je moet het alleen in 1x ophoestenquote:Op maandag 26 november 2007 12:28 schreef Farenji het volgende:
Bij tweak krijg je een 12-24Mbit verbinding incl VoIP voor 599 voor 2 jaar, da's dus minder dan 25 euro per maand. En je krijgt er een iPod bij, en full speed toegang tot hun binaries usenetserver. Over het netwerk van babyxl, da's best okay.
http://www.tweak.nl/?page=dsl/offer
Jep, dat is een nadeel, en je zit er dus ook 2 jaar aan vast. Vind ik zelf echter geen probleem. Voordeel van tweak tov telfort is dat je een echt vast ip kan krijgen, en je ongelimiteerd servers mag draaien, en natuurlijk de prima newsserver. Dat kan bij telfort allemaal niet, dat was voor mij reden om geen telfort te nemen.quote:Op maandag 26 november 2007 12:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je moet het alleen in 1x ophoesten![]()
babyxl bestaat al een aantal jaar niet meer.quote:Op maandag 26 november 2007 12:28 schreef Farenji het volgende:
Bij tweak krijg je een 12-24Mbit verbinding incl VoIP voor 599 voor 2 jaar, da's dus minder dan 25 euro per maand. En je krijgt er een iPod bij, en full speed toegang tot hun binaries usenetserver. Over het netwerk van babyxl, da's best okay.
http://www.tweak.nl/?page=dsl/offer
Dat betaal ik voor mijn Orange 20Mbit + Telefonie totaal (gratis bellen naar binnenlandse vaste lijnen).quote:Op maandag 26 november 2007 12:08 schreef Ynske het volgende:
tiscali heeft 12 mb telefonie + adsl voor 29,95 pm
een goede spamfilter idd wel maar je kunt zelf wel filters opzetten als pron en dergelijke maar toch ik blijf veel spam ontvangen dit plus ik hoef mijn mailadres niet te veranderenquote:Op maandag 26 november 2007 15:36 schreef HarryP het volgende:
Xs4all.. Al vanaf 30 euro.
- Gratis router
- Gratis software waaronder antivirus
- Goede usenetserver
Ik zou zeker geen Orange nemen slechte ervaringen bij mijn oom. Die laten je extra betalen als je een spamfilter wilt, iets wat eigenlijk al gratis zou moeten zijn. Het e-mail adres was nog nooit gebruikt maar ze kregen elke dag een hoop spam binnen..
Je hebt nog zoiets als Thunderbird.quote:Op maandag 26 november 2007 15:36 schreef HarryP het volgende:
Xs4all.. Al vanaf 30 euro.
- Gratis router
- Gratis software waaronder antivirus
- Goede usenetserver
Ik zou zeker geen Orange nemen slechte ervaringen bij mijn oom. Die laten je extra betalen als je een spamfilter wilt, iets wat eigenlijk al gratis zou moeten zijn. Het e-mail adres was nog nooit gebruikt maar ze kregen elke dag een hoop spam binnen..
vanaf januari is dat telfort dus het is nutteloos om dat aan te gaan vragenquote:Op maandag 26 november 2007 12:08 schreef Ynske het volgende:
tiscali heeft 12 mb telefonie + adsl voor 29,95 pm
ja, je hebt gelijk...dat is duur geworden danquote:Op maandag 26 november 2007 10:37 schreef Pim89 het volgende:
als ik op de site van Tele2 kijk, staat er 39,95 voor ADSL (10mb) + telefonie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |