Dankje voor de mededelingquote:Op zondag 25 november 2007 16:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nu op Jetix!
Waarschijnlijk leef je een beetje in het verleden.quote:Op zondag 2 december 2007 17:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben gewoon overenthousiast met hele hele gebeuren. >:O
Hee er zijn genoeg niet-kinderen die het ook helemaal geweldig vinden hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 17:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk leef je een beetje in het verleden.
Met dezelfde aandoening.quote:Op zondag 2 december 2007 17:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hee er zijn genoeg niet-kinderen die het ook helemaal geweldig vinden hoor.
Dat zijn de mensen die er geld aan verdienen.quote:Op zondag 2 december 2007 17:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee hoor, denk maar aan de mensen die er zelf aan meewerken.
eraan meewerken en het leuk vinden zijn wel 2 heel verschillende dingen hequote:Op zondag 2 december 2007 17:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee hoor, denk maar aan de mensen die er zelf aan meewerken.
Krijg je als je op oudere mannen valt......quote:Op zondag 2 december 2007 17:33 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat mensen met kinderen het leuk vinden kan ik nog wel begrijpen. Maar een volwassen iemand die fan is van Sinterklaas..... nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze spelen maar een rol hoor, en oke, ze overdrijven soms wel maar hun series vind ik erg leuk.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:43 schreef Miam het volgende:
Dat wordt gepresenteerd door Ernst en Bobbie toch? die zijn ZO erg.![]()
![]()
Het is toch niet verboden om fan te zijn van het Sinterklaasgebeuren als de Sint niet meer in het land is? Dat vind ik nou zo jammer, hoe mensen kunnen reageren als je met Sinterklaas bezig bent terwijl het geen Sinterklaas meer is.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:58 schreef OldJeller het volgende:
Wat een kutkick, dat feest is allang afgelopen en de Sint lopen weer bitches te bangen op Ibiza.
Stop living in the past.
Die obsessie voor kinderprogramma's en kindervertier op zo'n leeftijd is niet alleen jammer, maar ook zorgelijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Het is toch niet verboden om fan te zijn van het Sinterklaasgebeuren als de Sint niet meer in het land is? Dat vind ik nou zo jammer, hoe mensen kunnen reageren als je met Sinterklaas bezig bent terwijl het geen Sinterklaas meer is.
En zo'n reactie is walgelijk en vreselijk oppervlakkig. Je moet toch doen waar je blij van wordt?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die obsessie voor kinderprogramma's en kindervertier op zo'n leeftijd is niet alleen jammer, maar ook zorgelijk.
Smaken verschillen. ik vind ze vreselijk en zou ze niet tegen willen komen.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ze spelen maar een rol hoor, en oke, ze overdrijven soms wel maar hun series vind ik erg leuk.
Nee, jij moet niet zo naief zijn en je naar je leeftijd gaan gedragen.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En zo'n reactie is walgelijk en vreselijk oppervlakkig. Je moet toch doen waar je blij van wordt?
Inderdaad, ze geven alles behalve het goede voorbeeld aan kinderen, zich als zielige volwassenen te gedragen.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:06 schreef Miam het volgende:
[..]
Smaken verschillen. ik vind ze vreselijk en zou ze niet tegen willen komen.
Ik zou tevens alle kinderen adviseren om Ernst en Bobbie zoveel mogelijk te vermijden.
Wat een irritant gedoe.
Je kan mensen toch ook gewoon in hun waarde laten? Ik vind ook dingen niet leuk waarvan ik dan niet bergrijp dat andere mensen het leuk vinden, maar ik reageer dan toch ook niet zo.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, jij moet niet zo naief zijn en je naar je leeftijd gaan gedragen.
Dat je op ouwe lullen valt heeft zeker ook te maken met het rollenspel fetisj: oude man zorgt voor z'n kleine meid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |