redelijk. Toch bedankt voor je tipquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
Op Xboxworld heb ik een bod van 42incl voor cod4![]()
jammer.... iemand anders die 'm kwijt wil voor 35 incl?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
Op Xboxworld heb ik een bod van 42incl voor cod4![]()
Dat dus, en ik zoek ook nog een guitar-controller ding.quote:Te ruil/te koop:
-Ninety Nine Night (N3)
-MotoGP '06
-Lego Star Wars II
doe maar een bod, eventueel ook 2 of alle 3 tegen 1 nieuwer spel.
Testdrive = verkocht! hoeveel verzendkosten komen er overheen??quote:Op zondag 9 december 2007 14:42 schreef Ethereal het volgende:
Pro Evolution Soccer 6: 15 incl.
Call of Duty 2: 15 ex.
Test Drive Unlimited: 15 ex.
Alle 3 samen voor 40 incl.
Waarom verkoop je die Cyb?quote:Op maandag 10 december 2007 15:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Mass Effect Limited Edition (gesealed) voor 60 euro incl.
Alleen te koop, dus je hoeft geen games aan te bieden.
http://www.budgetgaming.n(...)edition_Xbox360.htmlquote:Op maandag 10 december 2007 15:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Mass Effect Limited Edition (gesealed) voor 60 euro incl.
Alleen te koop, dus je hoeft geen games aan te bieden.
Omdat ik hier nog een zooi titels in m'n backlog heb staan waar ik nog zoet mee ben. Het spel haal ik begin volgend jaar ergens wel weerquote:
We hebben het veel te druk met CoD 4quote:Op maandag 10 december 2007 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat ik hier nog een zooi titels in m'n backlog heb staan waar ik nog zoet mee ben. Het spel haal ik begin volgend jaar ergens wel weer
Ja daar heb ik weinig aan. Heb 70 euro voor het spel neergelegt en 60 euro lijkt me ook wel reëel kijkend naar de staat (gesealed) en recente releasequote:Op maandag 10 december 2007 16:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)edition_Xbox360.html
50 incl geboden.
20 euro incl?quote:Op maandag 10 december 2007 22:33 schreef Ipho het volgende:
Wie o wie voor een gesealde GoW wees niet bang en bied iets!ben snel tevreeeee want heb hem dubbel.
Je hebt voor je zelf verpest met je slechte verhalen er overquote:Op maandag 10 december 2007 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
NFS Carbon![]()
Op eigen risico want het is wel EA bagger
Ik had het ook niet over m'n hart kunnen verkrijgen je dat spel aan te doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:50 schreef Ipho het volgende:
[..]
Je hebt voor je zelf verpest met je slechte verhalen er overecht ik durf deze gok niet aan! Wel bedankt voor het aanbod!
Retarded / Bij geld zat ik aan 30 te denken! Aan 20 euro heb ik niets.. Gewoon incl. Die vewrzendkosten val ik niet over..
Dat is lief zo met de kerstdagen!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over m'n hart kunnen verkrijgen je dat spel aan te doen
quote:
30 euro gebodenquote:
Heb je Sega Rally al ontvangen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zoek nog steeds Ace Combat 6.
Mocht iemand die van de hand willen doen, let me know.
Ik ruil Bioshock wel tegen COD4.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
30 euro gebodenRuilen voor andere games doe je niet zeker?
Sorry CoD4 ruil ik nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ruil Bioshock wel tegen COD4.
Je bod staat genoteerd.
15 Euro all-inclusive?quote:Op maandag 10 december 2007 15:25 schreef il-patino het volgende:
Deze te koop :
Viva Pinata *Geseald*
Excuus was al vrkocht, toegevoegd ; Rainbow Six vegas inc. Rainbow Six vegas faceplate (gaan alleen samen weg)quote:Op maandag 10 december 2007 15:25 schreef il-patino het volgende:
Deze te koop :
Dead Rising
Kane and Lynch Dead Men
Lego Star Wars 2 : The Original Trilogy
NBA 2k3
Project Gotham Racing 4 betreft de regiovrije NTSC-J uitvoering. Boekje en doosje zijn deels Engels/deels Japans. Spel zelf is uiteraard volledig Engels.
Rainbow Six vegas inc. Rainbow Six vegas faceplate (gaan alleen samen weg)
Viva Pinata *Geseald*
Hoeveel wil je hebben voor crackdown?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:21 schreef NX het volgende:
Hej mensen...
Ik heb te ruil/te koop (het liefst ruilen)
- Call of Duty 2
- Crackdown
- Dead Rising
- Gears of War (misschien, twijfel er nog over)
- Ghost Recon Advanced Warfighter
- Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Ik ben op zoek naar:
- Superman
- Half life 2-the orange box
- Halo 3 (met bijbetaling van mijn kant)
- Assasin's Creed (met bijbetaling van mijn kant)
Hoeveel wil je daarvoor hebben?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:22 schreef il-patino het volgende:
[..]
Excuus was al vrkocht, toegevoegd ; Rainbow Six vegas inc. Rainbow Six vegas faceplate (gaan alleen samen weg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |