Hoe begonnen? Op de middelbare school hadden mensen/leraren grote verhalen over geld verdienen met aandelen. Een vriend van me was directly hooked. Hij heeft toen mij ingeschreven via bink zodat de eerste 50eu transactie kosten gratis waren, zodoende vloog ik er ook inquote:Op maandag 26 november 2007 17:41 schreef Johnns het volgende:
Hoe zijn jullie allemaal begonnen met het beleggen? Ik wil graag er mee beginnen, maar denk dat ik me toch wel ergens in zal moet lezen over het 1 en ander? Aan te raden leesvoer?
En hoe beheren jullie je portefeuille? Via alex? Tips zijn welkom
ING. Veel betere aankoop imo over de lange termijn ivm het niet plegen van een kut-overname zoals fortis.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef NickeN. het volgende:
[..]
Fortis? ING? voor de lange termijn goede belegging vind ik.
Zo'n kassa dus?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:19 schreef Lente_ninja het volgende:
Vedior vandaag: +38,21%! Kassa!
Heb een virtueel putje gekocht, ben benieuwd
Met een putje verdien je niks als de koers stijgt hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:19 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik neem aan dat hij een put gekocht na die stijging in de hoop op een daling. Gelukkig heb je met virtuele zooi niks te maken met liquiditeitquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:46 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Met een putje verdien je niks als de koers stijgt hoor
Precies, het lijkt me erg sterk dat de stijging doorzet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:01 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij een put gekocht na die stijging in de hoop op een daling. Gelukkig heb je met virtuele zooi niks te maken met liquiditeit
Je koopt toch geen puts op een bedrijf wat in belang staat van een ander bedrijf, of wellicht wordt opgesplitstquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:19 schreef Lente_ninja het volgende:
Wel als je vermoedt dat iedereen zich gek heeft laten maken door een stel geruchten over een overname die nog alles behalve zeker isquote:Op zondag 2 december 2007 18:13 schreef NickeN. het volgende:
[..]
Je koopt toch geen puts op een bedrijf wat in belang staat van een ander bedrijf, of wellicht wordt opgesplitst
Tis maar goed dat het virtueel isquote:Op zondag 2 december 2007 19:11 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Wel als je vermoedt dat iedereen zich gek heeft laten maken door een stel geruchten over een overname die nog alles behalve zeker is
Zelfs als Vedior inderdaad wordt overgenomen, dan nog lijkt het me sterk dat de koers niet eerst nog even gaat zakken. De beurs overdrijft altijd
dat dus, maar ja, blij zijn dat iedereen met virtueel kan beginnen!quote:
doe geen aandelen alleen daghandelquote:Op zondag 2 december 2007 23:16 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
We zullen nog wel zien...
Heb jij toevalling calletjes zitten in Vedior? ~O>
dan onstaat een biedingstrijd...quote:Op zondag 2 december 2007 23:21 schreef DIGGER het volgende:
Je hebt meer kans dat Adecco dit niet zomaar wil laten gebeuren dan dat de koers nu hoger is dan een evt. winnend overnamebod van Randstad.
Ja wel met mijn budget want ik doe geen CFD'squote:Op zondag 2 december 2007 23:23 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Want daghandel sluit aandelen uit?
Welke serie heb je?quote:Op zondag 2 december 2007 23:16 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
We zullen nog wel zien...
Heb jij toevalling calletjes zitten in Vedior? ~O>
Ik had vedoir put 17 december. Nadruk op had... verkocht met 80% verlies. Inschattingsvermogen -1quote:
Dat ene geel/zwarte beleggingsboekje?quote:Op maandag 3 december 2007 11:56 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik had vedoir put 17 december. Nadruk op had... verkocht met 80% verlies. Inschattingsvermogen -1![]()
Nou ja, volgens "Beleggen voor Dummies" moet ik dit maar zien als een ontgroening![]()
Heb gelukkig nog wel aandelen USG!
Blij toe dat het een virtuele put was dusquote:Op maandag 3 december 2007 11:56 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik had vedoir put 17 december. Nadruk op had... verkocht met 80% verlies. Inschattingsvermogen -1![]()
Nou ja, volgens "Beleggen voor Dummies" moet ik dit maar zien als een ontgroening![]()
Heb gelukkig nog wel aandelen USG!
Zó briljant, dat de wereld er gewoon nog niet klaar voor was. Anders was ik nu (virtueel) schatrijk geweestquote:
Yup, die bedoel ik. Goed boek voor beginners, lekker helderquote:Op maandag 3 december 2007 15:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat ene geel/zwarte beleggingsboekje?![]()
Nu wel, maar als de koers was gekeldert had ik wel gebaald natuurlijkquote:Op maandag 3 december 2007 15:11 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Blij toe dat het een virtuele put was dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |