Snel Prosperaquote:Op zondag 25 november 2007 22:05 schreef Prospera het volgende:
Vervolg van: [COS # 2899] Er worden klauwen gesmeed
Amanda vertelt over de agressie in haar verleden
Ze is dus door een vriendje in elkaar geramd.
Aman: het was stressen.
Naad: heb je zoiets dat je het je had laten overkomen, lag ergens de fout bij jou![]()
[ afbeelding ]
Aman: hij stond dagen voor mijn deur en de politie deed ook niks.
Inderdaad wat Huub zei: Haar verleden buiten de kooi is veel heftiger dan hier.
Nou vooruit, om je op te vrolijken, een ode aan Nena filmpjequote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar af moet nokken.
quote:Op zondag 25 november 2007 22:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou vooruit, om je op te vrolijken, een ode aan Nena filmpje
Huub heeft een gentleman's agreement met het hokje en dat is maar goed ook.quote:Op zondag 25 november 2007 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Het alcoholverbod is dus niet voor Huub opgeheven.
Ze breit wel lekker goed zo te zienquote:Op zondag 25 november 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vergeet het Yvonne, gevallen steekje van de beste breister.
En terecht. Huub heeft zoals je dat in de volksmond noemt ,een hele kwade dronk over zich. Dit soort mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden.quote:Op zondag 25 november 2007 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt Prospera![]()
Nadia is een sekreet![]()
Het alcoholverbod is dus niet voor Huub opgeheven.
quote:Op zondag 25 november 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft een gentleman's agreement met het hokje en dat is maar goed ook.
Ach Yvonne. Breien is een kwestie van insteken, omslaan, door halen en af laten glijden, doen Nena en Brian toch goed?quote:Op zondag 25 november 2007 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze breit wel lekker goed zo te zien
pfff die gast hoeft alleen nog maar een straight-jacket aan, die blik...quote:Op zondag 25 november 2007 22:10 schreef Py het volgende:
Top.![]()
Meteen door![]()
Brian glundert van de doekoe's.
[ afbeelding ]
Ja, bewijs het tegendeel maar.quote:Op zondag 25 november 2007 22:20 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
Sorry hoor, maar volgens mij geloof jij jezelf ook nog
Tuurlijk, zuipen als een tempelier maar eten ho maar.quote:
Ik zat in de wachtlijst van 175quote:Op zondag 25 november 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
You're the best Prospera, mooie OP
Wie ben jij aan de pokertafel?
Dank jequote:Op zondag 25 november 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooie cap b.a.s.Hij waant zich heel wat
Ja, en eik is ruudpuntenel te aardig om te pestenquote:Op zondag 25 november 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach Yvonne. Breien is een kwestie van insteken, omslaan, door halen en af laten glijden, doen Nena en Brian toch goed?
Ok was me ook niet erg duidelijk in dat gesprekquote:Op zondag 25 november 2007 22:20 schreef STAP01 het volgende:
Prospera![]()
Het was niet Dusty maar Danny trouwens
die zijn echt uitgepoept daar.quote:Op zondag 25 november 2007 22:26 schreef coldstar het volgende:
Ik dacht dat ze Dennis gingen baschen. Dus toch weer allemaal gebakke lucht.
tbs-erquote:Op zondag 25 november 2007 22:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
pfff die gast hoeft alleen nog maar een straight-jacket aan, die blik...
Nee, catfight! tussen Naad en Selena!quote:Op zondag 25 november 2007 22:28 schreef Varen het volgende:
Nadia en Selena waren niet echt vriendelijk tegen elkaar
quote:Op zondag 25 november 2007 22:27 schreef coldstar het volgende:
Is Huub het telefoonnummer van zijn vader aan het zoeken
Yvonne... wat kan ik hier op zeggen....quote:Op zondag 25 november 2007 22:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en eik is ruudpuntenel te aardig om te pesten
Die pest ik ook niet hoor, hij helpt me altijd aan teiltjes.quote:Op zondag 25 november 2007 22:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en eik is ruudpuntenel te aardig om te pesten
Precies, een pokerfacequote:Op zondag 25 november 2007 22:26 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dank jeIdd!
Mister pokerface
[ afbeelding ]
Straks kan ze de tering, of tyfus weer krijgenquote:Op zondag 25 november 2007 22:32 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Is Lieke nu dat nummer voor Huub aan het zoeken?
Sambuca ijs in een theekoppie ?quote:Op zondag 25 november 2007 22:34 schreef b.a.s. het volgende:
Da's geen lammetjes thee![]()
[ afbeelding ]
En SL op stream 3 en 4....wat nu weer?quote:Op zondag 25 november 2007 22:36 schreef Py het volgende:
Iedereen moet naar kantoor?
Dus Brian zit achter de compu om te notuleren terwijl ze girlstalken of zo ..quote:Op zondag 25 november 2007 22:39 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda en Nadia moeten hun collum nog schrijven
Hij zei tegen Mannie: Stoppen nu. Amanda zegt dat ze niet dronken is en dat hij dan ook moet stoppen.quote:Op zondag 25 november 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
Zoooo, zag je hoe agressief Brian deed tegen Amanda omdat ze volgens hem weet teveel gedronken heeft?
Stalken is het zeker als je het moet lezen.quote:Op zondag 25 november 2007 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus Brian zit achter de compu om te notuleren terwijl ze girlstalken of zo ..
Beetje alcohol + een melige, niet onderdanige Amanda = (douchewand + streamlock) doofpotquote:Op zondag 25 november 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
Zoooo, zag je hoe agressief Brian deed tegen Amanda omdat ze volgens hem weer teveel gedronken heeft?
Je hebt gelijk!quote:Op zondag 25 november 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet wanneer ze het gedaan hebben maar het eigen haar van Amanda is plotseling dezelfde kleur als haar haarstuk.
Voor:
[ afbeelding ]
En na:
[ afbeelding ]
Waar aanquote:Op zondag 25 november 2007 22:41 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia tegen Amanda: Je zuigt te zacht
Dat bedoel ik niet. Hij sloeg keihard tegen zijn voorhoofd om aan te duiden dat ze stom bezig is en hij het dus niet trekt.quote:Op zondag 25 november 2007 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zei tegen Mannie: Stoppen nu. Amanda zegt dat ze niet dronken is en dat hij dan ook moet stoppen.
Ah dus Aman heeft de krassen op Naads rug gezet !quote:Op zondag 25 november 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Zitten Naad en Amanda nou zuigzoenen op elkaars arm te zetten
Dat bedoelde ik ook plus hoe hij daarna op stond en tegen Amanda praatte.quote:Op zondag 25 november 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Hij sloeg keihard tegen zijn voorhoofd om aan te duiden dat ze stom bezig is en hij het dus niet trekt.
Net als toen in de fitness (Paravlieg)quote:Op zondag 25 november 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Hij sloeg keihard tegen zijn voorhoofd om aan te duiden dat ze stom bezig is en hij het dus niet trekt.
Aan haar hand, ze zijn elkaar zuigzoenen aan het gevenquote:
komop brian, bescherm je liefie en ruk die pruik van haar kop!quote:Op zondag 25 november 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
Zoooo, zag je hoe agressief Brian deed tegen Amanda omdat ze volgens hem weer teveel gedronken heeft?
Precies, ik hoop dat iemand het opgenomen heeft.quote:Op zondag 25 november 2007 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net als toen in de fitness (Paravlieg)
Jawel , maar die hoor of zie je nooit.quote:Op zondag 25 november 2007 22:46 schreef farscapevr6 het volgende:
nix is er ook niet toch?
Maar wat heeft Naad dan net aan tafel gedaan dan dat Selene zo pissed is nu?quote:Op zondag 25 november 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Selene wil Naad gaan pakken zegt ze tegen Lieke........dit kan nog wel een staartje krijgen.
Ja...quote:Op zondag 25 november 2007 22:51 schreef Desii het volgende:
Huub gaat Joris bellen..... ook al zo'n lekkertje
[ afbeelding ]
zeker een lekker hapjequote:Op zondag 25 november 2007 22:51 schreef Desii het volgende:
Huub gaat Joris bellen..... ook al zo'n lekkertje
[ afbeelding ]
Naad hoeft niks te doen, Selene heeft een bloedhekel aan haar, one way or the other.quote:Op zondag 25 november 2007 22:52 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Maar wat heeft Naad dan net aan tafel gedaan dan dat Selene zo pissed is nu?
Dat heb ik gemist
gooit net streams aan
En die van mijquote:Op zondag 25 november 2007 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Selene: Ik kan haar nog veel erger fucken![]()
Wat let je meid, mijn zegen heb je
Ik denk dat ze een 'Tokkie' is.quote:Op zondag 25 november 2007 22:51 schreef Frasier het volgende:
Ik mag die Selene wel, en ze is ook nog is lekker
Volens mij was het gesprek af en gingen Selene en Lieke en toen toonde Huub een verontwaardigde blik waarop Lieke vroeg wat er was etc etcquote:Op zondag 25 november 2007 22:58 schreef pasjesjen het volgende:
Lieke is weer eens onredelijk,
Huub wilde nog even praten, gesprek met Joris heeft huub wel geraakt geloof ik
als huub aangeeft dat ie nog even wil praten is het een egoist
Wat een muts, Huub wilt even zijn verhaal bij haar kwijt en zodra hij even zijn mond houdt vraagtLieke aan Selene of ze mee naar binnen gaat om nog even te kletsen.quote:Op zondag 25 november 2007 22:58 schreef pasjesjen het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
Nog een keer....Naad en Amanda![]()
![]()
![]()
Naad, sleur dat wijf je nest in, bef haar, dan hebben we dat ook weer gehad.
Als je de streams op mute zet lijkt ze wel spastisch.quote:Op zondag 25 november 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
Nadia is weer bezig met haar motorisch gestoorde danspasjes. Geil!
Het gesprek was duidelijk nog niet afgelopen in mijn ogen maar meningen verschillenquote:Op zondag 25 november 2007 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Volens mij was het gesprek af en gingen Selene en Lieke en toen toonde Huub een verontwaardigde blik waarop Lieke vroeg wat er was etc etc
Huh ? Lieke was in gesprek met Selene en Huub onderbrak dat gesprek ondat hij iets tegen Lieke wilde zeggen. En omdat Lieke door wil gaan met haar gesprek, is Huub kwaad. (Hij wil niet dat Lieke met Selene gaat bonden)quote:Op zondag 25 november 2007 22:58 schreef pasjesjen het volgende:
Ik zit ook op mute te kijken, geweldig.quote:Op zondag 25 november 2007 23:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als je de streams op mute zet lijkt ze wel spastisch.
En terecht. Niet haar beklag overigens, gewoon mensen bespreken. Het is dat jij dat hoort, maar iedereen doet dat, das gezond.quote:Op zondag 25 november 2007 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een muts, Huub wilt even zijn verhaal bij haar kwijt en zodra hij even zijn mond houdt vraagtLieke aan Selene of ze mee naar binnen gaat om nog even te kletsen.
En begint meteen tegen Selene haar beklag te doen.
klopt... bij tijden is het een eikelquote:Op zondag 25 november 2007 23:02 schreef Taurus het volgende:
En jaaa, dat is goed want dat is heel eerlijk van HuubEerlijk is niet per definitie aardig. Huub is niet aardig soms.
Eensquote:Op zondag 25 november 2007 23:04 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt... bij tijden is het een eikel
*pakt de glazen bol*quote:Op zondag 25 november 2007 23:05 schreef agter het volgende:
Krijgen Lieke en Selene een relatie in de kooi?
Dat vind ik ook heel gezond, maar om dat nou te doen met een gastspeler die net 1 dag binnen isquote:Op zondag 25 november 2007 23:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
En terecht. Niet haar beklag overigens, gewoon mensen bespreken. Het is dat jij dat hoort, maar iedereen doet dat, das gezond.
Ik ben het met je eens Taurus en ik overweeg om een kaartje te sturen met de volgende inhoud:quote:Op zondag 25 november 2007 22:59 schreef Taurus het volgende:
Hier is Huub 'n stomme zak hoor, Lieke toont overmatig interesse in hem en het gesprek met zijn broer (boehoe, Huub spreekt Joris 10 keer vaker dan Lieke haar zus spreekt, Lieke nodigt Joris zelfs uit?!) en nu is meneer meteen beledigd als Lieke weer verder wil praten met Selene (let op: Huub interrupt haar gesprek met Selene over zijn gesprek met Joris, Lieke luistert even en stelt aan selene voor ergens anders te gaan praten, Huub beledigd).![]()
Ik vind Lieke soms onwijs irritant, maar dat neemt niet weg dat ik haar met meest sympathiek en het meest nuchter/logisch vind. Huub is gewoon 'n eikel soms.
quote:Op zondag 25 november 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
[..]
*pakt de glazen bol*
Oeh, ik zie Brian en Selene achter een bosje.
En Naad en Jaap op een Hemelbed !!quote:Op zondag 25 november 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
[..]
*pakt de glazen bol*
Oeh, ik zie Brian en Selene achter een bosje.
Dat is wat, maar het zijn mensen dus ik denk niet dat het werkt. Overigens moet dan wel die t achter besteed wegquote:Op zondag 25 november 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens Taurus en ik overweeg om een kaartje te sturen met de volgende inhoud:
Lieke en Huub, hou eens op met elkaar af te zeiken en besteedt je energie aan het er uitwerken van je medebewoners.Ik walg van die oeverloze ruzies tussen jullie.![]()
Is dat wat
Inderdaadquote:Op zondag 25 november 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
Nog een keer....Naad en Amanda![]()
![]()
![]()
Naad, sleur dat wijf je nest in, bef haar, dan hebben we dat ook weer gehad.
quote:Op zondag 25 november 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens Taurus en ik overweeg om een kaartje te sturen met de volgende inhoud:
Lieke en Huub, hou eens op met elkaar af te zeiken en besteedt je energie aan het er uitwerken van je medebewoners.Ik walg van die oeverloze ruzies tussen jullie.![]()
Is dat wat
Top! Ben t helemaal met je eensquote:Op zondag 25 november 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is dat wat
Nee...quote:
Als Lieke nu naar Jaap was gerend, dan weet je denk ik wel wat voor theorien er dan besproken waren hier (Lieke en Jaap, Lieke meteen met Jaap bespreken, Lieke verraadster etc.). Lieke moet haar ei kwijt, en bij wie dan? Bij Nadia?quote:Op zondag 25 november 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel gezond, maar om dat nou te doen met een gastspeler die net 1 dag binnen is![]()
Ik kan me heel goed voorstellen dat Huub zijn verhaal even kwijt wilt als hij zijn broer heeft gesproken en ik vond dat Lieke dat heel bot afkapte. Daarentegen heeft Huub nu gewoon de pest in omdat iedereen aan de drank zit en hij er niet aan mee kan/mag/wil doen.
Als Brian het lef heeft om Selene achter een bosje te trekken ben ik in no-time op dat terrein en schop die rat hoogstpersoonijk over die gouden poort.quote:
Doen, maar zeg er dan wel bij dat, als ze ruzie maken, de meeste streamers ze muten.quote:Op zondag 25 november 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is dat wat
Volgens mij zei ze van ik zet een muziekje op dat we niet KUNNEN pratenquote:Op zondag 25 november 2007 23:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Naad: We gaan nu een liedje opzetten zodat ze ons niet kunnen horen praten !
Redactie !!!
edit: Oops een mislukte Naad maar goed
En dan mag je mijn UZI lenen om het goed af te maken..............quote:Op zondag 25 november 2007 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als Brian het lef heeft om Selene achter een bosje te trekken ben ik in no-time op dat terrein en schop die rat hoogstpersoonijk over die gouden poort.
Ik ben schutter eerste klas met de UZI.quote:Op zondag 25 november 2007 23:14 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En dan mag je mijn UZI lenen om het goed af te maken..............
OMGquote:Op zondag 25 november 2007 23:14 schreef chufi het volgende:
A&N: Girltalk kollum over het onderwerp : "Ideale man"
Ze praten dus who cares ! Mute !quote:Op zondag 25 november 2007 23:13 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze van ik zet een muziekje op dat we niet KUNNEN praten
ze moeten aan de collum werken
Dan is Amanda snel klaar: Als hij mij in elkaaar slaat is hij ideaal!quote:Op zondag 25 november 2007 23:14 schreef chufi het volgende:
De ideale man!quote:Op zondag 25 november 2007 23:14 schreef chufi het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
[..]
De ideale man!
Nou, die bestaat niet.
Groetjes en xxx Amanda en Nadia
ps Lees volgende week weer een sprankelende kollem column van hun ons!
Grappig, ik zie het heel anders. Je komt er nu achter hoe Huub het Hyves verhaal ziet en hoe het werkelijk is gegaan. Lieke omschrijft Huub heel goed "Een negatieve impuls bij hem kun je pas na tien positieve impulsen weerleggen."quote:Op zondag 25 november 2007 23:17 schreef Prospera het volgende:
Sow zeg wat is Lieke Huub tegen Selene aan het dissen![]()
Is ze bang voor concurrentie?
Ideale man: een man die je kop tegen de douchedeur slaat, puur uit bescherming.quote:Op zondag 25 november 2007 23:14 schreef chufi het volgende:
Eensquote:Op zondag 25 november 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Grappig, ik zie het heel anders. Je komt er nu achter hoe Huub het Hyves verhaal ziet en hoe het werkelijk is gegaan. Lieke omschrijft Huub heel goed "Een negatieve impuls bij hem kun je pas na tien positieve impulsen weerleggen."
nou als ik zo terugdenk aan het gesprek van slettie en snollie net, heeft slettie al heel wat ideale mannen gehad. van die mannen "waarvan je echt geen klappen wilt krijgen" (zei ze), maar die dat wel allemaal deden. Wat the fuck weet zij nou van ideale mannen? Mannen die een goeie linkse EN een goeie rechtse hebben?quote:Op zondag 25 november 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
[..]
De ideale man!
Nou, die bestaat niet.
Groetjes en xxx Amanda en Nadia
ps Lees volgende week weer een sprankelende kollem column van hun ons!
Ik heb het hyvesverhaal niet gelezenquote:Op zondag 25 november 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Grappig, ik zie het heel anders. Je komt er nu achter hoe Huub het Hyves verhaal ziet en hoe het werkelijk is gegaan. Lieke omschrijft Huub heel goed "Een negatieve impuls bij hem kun je pas na tien positieve impulsen weerleggen."
Bijkomend gelukje: Heel veel extentions uitrukken en je vriendin loopt een paar weken later met een haarstuk.quote:Op zondag 25 november 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Ideale man: een man die je kop tegen de douchedeur slaat, puur uit bescherming.
Zij zoeken het ideale ook niet in het karakter. Zij gaan omschrijven hoe hun haardracht moet zijn, welke merk jeans ze moeten dragen. Jij zit op een totaal ander level dan zij. Zij gaan dus ook uit van een ander ideaal dan wat gewone mensen doen.quote:Op zondag 25 november 2007 23:22 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nou als ik zo terugdenk aan het gesprek van slettie en snollie net, heeft slettie al heel wat ideale mannen gehad. van die mannen "waarvan je echt geen klappen wilt krijgen" (zei ze), maar die dat wel allemaal deden. Wat the fuck weet zij nou van ideale mannen? Mannen die een goeie linkse EN een goeie rechtse hebben?
Lieke praat zelden tot nooit positief over Huub... het ligt állemaal aan Huubquote:Op zondag 25 november 2007 23:17 schreef Prospera het volgende:
Sow zeg wat is Lieke Huub tegen Selene aan het dissen![]()
Is ze bang voor concurrentie?
Waardoor ik nu opeens meer hoop krijg dat nix inderdaad donderdag het veld moet ruimenquote:Op zondag 25 november 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
Hehe, als Dennix gaat moet Lieke alle informatie over Nadia aan Selene geven. >:)
Maar zoiets zei Naad ook al op de dag dat ze binnenkwam dat ze er maar een week zou ziijn.. Later verbeterde zich en zei dat Dennix er nog maar een week zou zijn.. Laat ze lekker beide gelijk de poort uit gaan.quote:Op zondag 25 november 2007 23:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Selene : "Lieke, zeg het niet verder. Ik zit hier nog een week. Vertel me alles wat nuttig is over Nadia"
Dus nog 1 week Selene .......
Mee eens!quote:Op zondag 25 november 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk als dames van FOK een column gaan schrijven in de trant van Naad en Amanda....kijken wie er het dichts bijkomt.quote:Op zondag 25 november 2007 23:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij zoeken het ideale ook niet in het karakter. Zij gaan omschrijven hoe hun haardracht moet zijn, welke merk jeans ze moeten dragen. Jij zit op een totaal ander level dan zij. Zij gaan dus ook uit van een ander ideaal dan wat gewone mensen doen.
Ik moet het nog maar zien. Maar ook als Nadia Dennix er niet uit stemt, dan mag Selena haar bashen.quote:Op zondag 25 november 2007 23:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waardoor ik nu opeens meer hoop krijg dat nix inderdaad donderdag het veld moet ruimen
Een verhaal in een paar stappen :quote:Op zondag 25 november 2007 23:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb het hyvesverhaal niet gelezen
Of snuit in Amanda haar pruik.quote:Op zondag 25 november 2007 23:28 schreef kit2u het volgende:
Neem ff neusspray.
doen! ik kan niet wachten (om te weten wat ik allemaal verkeerd doequote:Op zondag 25 november 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk als dames van FOK een column gaan schrijven in de trant van Naad en Amanda....kijken wie er het dichts bijkomt.
Zolang Selene maar niet in het gestook van die Amanda trapt.quote:Op zondag 25 november 2007 23:28 schreef pasjesjen het volgende:
Ik vind het wel leuk voor Lieke dat ze nu ook iemand heeft
het was niet zo dat selene lieke niet meer leuk vond, ze werd uren bewerkt door brain en amandellie en ze heeft gewoon meegelult, maar haar eigen conclusies getrokken. anders had ze net niet laten weten dat er tegen haar verteld was dat lieke iets begatiefs over haar zou hebben verteld in de jakoezie.quote:Op zondag 25 november 2007 23:29 schreef noekje het volgende:
Grappig ook, vanmorgen vond Selene opeens Lieke niet leuk meer nu weer wel.
Ook zo'n lekker betrouwbaar type.
Och, veel lijntjes door elkaar is ook leuk. Selene op Nadia, Nadia op Amanda (omdat Amanda nog wel aandacht geeft aan Selene), Lieke op Huub, (minder leuk maar toch) en af en toe op Dennis. Brian is overal een zij-effect van want die geeft natuurlijk bescherming aan die twee hoofdpersonen in deze conflictjes.quote:Op zondag 25 november 2007 23:30 schreef STAP01 het volgende:
Ik vind dit wel een leuke ontwikkeling. Jammer alleen dat Huub nu Selena gaat aanpakken. Ze kunnen beter 1 doel tegelijk doen.
Maar het is toch sowieso belachelijk dat die 2 dombo's die het woord column uitspreken alsof het de hoofdrolspeler van Lord of the rings is, een column gaan schrijven.quote:Op zondag 25 november 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk als dames van FOK een column gaan schrijven in de trant van Naad en Amanda....kijken wie er het dichts bijkomt.
Welterusten Ruud.quote:Op zondag 25 november 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga even horizontaal. Om 4.30 wordt ik verondersteld weer bij het volle bewustzijn te zijn., en dat gaat niet meevallen![]()
![]()
![]()
Gaat jullie gang FOKdames , wie weet is er nog ergens hoopquote:Op zondag 25 november 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook aan, ik heb vanmorgen het gesprek tussen Amanda en Serena gevolgd.quote:Op zondag 25 november 2007 23:29 schreef noekje het volgende:
Grappig ook, vanmorgen vond Selene opeens Lieke niet leuk meer nu weer wel.
Ook zo'n lekker betrouwbaar type.
Truste ruudquote:Op zondag 25 november 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zoals ik eerder vanavond al zei: ik schiet Selena nog niet af omdat ze even meelulde met Amanda. Even zo goed volg ik haar gesprekjes met Lieke. Maar vooralsnog geniet ze mijn voordeel van de twijfel. En het is een mooi meisje.
Ik ga even horizontaal. Om 4.30 wordt ik verondersteld weer bij het volle bewustzijn te zijn., en dat gaat niet meevallen![]()
![]()
![]()
Trusten Ruud en droom lekker over Nena.quote:Op zondag 25 november 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Welterusten, sweet dreams...quote:Op zondag 25 november 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zoals ik eerder vanavond al zei: ik schiet Selena nog niet af omdat ze even meelulde met Amanda. Even zo goed volg ik haar gesprekjes met Lieke. Maar vooralsnog geniet ze mijn voordeel van de twijfel. En het is een mooi meisje.
![]()
![]()
Geniet van je nachtrust Ruud !quote:Op zondag 25 november 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Zo, jij bent echt boos maar je hebt gelijk hoor.quote:Op zondag 25 november 2007 23:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar het is toch sowieso belachelijk dat die 2 dombo's die het woord column uitspreken alsof het de hoofdrolspeler van Lord of the rings is, een column gaan schrijven.
Lieke haar sinterklaasgedichten daarentegen waren echt scherp en ook grappig. Op papier lijkt ze dus ook beter dan irl. Laat haar eens een column inleveren maar nee...
Ik heb het niet gehoord? Iemand.quote:Op zondag 25 november 2007 23:35 schreef riri het volgende:
Even een vraagje...heeft Selene aan Lieke gevraagd of ze dat gezegd had wat Amanda haar had verteld over Lieke?
quote:Op zondag 25 november 2007 23:34 schreef kit2u het volgende:
[
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2007 23:34 schreef kit2u het volgende:
[
![]()
![]()
Ben niet boos hoor. Dat merk je heel snel aan de hoeveelheid uitroeptekens en vraagtekens.quote:Op zondag 25 november 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo, jij bent echt boos maar je hebt gelijk hoor.
BTW, we winnen nooit van Cc.
Ik heb nog 5 blikjes kattenvoer van het Makro merk dat ik naar 'm op kan sturen. M'n katten lusten het namelijk niet.quote:Op zondag 25 november 2007 23:36 schreef kit2u het volgende:
Deniis heeft HONGER
het voordeel van een etende dennix is dat dan ie niet kan zingenquote:Op zondag 25 november 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
Dennis eet eens voor de verandering.
Als hij zo doorgaat wel en hij presteert het ook nog om tussen het eten door heen te kwelen.quote:Op zondag 25 november 2007 23:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou het Dennix lukken Japio voorbij te gaan in gewicht voordat hij exit gaat ?
[ afbeelding ]
Het begin van het gesprek heb ik niet gezien, kwam pas later thuis. Maar in kantoor en daarna in de MB heb ik het niet gehoord.quote:Op zondag 25 november 2007 23:35 schreef riri het volgende:
Even een vraagje...heeft Selene aan Lieke gevraagd of ze dat gezegd had wat Amanda haar had verteld over Lieke?
Gelukkig wordt over zijn honger nog mèèr geschreven dan over zijn "gezang"quote:Op zondag 25 november 2007 23:36 schreef kit2u het volgende:
Deniis heeft HONGER
het voordeel van een vretende dennix is dat ie dan niet kan zingenquote:Op zondag 25 november 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
Dennis eet eens voor de verandering.
Ik heb het hele gesprek gehoord, maar toen heeft ze het er niet over gehad, misschien in kantoor?quote:Op zondag 25 november 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het begin van het gesprek heb ik niet gezien, kwam pas later thuis. Maar in kantoor en daarna in de MB heb ik het niet gehoord.
quote:
Dennix gaat straks 'eetbare CDs' uitbrengen. Met frambozen-smaak, met aarbeien-smaak, met bosbessen-smaak ......quote:Op zondag 25 november 2007 23:42 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Gelukkig wordt over zijn honger nog mèèr geschreven dan over zijn "gezang",dat is een goed teken...
Weltruste BQ en Ruudquote:Op zondag 25 november 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
Lieve FOKker's, I call it a night, strekte voor de nachtploeg, welterusten voor de naarbedgaanders en tot morgen.
Trusten vrouwmens!quote:Op zondag 25 november 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
Lieve FOKker's, I call it a night, strekte voor de nachtploeg, welterusten voor de naarbedgaanders en tot morgen.
Trusten!quote:Op zondag 25 november 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
Ik neem ALLES wel met een korreltje zout.quote:Op zondag 25 november 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed? Heb m'n zak al buiten.
Cap van gisteren ........ Zullen we het nog meemaken ?quote:Op zondag 25 november 2007 23:47 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is nix triest aan het doen om indruk te maken
Slaap lekkah!quote:Op zondag 25 november 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
Ik zit ook al te kijken. Zucht.quote:Op zondag 25 november 2007 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
Dus wacht ff, Lieke is ziek en staat de keuken op te ruimen met de GASTspeelster en nix staat met z'n handen in z'n zakken er een beetje bij te kwelen ...
Je gelooft je ogen toch niet! Het is echt ruimte verspilling die jongen!quote:Op zondag 25 november 2007 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
Dus wacht ff, Lieke is ziek en staat de keuken op te ruimen met de GASTspeelster en nix staat met z'n handen in z'n zakken er een beetje bij te kwelen ...
Die is dus al ongeschikt als ideale man. Af en toe draait hij een Michael Jackson rondje en zingt weer..quote:Op zondag 25 november 2007 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
Ik zei het een 1/2 uur terug al !quote:
Blijkbaar heeft die kwezel dat niet eens door.. Hij is zo druk bezig met zijn zangcarrière.quote:Op zondag 25 november 2007 23:56 schreef Kaleddis het volgende:
Hij heeft ook het lef om tegen Lieke sarcastisch te zeggen dat ze vooral niet naar bed moet gaan en lekker moet blijven staan schoonmaken (omdat ze ziek is)
Ja lul, als jij het nou had gedaan, had Lieke niet hoeven te staan opruimen
Was Brian ook niet dronken/ aangeschotenquote:
En was blijkbaar al snel achter de ware kwaliteiten van de toondove DJ zonder ritmegevoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |