Te koop een prima werkende Vigor 2800G Annex A router met ingebouwd ASDL modem.wel een beetje stoffig op de foto 
De DrayTek 2800 is een modem/router met vier poort 10/100Mb switch, firewall, VPN en USB poort voor het aansluiten van een printer of een UMTS/HSDPA modem. De 2800 is ook geschikt voor gebruik met ADSL. en bied ook VLAN, QoS, Content filtering en Parental Control .
Modemtype ADSL2+ Analoog ,
Verbinding (LAN) 4x LAN 100Mbps
![]()
Goed, de helft van deze termen zegt mij niks, de router werd door mijn ouders gebruikt maar is overbodig geraakt door de overstap naar een bekabelde router. De ontvangst van de router is werkelijk prima, ontvangst op bijvoorbeeld zolder of schuur geen enkel probleem.
Compleet met doos, boekjes en installatie cd.
Vraagprijs: Ik zie dat de router in de pricewatch 191,- kost , deze is 3 jaar oud maar werkt prima, dus bieden vanaf
75,-Mooie SPLINTERNIEUWE matzwarte motorhelm , met geïntegreerd donker vizier. ![]()
![]()
![]()
Met geïntegreerd donker vizier,
Maat : Op de helm staat ES-S , maar hij past mij prima, (man,1 meter 75 groot en 68 kg) terwijl ik geen mega klein hoofd heb ofzo.
Kleur: Noir/mat
Type: Storm-DS
Prijs: De helm kost in de winkel 159 euro. (central Harley Davidson Veghel), maar mag weg voor
115 euro,
Let wel: de helm is echt splinternieuw en 100 procent in orde.
![]()
Asus kaart, 2 jaar gebruikt, werkt prima, Prijs
7.50 euro![]()
Etech Wireless kaart, wegens overcompleet, Gekocht , ingebouwd en tot de conclusie gekomen dat een draad trekken eigenlijk net zo makkelijk was, vanwege 2 meter van de router af

Prijs; Betaald 21,- maar mag weg voor
12,-Alle spullen zijn op te halen in Mill, noord brabant , (20 minuten rijden onder Nijmegen ,40 minuten vanaf Eindhoven) opsturen kan natuurlijk ook, verzendkosten voor koper.