Pas als ze krassen op haar pols heeft zitten, nemen we haar bijna serieus.quote:Op zondag 25 november 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het hokje laat haar lekker een privé geprek voeren met Dennix, logisch toch? Niet dat ik het wil horen maar die 2 fluiteren al zoveel en na gisteren ben ik best benieuwd wat Naad of Dennix weer te liegen hebben over wel of niet bestaande zwangerschappen en krassen op de rug.
Of zet anders nog even een raam open, Liekequote:Op zondag 25 november 2007 15:35 schreef Py het volgende:
Snif, snif, snif, snif, snif, snif, snif
Snuit anders ff je neus Lieke
Frisse lucht is gezond hoor.quote:Op zondag 25 november 2007 15:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Of zet anders nog even een raam open, Lieke
Je haalt duidelijk zelf een paar dingen door elkaar. Haalt allerlei zaken aan die er weinig mee te maken hebben.quote:Op zondag 25 november 2007 15:23 schreef riri het volgende:
[..]
Hoezo....wat een onzin...met anders gaan doen dan je bent alleen maar om anders over te komen bij de ander?Lees:meer gedaan krijgt van de ander?
Hoe hypocriet moet je zijn...
Waarom je gedrag veranderen.
Lieke had een heel serieus gesprek met Selene....ook door wat er daarvoor tussen de bewoners in de kamer al aan discussie had plaatsgevonden.
Ze legde uit hoe zij de zaken ziet...het spel..de bewoners....de gastspelers en hoe het haar tot nu toe vergaan was in het spel....
We weten allemaal dat Lieke heel veel over zich heen heeft gehad aan gebash in dit spel....geen één van de andere bewoners is dat op die manier overkomen...geen één...tel daarbij op dat ze vroeger op school een hele lange periode gepest is geweest dan kan het niet anders dan dat dat sporen bij je achterlaat.
Ik zelf vind het intriest dat achter het steeds zover laat komen dat zij de dupe wordt van dit gedrag.....als een bewoner als Amanda of Nadia 1% van al dat gebash wat Lieke tot nu toe te verduren heeft gekregen over zich heen zouden krijgen liepen ze gillend de poort uit....
quote:Op zondag 25 november 2007 15:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was even iets aan het eten. Heeft ze d'r handen gewassen?
Euh, geloof t wel.quote:Op zondag 25 november 2007 15:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was even iets aan het eten. Heeft ze d'r handen gewassen?
Heb je gisteren de fotoshoot gezien? Was ook in de frisse lucht.quote:Op zondag 25 november 2007 15:46 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Frisse lucht is gezond hoor.
Het meest irritant vind ik dat ze tegen het trashgroepje wel poeslief is. Maar alles uitvreet op Huub.quote:Op zondag 25 november 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
Jezus Lieke, kruip je nest in en hou je mond......wat een stuk sjaggo zeg en dat omdat ze verkouden is.
quote:Op zondag 25 november 2007 15:54 schreef Py het volgende:
[..]
Heb je gisteren de fotoshoot gezien? Was ook in de frisse lucht.
Volgens mij zijn ze nu allemaal verkouden
quote:Het is een wijdverbreid en hardnekkig fabeltje dat verkoudheden worden veroorzaakt door afkoeling. Dit verband is ondanks honderden onderzoeken nooit aangetoond. Het is wel een feit dat verkoudheden vooral in de winter en bij koud of regenachtig weer voorkomen, maar dit heeft een heel andere oorzaak. In dergelijke omstandigheden zitten mensen veel meer binnen bij elkaar en verluchten minder, zodat de virussen zich veel gemakkelijker kunnen verspreiden dan onder zomerse omstandigheden.
En de rest weer voeding geeft lekker over ze te roddelen wat Amanda dus direct doet.quote:Op zondag 25 november 2007 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het meest irritant vind ik dat ze tegen het trashgroepje wel poeslief is. Maar alles uitvreet op Huub.
das denk ik het probleemquote:Op zondag 25 november 2007 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het meest irritant vind ik dat ze tegen het trashgroepje wel poeslief is. Maar alles uitvreet op Huub.
Met een teamgenootje als Lieke heb je geen tegenstanders meer nodigquote:Op zondag 25 november 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
En de rest weer voeding geeft lekker over ze te roddelen wat Amanda dus direct doet.
Ik zou denken: "Dan maar einde show'quote:Op zondag 25 november 2007 15:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
das denk ik het probleem
huub en lieke mogen de anderen niet pesten van de buren (wegens ernstig mepgevaar en dus einde show)
dus hebben ze die die lol maar met elkaar
Hé, kan ik er wat aan doen dat de wetenschap nog niet zo ver is dat het al aangetoond kan worden.quote:Op zondag 25 november 2007 15:57 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Het is een wijdverbreid en hardnekkig fabeltje dat verkoudheden worden veroorzaakt door afkoeling. Dit verband is ondanks honderden onderzoeken nooit aangetoond. Het is wel een feit dat verkoudheden vooral in de winter en bij koud of regenachtig weer voorkomen, maar dit heeft een heel andere oorzaak. In dergelijke omstandigheden zitten mensen veel meer binnen bij elkaar en verluchten minder, zodat de virussen zich veel gemakkelijker kunnen verspreiden dan onder zomerse omstandigheden.
Precies. Het hokje is inventief genoeg om daar ook wel weer wat op te verzinnen. En is het resultaat dat jij zelf moet vertrekken, so be it...quote:Op zondag 25 november 2007 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou denken: "Dan maar einde show'
Vooral als je weet wat er allemaal gebeurt is.
Misschien hebben Huub en Lieke eindelijk van achter te horen gekregen dat ze eens iets anders moeten proberen dan uitlokken.quote:Op zondag 25 november 2007 15:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
das denk ik het probleem
huub en lieke mogen de anderen niet pesten van de buren (wegens ernstig mepgevaar en dus einde show)
dus hebben ze die die lol maar met elkaar
Ze kan de druk dus duidelijk niet aan, net zoals Evelien toendertijd. Ik zeg dat ze gewoon vervangen moet wordenquote:Op zondag 25 november 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
Naad tegen Lieke: Ik kan nog zo'n ruzie hebben met Dennix maar je komt toch altijd weer bij elkaar......m.a.w., er is geen vuiltje meer aan de lucht.![]()
Naad heeft vanochtend al 5 keer gekotst.......daar gaan we weer.
Je bedoelt dat ze net als Huub doet.quote:Op zondag 25 november 2007 15:55 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is Lieke sjaggo zeg![]()
![]()
![]()
En nu natuurlijk wel heel gezellig gaan lopen doen bij de dames
Zolang de discussie niet eindigt in de douche vind ik alles best.quote:Op zondag 25 november 2007 16:03 schreef noekje het volgende:
De discussies tussen Huub en Lieke zijn gewoon gods-irritant om te volgen. Allebei doen ze dit met zgn hoogstaand gewauwel. Die van Brian en Amanda zijn fantastisch om te volgen want ze doen het met een dosis domheid en agressief gedoe.
Hoe frisser hoe beter, zo gezond.quote:Op zondag 25 november 2007 15:54 schreef Py het volgende:
[..]
Heb je gisteren de fotoshoot gezien? Was ook in de frisse lucht.
Volgens mij zijn ze nu allemaal verkouden
En jij denkt dat we ooit de waarheid te horen krijgen? Ik geloof er niks van.quote:Op zondag 25 november 2007 16:15 schreef noekje het volgende:
Nadia zegt dus weer dat Dennis ook achter is geconfronteerd met zijn leugens en dat hij er op een gegeven moment niet meer onderuit kon.
Ik word hier zo nieuwsgierig van.
Nee maar ik wil het wel weten.quote:Op zondag 25 november 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat we ooit de waarheid te horen krijgen? Ik geloof er niks van.
Mag ik het zeggen? Dan hoop ik toch dat Dennis eruit vliegt nu. Hij brengt niks. Nadia, hoe zo'n gaar wijf het ook is, ze maakt wel tv.quote:Naad liegt, Dennix liegt. Het begint te lijken op het Bart verhaal. De FEBO gooit een leugen dat hok in en iemand wordt uiteinelijk getoneelhaakt. Naad of Dennix, jij mag het zeggen.
We kennen dat verhaal toch? De FEBO heeft tegen Bart gezegd dat Lesley vreemdging met zijn beste vriend. Uiteindelijk bleek dat een leugen te zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
BQ nu je het over Bart hebt..... Ik hoop echt dat hij ooit eens met zijn eigen verhaal komt. Ben erg benieuwd hoeveel invloed het hokje heeft.
dan mogen de personen die het hebben veroorzaakt geen geld verdienen met hun "roem" van talpaquote:Op zondag 25 november 2007 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou denken: "Dan maar einde show'
Vooral als je weet wat er allemaal gebeurt is.
Klopt , maar wat mij betreft rotten ze allebei op. Ik kots die 2 echt uit zoals Naad zichzelf uitkotst.quote:Op zondag 25 november 2007 16:23 schreef noekje het volgende:
Mag ik het zeggen? Dan hoop ik toch dat Dennis eruit vliegt nu. Hij brengt niks. Nadia, hoe zo'n gaar wijf het ook is, ze maakt wel tv.
Hij had beter nog wat langer in bed kunnen blijven liggen. Word je scherper van.quote:Op zondag 25 november 2007 16:31 schreef Py het volgende:
Huub adviseert Nadia:
'Je moet geen spelletjes tegen elkaar spelen, maar met elkaar. Waar is het Dennis en Nadia plan tegen iemand anders?'
Ik kom niet meer bij![]()
Die houding ook weer van hem terwijl ie zoiets roept.quote:Op zondag 25 november 2007 16:35 schreef Py het volgende:
Als Dennis er donderdag uitgaat dan neemt Huub eerst 2 dagen vrij om het te vieren.
Daarna krijgt hij het druk met zijn tournee.
[ afbeelding ]
Texto original:quote:Op zondag 25 november 2007 16:38 schreef Nomrc2 het volgende:
huub en nad hebben een gezellig gesprek en groeien naar elkaar toe
script deel 33565
vertaalt uit het spaans
LOLquote:Op zondag 25 november 2007 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Texto original:
Huberto y Nadia estan charlando intimamente y se nota creciendo los sentimientos entre ellos..
guion parte 33565
Tis genieten geblazenquote:Op zondag 25 november 2007 16:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die houding ook weer van hem terwijl ie zoiets roept.
Ja dat weet ik nog maar al te goed, dat was de eerste grote bewijs dat "achter" leugens in het huis gooiden... Maar dat moet daarvoor ook al zijn geweest... daarom ben ik benieuwd wat ze Nena hebben influistert... en Sylvia en Eric??quote:Op zondag 25 november 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
We kennen dat verhaal toch? De FEBO heeft tegen Bart gezegd dat Lesley vreemdging met zijn beste vriend. Uiteindelijk bleek dat een leugen te zijn.
ze doet wat huub verwachtquote:Op zondag 25 november 2007 16:49 schreef ericahysterica het volgende:
hallo allemaal
naad lijkt bijna normaal nu
is er ook een topic voor onze kunstenaar peter 6000?![]()
kan aan mij liggen ,maar ik hoor haar ook werkelijk praten en niet alleen beamenquote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ze doet wat huub verwacht
luisteren
weet niet of dat normaal is
geen idee wat hebben ze tot nu toe besteld? ik herinner mij spareribs en surinaams( weet niet zeker of het dat geworden is)quote:Op zondag 25 november 2007 16:54 schreef chufi het volgende:
Mogen ze nu 3x in de week eten bestellen ?
quote:Op zondag 25 november 2007 16:54 schreef chufi het volgende:
Mogen ze nu 3x in de week eten bestellen ?
In elk geval al wel al 2x iets deze week, zei Nix. Thai en surinaams dacht ik dat Nix zei.quote:Op zondag 25 november 2007 16:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee wat hebben ze tot nu toe besteld? ik herinner mij spareribs en surinaams( weet niet zeker of het dat geworden is)
Geen idee dat is voor mij ook een raadselquote:Op zondag 25 november 2007 16:55 schreef Varen het volgende:
Wat heeft Dennis tegen Selena gezegd, wat Huub en Nadia gezien/gehoord hebben?
Als dat zo is, dan moet die dooie cavia op haar harses zo spoedig mogelijk verbrand worden.quote:Op zondag 25 november 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
Klopt het dat Amanda 80 cp van Lieke heeft gestolen?
Hij wordt daar zo blij van dat hij dadelijk met zijn tong op zoek naar Selene haar huig gaat.quote:Op zondag 25 november 2007 17:00 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Brian kwam even de kapsalon binnen waar Nadia en Huub zitten te praten. Hij vertelt dat Dennis weer om Selene heen hangt en aandacht van haar vraagt.
Vervolgens gaat ie weer terug naar de woonkamer...
Heeft ze dat toegegeven? Lieke mist er nml 70quote:Op zondag 25 november 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
Ik luister naar Huub en Nadia, leuk gesprekquote:Op zondag 25 november 2007 16:56 schreef ericahysterica het volgende:
tis hier trouwens erg stil op de cos of ligt dat aan mij?
Dat zou wel leuk zijn. Gaat Amanda weer flippen.quote:Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij wordt daar zo blij van dat hij dadelijk met zijn tong op zoek naar Selene haar huig gaat.
Ik las op VOL dat ze 80 punten gerausched heeft die op de piano lagen.quote:Op zondag 25 november 2007 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ze dat toegegeven? Lieke mist er nml 70
Hij schittert door afwezigheid.quote:Op zondag 25 november 2007 17:03 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is nix eigenlijk ? Ik heb hem de hele dag nog niet gezien...
Hyenalachje. Gekronkel.quote:Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij wordt daar zo blij van dat hij dadelijk met zijn tong op zoek naar Selene haar huig gaat.
De steriele beffer Brianquote:
Ik heb nu geen last dat FOK traag is.quote:Op zondag 25 november 2007 17:08 schreef DrsH het volgende:
Ik bemerk een bepaalde overeenkomst tussen de Cossers en FOK beiden zijn traag![]()
![]()
![]()
![]()
een wat?quote:Op zondag 25 november 2007 17:10 schreef Prospera het volgende:
Hey gezellig dat FOK het weer doet
Over 9 maanden komt er een babyfokboom
quote:Op zondag 25 november 2007 17:10 schreef Prospera het volgende:
Je bedeolt dat gisteravond iedereen heeft liggen fokken ? Like after the lights went out in NY-cityquote:Op zondag 25 november 2007 17:10 schreef Prospera het volgende:
Dat Fokkers nu iets anders gedaan hebben dan fokken en zijn gaan fucken, met gevolg.quote:
Precies, het komt hier ook voor hoor bij plaatselijke stroomstoringenquote:Op zondag 25 november 2007 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedeolt dat gisteravond iedereen heeft liggen fokken ? Like after the lights went out in NY-city
Weet je wat dat kost?????????????????? T.S.quote:Op zondag 25 november 2007 17:18 schreef Py het volgende:
Kan er iemand austublieft een paar kuub beton over Brian storten?
Ik wordt helemaal simpel van dat onnozele gedoe
Ja niet te geloven hoe hyper die gast is, tis dat het zondag is en de betonmolens niet draaien, anders had ik ff iets geregeldquote:Op zondag 25 november 2007 17:18 schreef Py het volgende:
fokjoe !quote:Op zondag 25 november 2007 17:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat Fokkers nu iets anders gedaan hebben dan fokken en zijn gaan fucken, met gevolg.
En beviel hetquote:Op zondag 25 november 2007 17:17 schreef DrsH het volgende:
ik heb liggen Vollen gisteravond
Aman begint altijd met haar favo vinger nml de middelvingerquote:Op zondag 25 november 2007 17:20 schreef Prospera het volgende:
Die nagels lijken niet helemaal synchroom geverfd te zijn
[ afbeelding ]
Ik heb er een leeg gevoel aan overgehoudenquote:
Betonnen schoenen en het IJsselmeer voldoen toch ook?quote:Op zondag 25 november 2007 17:18 schreef Py het volgende:
dat is het voordeel als je jezelf bent en daar niet teveel concessies in wilt doen.quote:Op zondag 25 november 2007 17:22 schreef ruby het volgende:
Huub weet toch wel dat Nadia op zeker niet haar mond gaat houden over dit gesprek tegenover anderen. Aan de andere kant, het zal hem aan z'n reet roesten.
Tis alleen nu dat A&B veel bij Selene zijn en Naad daar nog niet bij in de buurt is geweest sinds haar binnenkomst .. En dus zal de girltalk wel ff bekoeld zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 17:22 schreef ruby het volgende:
Huub weet toch wel dat Nadia op zeker niet haar mond gaat houden over dit gesprek tegenover anderen. Aan de andere kant, het zal hem aan z'n reet roesten.
Die heeft ze net op tijd weer ingetrokkenquote:Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef Charmian het volgende:
Nadia had toch 24 uur aangevraagd (of heb ik dat gedroomd?)
ik vond Noucky erg amusant vooral om plusminus 5 uur vanmorgenquote:
JA ! Huub mag ook drinken als ie wil, maar hij doet het niet.quote:Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Mag Huub ook drinken?
Volgens mij mogen ze allemaal 5 glazen drinken.quote:Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Mag Huub ook drinken?
Nadia vroeg zaterdag om 11:25 .uur
24 uur aan
en trok dit weer in om 20:25 uur.
getver..ik haat dat mensen die anderen blij maken met een dode musquote:Op zondag 25 november 2007 17:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die heeft ze net op tijd weer ingetrokken
Alcoholverbod is voor iedereen omgezet in een alcoholrestrictie van 5 glazen.quote:Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Mag Huub ook drinken?
eerlijk gezegd weet ik dat niet. Wat ik wel weet is dat het alcoholverbod weer is ingetrokken totdat de febo vindt dat het weer ingevoerd moet wordenquote:Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Mag Huub ook drinken?
Nadia vroeg zaterdag om 11:25 .uur
24 uur aan
en trok dit weer in om 20:25 uur.
Bedankt Chufi en Ericahysterica voor het reageren.quote:Op zondag 25 november 2007 17:26 schreef chufi het volgende:
JA ! Huub mag ook drinken als ie wil, maar hij doet het niet.
Zaten jullie daar, vertelquote:Op zondag 25 november 2007 17:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik vond Noucky erg amusant vooral om plusminus 5 uur vanmorgen
Gaat ze weer janken dat ze striemen op haar rug heeft. Of gaat ze 10 x per dag kotsen. Of gaat ze dreigen met zelfmoord.quote:Op zondag 25 november 2007 17:26 schreef Prospera het volgende:
Naad gaat zó jaloers worden op Selene&Amanda
Ghehehequote:Op zondag 25 november 2007 17:31 schreef DrsH het volgende:
Ik sprak gisteren een piloot van Al Italia, Nadia vloog veel op Milaan Malpensa en stond daar bekend als Ali Orali
Hahahaquote:Op zondag 25 november 2007 17:31 schreef DrsH het volgende:
Ik sprak gisteren een piloot van Al Italia, Nadia vloog veel op Milaan Malpensa en stond daar bekend als Ali Orali
alles is na te lezen in de annalen van VOLquote:
Vandaar ook die grote pijpbek van 'r.quote:Op zondag 25 november 2007 17:31 schreef DrsH het volgende:
Ben ff aan het bijlezen.quote:Op zondag 25 november 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
Sure ik plaats een cap.quote:Op zondag 25 november 2007 17:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi PY, wil je een cap plaatsen in het topic Selene?
(Zelf ervoor kiezen om niet te drinken.)
Daar heb ik bewondering voor, Huub heeft 8 jaar lang elke dag gedronken
en wat nog meer , kent zijn reageren na drank : agressief, provoceren, nachten wakker, hyper ..........
Dus verstandig, nuchter heeft hij dit alles ook , maar in mindere mate.
quote:Op zondag 25 november 2007 17:31 schreef DrsH het volgende:
Dank je.quote:Op zondag 25 november 2007 17:38 schreef Py het volgende:
Sure ik plaats een cap.![]()
Maarre, geloof jij echt dat Huub er zelf voor heeft gekozen om niet te drinken?
SBS staat voor ? Sperma Bestand Snolpakje?quote:Op zondag 25 november 2007 17:38 schreef DrsH het volgende:
Voordeel van de KLM pakjes is dat ze van SBS gemaakt zijn![]()
![]()
Amanda en gelovig? Het enige wat ze weet over Budha is dat hij dik is imo.quote:Op zondag 25 november 2007 17:41 schreef ruby het volgende:
Amanda mocht haar budha tempel niet naar binnen nemen anders werd het te gelovig.
ja ja de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 25 november 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mijn of hebben Naad en Huub een normaal gesprek zonder het babystemmetje van Naad?
Bijna goed het staat voor "Sperma bestendige Stof" dus je was aardig warm om de term heet maar niet te gebruikenquote:Op zondag 25 november 2007 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
SBS staat voor ? Sperma Bestand Snolpakje?
Qua toon is het normaal. Maar als je inhoudelijk naar Huub luistertquote:Op zondag 25 november 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of hebben Naad en Huub een normaal gesprek zonder het babystemmetje van Naad?
Dus daarom heeft JdBouvier er eentje tegen het raam de private geplakt!quote:Op zondag 25 november 2007 17:41 schreef ruby het volgende:
Amanda mocht haar budha tempel niet naar binnen nemen anders werd het te gelovig.
Ik bedoelde natuurlijk mij ipv mijn. Ik zie het nu pas.quote:Op zondag 25 november 2007 17:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Je overschat haar nu.quote:Op zondag 25 november 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda en gelovig? Het enige wat ze weet over Budha is dat hij dik is imo.
Ach, Huub is een causeur, ik stoor me daar niet aan.quote:Op zondag 25 november 2007 17:46 schreef Py het volgende:
[..]
Qua toon is het normaal. Maar als je inhoudelijk naar Huub luistert![]()
Slang Nadia in actie
Tis al tijden geleden dat ik KLM heb gevlogen, maar heb een tijdje op Schiphol Rijk tig in opleiding zijnde stewardessjes voorbij zien lopen. En ik moet zeggen dat ik er niet eens warm van werd wat daar voorbij liep.quote:Op zondag 25 november 2007 17:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Bijna goed het staat voor "Sperma bestendige Stof" dus je was aardig warm om de term heet maar niet te gebruiken
Wel vele meter extra stof per pakje trouwens ! Huub is bij de paarden ! Hoe kom ik er op ....quote:Op zondag 25 november 2007 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis al tijden geleden dat ik KLM heb gevlogen, maar heb een tijdje op Schiphol Rijk tig in opleiding zijnde stewardessjes voorbij zien lopen. En ik moet zeggen dat ik er niet eens warm van werd wat daar voorbij liep.
Nee klopt, daar loop je pas warm voor als ze je op je vlucht naar de Wintersport de Jaegerthee in je kruis serveren.quote:Op zondag 25 november 2007 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis al tijden geleden dat ik KLM heb gevlogen, maar heb een tijdje op Schiphol Rijk tig in opleiding zijnde stewardessjes voorbij zien lopen. En ik moet zeggen dat ik er niet eens warm van werd wat daar voorbij liep.
Hij causeert er lekker op los iddquote:Op zondag 25 november 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, Huub is een causeur, ik stoor me daar niet aan.
Dat bijhouden van haar voeding is de zoveelste wassen neus?quote:Op zondag 25 november 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
Naad heeft vandaag nog niks gegeten. Ik ben benieuwd of ze ook aan de alcohol gaat.
nix pleegt kweel-terror op Jaapquote:Op zondag 25 november 2007 17:55 schreef chufi het volgende:
Waar zijn LJ&Nixje ?
Dennix kweelt in de Chill en Jaap ligt daardoor langzaam dood te gaan.quote:Op zondag 25 november 2007 17:55 schreef chufi het volgende:
Waar zijn LJ&Nixje ?
Het is weekend hè, weinig personeel in het hokje zeg maar.quote:Op zondag 25 november 2007 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bijhouden van haar voeding is de zoveelste wassen neus?
quote:Eend met whisky.
Benodigdheden:
* 1 eend van ongeveer 5 kilo
* 2 grote flessen Schotse whisky
* spekreepjes
* olijfolie.
Bereiding:
De eend een beetje opensnijden en het vlees larderen met de spekreepjes. De eend aan de binnenzijde inwrijven met zout en peper. De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden.
Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky. De whisky vlotjes opdrinken tijdens het voorverwarmen van de oven.
De eend op een vuurvaste schaal leggen. Een tweede glas whisky inschenken, soepeltjes opdrinken, de eend in de oven zetten.
Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 glazen vutten met whisky. De glaven opdinken en de scherven ommillijk oplaape. Een naiff glav insjenke en diret opdlinke.
Blantwondenzalf in de padkamer gaannaale en oppe boovkand van je linkeand smeejre. Na een haif uui de ooffe opedoe om deend te sjekkn. Geev denove nen sgop. Tot de deuj opevalt.
Twee glave whiskyinsjenke en tmiddelste glaf leegdwinke.
De nove opedoe naadattet eerfste glaf leegis en de sjotel vaspakke. De blantwondesjalf nu ook op de binnenkant van de regtehantoen. Deend oprape. Met nun hanttoek de bwantwondesaiv van deent vege.
De hande ontvette mee whisky, de ttube ssalv veer oprape. Tkapotte glazzopvege en deent terug in de nove doen. Noggis probere. Deent oprape en dove eers opedoe.
De twiedde fjes biski opedoen. Tvet van de vjoer vege ent vetspek ondj kast vege. Opstaan van de vjoer, o, tochma bijive zitte. De bles opde grond zette. Uude bles djinke, wande glave sjijn op of kabot.
Denove aftette, deooge sluite en omvalle.
Afmaken:
De volgende dag in de late namiddag de eend aansnijden. De rotzooi in de keuken opruimen. Muren en plafond reinigen. De glasscherven en de lege flessen naar de glasbak brengen.
Kun je het recept niet slijten?quote:Op zondag 25 november 2007 17:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze mogen niet bestellen, dus Brian gaat zelf koken. Eend met Whisky ?
[..]
quote:Op zondag 25 november 2007 17:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja iid een typisch Brian recept. Maar ik zou zeggen 3 flessen wiskey komt meer in de richting van de benodigde hoeveelheid op een 5 kilo eend.quote:Op zondag 25 november 2007 17:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Plus dat je aan het einde van de rit stompies met ontstekingen overhoudt.quote:Op zondag 25 november 2007 17:59 schreef Copycat het volgende:
Jezus Christus, je zult toch besluiten bij Amanda je nagels te laten doen. Ben je de hele dag zoet mee. Maar ... ze heeft wél een certificaat!
Deed Lieke dat niet voor Jaap, Huub en Nadia? Zij was daar een tijdje geleden lijstjes voor aan het maken.quote:Op zondag 25 november 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is weekend hè, weinig personeel in het hokje zeg maar.
En dan geeft Amanda ook nog toe dat ze juist wel veel geoefend heeft.quote:Op zondag 25 november 2007 18:00 schreef chufi het volgende:
Selene beoordeelt Amans kunsten: Voor iemand die het niet zoveel gedaan heeft heb je het toch redelijk gedaan !!
waarom probeer jij ons al 2 dagen eend met whiskey door de maag te splitsen?quote:Op zondag 25 november 2007 17:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
tojat er ijmand so prjaat shtpt sequote:Op zondag 25 november 2007 18:05 schreef noekje het volgende:
[..]
waarom probeer jij ons al 2 dagen eend met whiskey door de maag te splitsen?
Zou de wiskey op zijn maar de eend niet ?quote:Op zondag 25 november 2007 18:05 schreef noekje het volgende:
[..]
waarom probeer jij ons al 2 dagen eend met whiskey door de maag te splitsen?
Ze heeft vanaf het moment dat ze op is gestaan lopen zeiken tegen Huub. Dat "val dood" zei Huub idd. Ik had denk ik nog veel ergere dingen tegen haar gezegd als ze zo tegen mij zou doen! Wat een zeikerd dat kind!quote:Op zondag 25 november 2007 18:13 schreef ruby het volgende:
Lieke huilt om iets... iets met "val dood" van vanochtend.
En ze heeft een zware hoest, het lijkt wel een hond.
Mag het ook een frees zijn?quote:Op zondag 25 november 2007 18:10 schreef ruby het volgende:
Sjonge jonge, dat domme gebedel om een phrase. Alsof iemand 'r wil sponsoren.
Sodeju, Noucky is daar behoorlijk tekeer gegaanquote:Op zondag 25 november 2007 17:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
alles is na te lezen in de annalen van VOL >:)
quote:Op zondag 25 november 2007 18:11 schreef ruby het volgende:
Amanda vindt dat ze vandaag weer hard heeft gewerkt.
Vertel ! Heeft ze al een BANquote:Op zondag 25 november 2007 18:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Sodeju, Noucky is daar behoorlijk tekeer gegaan
Hmmm, ik dacht laat ik er een sjieke draai aan geven.quote:
Dat kan ik mij voorstellen want de doorsnee prostituee zit 8 uur per dag op een stoel achter de al dan niet dubbele beglazingquote:
Geweldigquote:Op zondag 25 november 2007 17:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
nee gelukkig niet want ze post erg leuk en spitsssssssssssssss, zelfs als ik haar mening niet deelquote:
(Nou Mootie ook met Donatellia.) Nou afgelopen uur, modbreak enzo!quote:Op zondag 25 november 2007 18:15 schreef Prospera het volgende:
Gezelligquote:Op zondag 25 november 2007 18:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nou Mootie ook met Donatellia.
quote:Op zondag 25 november 2007 18:27 schreef DrsH het volgende:
Volgens mij heeft Mannie al weer dan normaal gezopen wat een walchelijk wijf is het toch. Het moet toch een crime zijn om je negentienjarige dochter te zien acteren als een hoer van vijf en dertig. Zonder vaste klantenkring.
Niet betalende klanten tellen niet mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 november 2007 18:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, ze heeft één vaste
Volgens mij zit ze weer in de week voor haar menstruatie.quote:Op zondag 25 november 2007 18:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze heeft vanaf het moment dat ze op is gestaan lopen zeiken tegen Huub. Dat "val dood" zei Huub idd. Ik had denk ik nog veel ergere dingen tegen haar gezegd als ze zo tegen mij zou doen! Wat een zeikerd dat kind!
Shhhhhhhhh niet mijn vuile was hier buiten hangenquote:Op zondag 25 november 2007 18:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Nou Mootie ook met Donatellia.) Nou afgelopen uur, modbreak enzo!
Om 17:37 uur)
(Jaap heeft in een snackbar gewerkt en in een hotel.)
Amanda: Jouw Mammi zegt dat je goed kan koken?
Jaap: Mijn moeder zet wel vaker wat tegenwoordig.
Als je alleen interesse voor anaal hebt?quote:Op zondag 25 november 2007 18:32 schreef chufi het volgende:
Ik zie Brian toch af en toe best wel een beetje verwijfd met een holle rug rondlopen , zou ie bi zijn ?
quote:Op zondag 25 november 2007 18:36 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Hema verkrijgbaar:
[ afbeelding ]
guion parte 32656:quote:Op zondag 25 november 2007 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Als je alleen interesse voor anaal hebt?
Laat hem lekker naar het kantoor gaan zou ik zeggen !quote:Op zondag 25 november 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
Waarom houdt Dennix zijn bek niet als Huub en Selene hun pianospel oefenen? Het is toch geen gehoor.
De vader heeft vier keer in zijn broek geschetenquote:Op zondag 25 november 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Zooooooo, de bevalling van de vriendin van Naad duurde wel 5 uur, poeh poeh.
Nou dat zal zwaar geweet zijn die van mij duurde 48 uurquote:Op zondag 25 november 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Zooooooo, de bevalling van de vriendin van Naad duurde wel 5 uur, poeh poeh.
1000 procentquote:Op zondag 25 november 2007 18:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben even weggeweest. Selena en Huub zag ik aan de piano en Dennis er tegenover kwelen. Was dat knalluh?
Wat mij betreft was hij ontploft, wat een verschrikking .quote:Op zondag 25 november 2007 18:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben even weggeweest. Selena en Huub zag ik aan de piano en Dennis er tegenover kwelen. Was dat knalluh?
En dat zal dus wel weer gescript bij haar tercht zijn gekomen ..quote:Op zondag 25 november 2007 18:45 schreef ruby het volgende:
Lieke denkt dat Huub met Nadia heeft gezoend.....
seleeeeeeeeeeeeene vind ik een assertieve drogisterijtrut en dus sluit dat prima aan bij amandaquote:Op zondag 25 november 2007 18:20 schreef Taurus het volgende:
Lol, ik lees in de updates dat Selene toch Amanda leuker vindt dan LiekeHoe kan dat toch, misschien zien wij het wel allemaal verkeerd en vóelt het heel anders daar ofzo!
Wat is een drogisterijtrut?quote:Op zondag 25 november 2007 18:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
seleeeeeeeeeeeeene vind ik een assertieve drogisterijtrut en dus sluit dat prima aan bij amanda
Lieke moet niet zo oeverloos zeiken. Eigenlijk moet Lieke Huub gewoon laten vallen en slechts een teammaat zijn. Huub is niet monogaam dus wieberen in een relatie maar in een team voor dit spel is hij van grote waarde. Lieke moet gewoon niet zeiken maar knopen doorhakken en duidelijk zijn naar Huub.quote:Op zondag 25 november 2007 18:45 schreef ruby het volgende:
Lieke denkt dat Huub met Nadia heeft gezoend.....
Yep iid, Lieke ligt ook in het bed van Selene nuquote:Op zondag 25 november 2007 18:49 schreef pasjesjen het volgende:
Van wie zijn die koffers bij het bed van lieke
van selene?
een vrouwspersoon met kassablond haar die niets weet van de flesjes die achter haar staan op de stelling. Echter wel een grote bek heeft op het moment dat je een produkt terug komt brengenquote:
thanxquote:Op zondag 25 november 2007 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep iid, Lieke ligt ook in het bed van Selene nu
Ah dus net zoiets als een Naad in de PC Douglasquote:Op zondag 25 november 2007 18:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een vrouwspersoon met kassablond haar die niets weet van de flesjes die achter haar staan op de stelling. Echter wel een grote bek heeft op het moment dat je een produkt terug komt brengen
quote:Op zondag 25 november 2007 18:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een vrouwspersoon met kassablond haar die niets weet van de flesjes die achter haar staan op de stelling. Echter wel een grote bek heeft op het moment dat je een produkt terug komt brengen
Even bij gelezen hiernaast. Top mootie.quote:Op zondag 25 november 2007 19:03 schreef mootie het volgende:
Nadia loopt alweer met haar hand op haar buik en kijkt zielig.
Mogen die dan met 15 al wel condooms kopen ?quote:Op zondag 25 november 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
. Dan ben ik de uitzondering op de regel, heb in een grijs verleden 1 jaar in een drogisterij gewerkt en ik wist wel wat er in de flesjes zat.
Het leukste was jongetjes van 15 die Durex wilde kopen, constant achteraan sluiten in de rij.
De 'niet fan maar wel met Huub willen afspreken' Noucky?quote:Op zondag 25 november 2007 18:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dan? Iedereen mag toch condooms kopen, ook jochies van 15 .quote:Op zondag 25 november 2007 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogen die dan met 15 al wel condooms kopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |