Een mes in mijn rug in de lapo.quote:Op zondag 25 november 2007 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu had je aan het begin van de avond nog wel zo'n goede indruk gemaakt...jammer hoor..een zo'n miskleunpost en je bent weer terug bij af..
![]()
Mensen die eerst kijken en dan pas klikken zijn zoooooo achterdochtigquote:
Belangrijker nog, wat zegt het over jou. Doe even een integriteitstestquote:Op zondag 25 november 2007 20:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mensen die eerst kijken en dan pas klikken zijn zoooooo achterdochtig...totaal geen vertrouwen in de maatschappij
...wat zegt dat eigenlijk over jezelf ?
De SC maar ik denk dat er gehoopt word op een paar FB sukkels om afgebrand te wordenquote:
Gewoon geen vertrouwen in jouquote:Op zondag 25 november 2007 20:56 schreef Jappie het volgende:
Mensen die eerst kijken en dan pas klikken zijn zoooooo achterdochtig...totaal geen vertrouwen in de maatschappij
...wat zegt dat eigenlijk over jezelf ?
Lach jij maar, ik pak je terug op een moment waarop jij dat helemaal niet verwacht......dus be very carefull schatjequote:
Hij durft nietquote:Op zondag 25 november 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Belangrijker nog, wat zegt het over jou. Doe even een integriteitstest
Dan ben je al telaatquote:Op zondag 25 november 2007 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hmz, als vrouwen je "schatje" noemen dan wordt het tijd om op te gaan letten...
Mwah..kweet niet of ik daar mee wegkom..heb eigenlijk nergens pijnklachten dus van het ziekenfonds hoef ik iig niets te verwachten.quote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef Veulen het volgende:
Hee jappie vraag je wel even een stickie aan?
Jij hebt nóg geen pijnklachten, zou dat formulier maar alvast invullen liefjequote:Op zondag 25 november 2007 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwah..kweet niet of ik daar mee wegkom..heb eigenlijk nergens pijnklachten dus van het ziekenfonds hoef ik iig niets te verwachten.
Pijn is te regelen hoorquote:Op zondag 25 november 2007 21:15 schreef Jappie het volgende:
Mwah..kweet niet of ik daar mee wegkom..heb eigenlijk nergens pijnklachten dus van het ziekenfonds hoef ik iig niets te verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |