Geen probleem, je kunt het plaatje van vorig jaar van cwk toch gewoon overnemen?quote:Op zondag 25 november 2007 16:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mijn paint en photoshop skills zijn echter even groot als mijn tangodans skills, nauwelijks aanwezig dus.
Als ik een Borat moet vervangen door een Seth Rogen natuurlijk niet.quote:Op zondag 25 november 2007 17:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen probleem, je kunt het plaatje van vorig jaar van cwk toch gewoon overnemen?
Dan vind ik de ouderwetse naam, de imdb award, toch nog beter.quote:Op maandag 26 november 2007 11:53 schreef cwk het volgende:
De keuze voor Kubrick heeft niets met filmkennis te maken. Het gaat er meer om dat een van de 'meest begeerde' award de naam draagt van een de bekendste en meest geliefde(?) regisseurs. Een naam van iemand die veel van films weet lijkt mij nogal saai. Bovendien, wie weet het meest van films?
Je kan voor mijn part het naar een ouwe Griek vernoemen om het op 'kennis' te gooien maar wat mij betreft is deze naam prima.
Die is erg leuk ja.quote:Op maandag 26 november 2007 11:54 schreef cwk het volgende:
Misschien is de Roger Ebert award nog iets voor de user die de leukste (mini)recensies schrijft.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:39 schreef Mainport het volgende:
1. Sokolsky Award - User met de meeste filmkennis Van je langszalzelevens niet.
2. Gus van Sant Award- Beste inhoudelijke poster
3. Bill Nighy Award - Grappigste user Dan eerder Jon Stewart of Seth Rogen of Judd Apatow
4. George Clooney Award - Meest sympathieke user![]()
5. Brigitte Bardot Award- User die ineens onverwacht met pensioen is gegaan Zie wyccie.
6. Takashi Shimura Award - User die het meeste hulp biedt aan anderen
7. David Cronenberg Award - Beste topicopener
8. Coen Award; Meest veelzijdige user
9. Darren Aronofsky Award - Meest ondergewaardeerde user Zeker niet. Aronosky wordt echt niet onderschat.
10. Grace Kelly Award - Lekkerste FTR-babe Zie wyccie. Dan eerder Megan Fox.
11. Cary Grant Award - Lekkerste FTR-hunk Mag ook wel wat moderner
12. MST3K Award - Grootste "bagger"-fanaat
14. Yasujiro Ozu Award - Grootste film-snob Kobayashi is natuurlijk meer snob, maar er is vast wel iets obscurers.
15. Alessandro Morace Award - Beste groentje
17. Kevin Smith Award - Grootste filmjunkie Kan.
19. Michel Gondry Award; Meest Creatieve User![]()
20. Kiefer Sutherland Award; Meest eenzijdige User
21. Scarlett of Natalie Award; Liefste User NatalieScarlett
Zie wyccie.
22. Michael Bay Award; Meest Populaire User![]()
23. David Lynch Award; Meest Mysterieuze User![]()
24. Roger Ebert Award; Beste Recensent![]()
Het is overigens mooier Nederlands om van dingen als 'meest populaire' 'populairste' te maken, het is zo'n akelig anglicisme.
Wentworth Millerquote:Op woensdag 28 november 2007 12:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De categorieën tot nu toe, bij sommige twijfel ik nog. Zeg maar waar je voorkeur naar uit gaat.
11.Johnny Depp Award - Lekkerste FTR-hunk Mag ook wel van naam veranderen. Meiden wat is tegenwoordig een hippe hunk?
Ik moet mijn Will Ferrell-award herzien.quote:Op maandag 3 december 2007 21:26 schreef Flitspaal het volgende:
22. Charles Bronson Award; Meest eenzijdige User
Scanman.
Een volwassen kerel met de smaak van een net puberend meisje.
Ik kan niet anders dan me voorstellen, dat hij in de huiskamer zelf een suikerspin-apparaat heeft staan, zodat hij tijdens zijn Many Moore-Marathon geen honger zal hebben.
quote:Op maandag 10 december 2007 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
13. Wentworth Miller Award - Lekkerste FTR-hunk - Patch natuurlijk, de Skeet Ulrich van de lage landen.
De icoontjes zijn al klaar, alleen weet ik nog niet zo goed hoe ik ze om moet zetten in GIF'jes, misschien dat iemand daar nog suggesties voor heeft?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De ultieme photoshop koning en held intre is bezig met maken van icoontjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |