Snel Prosperaquote:Op zondag 25 november 2007 22:05 schreef Prospera het volgende:
Vervolg van: [COS # 2899] Er worden klauwen gesmeed
Amanda vertelt over de agressie in haar verleden
Ze is dus door een vriendje in elkaar geramd.
Aman: het was stressen.
Naad: heb je zoiets dat je het je had laten overkomen, lag ergens de fout bij jou![]()
[ afbeelding ]
Aman: hij stond dagen voor mijn deur en de politie deed ook niks.
Inderdaad wat Huub zei: Haar verleden buiten de kooi is veel heftiger dan hier.
Nou vooruit, om je op te vrolijken, een ode aan Nena filmpjequote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar af moet nokken.
quote:Op zondag 25 november 2007 22:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou vooruit, om je op te vrolijken, een ode aan Nena filmpje
Huub heeft een gentleman's agreement met het hokje en dat is maar goed ook.quote:Op zondag 25 november 2007 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Het alcoholverbod is dus niet voor Huub opgeheven.
Ze breit wel lekker goed zo te zienquote:Op zondag 25 november 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vergeet het Yvonne, gevallen steekje van de beste breister.
En terecht. Huub heeft zoals je dat in de volksmond noemt ,een hele kwade dronk over zich. Dit soort mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden.quote:Op zondag 25 november 2007 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt Prospera![]()
Nadia is een sekreet![]()
Het alcoholverbod is dus niet voor Huub opgeheven.
quote:Op zondag 25 november 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft een gentleman's agreement met het hokje en dat is maar goed ook.
Ach Yvonne. Breien is een kwestie van insteken, omslaan, door halen en af laten glijden, doen Nena en Brian toch goed?quote:Op zondag 25 november 2007 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze breit wel lekker goed zo te zien
pfff die gast hoeft alleen nog maar een straight-jacket aan, die blik...quote:Op zondag 25 november 2007 22:10 schreef Py het volgende:
Top.![]()
Meteen door![]()
Brian glundert van de doekoe's.
[ afbeelding ]
Ja, bewijs het tegendeel maar.quote:Op zondag 25 november 2007 22:20 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
Sorry hoor, maar volgens mij geloof jij jezelf ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |