En ik quote jou nu NIET.quote:Op maandag 26 november 2007 01:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik gaat helemaal niet op jou reageren
Ach welnee, daar is nooit serieus sprake van geweest...quote:Op maandag 26 november 2007 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Yes Mate I know ! Ik doelde daarmee eigenlijk ook alleen op het DGK-forum.
Er was tijden terug toch zelfs sprake om het van Fok af te halen
Nee, ik wil dat je opzout en wel hierom:quote:
Brings back memoriesquote:Op maandag 26 november 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, daar is nooit serieus sprake van geweest...
Helaas vergeten die DGK FOK!kers nog wel eens dat ze op FOK! zitten, en raken ze al in de stress als je ze een kutnewbie, COShoer of COSjosti noemt.
Of nog leuker... een kutnewbie noemt je onbeschoft, onaardig of kinderachtig omdat je hem of haar een kutnewbie noemt
Okee, maar dan moet jij aids krijgen.quote:Op maandag 26 november 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat je opzout en wel hierom:
Je zoekt een forum,
Onzin lijkt me een prima forum voor jou
Fijn dat je je standpunt verduidelijkt.quote:Op maandag 26 november 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me binnen de policy, al die COShoeren zullen immers denken dat je Palma bedoelt en het dus direct met de titel eens zijn.... ze zullen zich alleen gaan afvragen wie bereid is die zware taak uit te voeren
quote:Op maandag 26 november 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik quote jou nu NIET. [ afbeelding ]
Ik ben meestal geilquote:Op maandag 26 november 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moet die Prospera ongesteld worden of zoJezus, wat een zeefteef....
Je realiseert je wel dat Ian direct streams zou nemen als hij ze op zijn PC zou kunnen bekijken hè.....quote:Op maandag 26 november 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat je opzout en wel hierom:
Je zoekt een forum,
Onzin lijkt me een prima forum voor jou
PMSperaquote:Op maandag 26 november 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moet die Prospera ongesteld worden of zoJezus, wat een zeefteef....
Ik dacht van zuipschuit. Nou ja, het kan samen gaan......Jij bent voor mij meestal lief en scherp, zoals het een muis betaamd.....quote:
Heb het mij snel eigen gemaakt......om te overleven hier.....quote:
Een beetje duidelijkheid leek me wel op z'n plek... vooral namelijk nadat jij al tig keer hebt lopen roepen dat het door de "heerschappij" van een aantal personen in de SC (waaronder Ian en ikzelf) het voor anderen vrijwel onmogelijk zou worden gemaakt om in de SC te posten.quote:Op maandag 26 november 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Fijn dat je je standpunt verduidelijkt.
Huh, ze was serieusquote:Op maandag 26 november 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is daarom niet zo vreemd dat sommige mensen het al vrij snel weer opgeven in de COS.... in de SC daarentegen voelen ook relatieve buitenstaanders zich al vrij snel thuis, en wat gebeurt er dan?? Dan kom jij als COSser in SS-stijl vragen wat die persoon hier doet, en waarom die persoon hier post.
Flikker op daar moet je voor betalenquote:Op maandag 26 november 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan ook altijd nog hier naar toe....![]()
Klasgenoten vinden, 3 miljoen vrienden op Schoolbank.nl. Vind je oude schoolvrienden terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |