SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De Mol was en dat tot aan de finale stug vol bleef houden.
Ik had een videocamera klaargezet om onze reacties op de ontknoping te filmen. Het blijft leuk om te zien.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:15 schreef Cee het volgende:
Die Portugal-serie was destijds zó spannend, met m'n mede-WIDM maatjes gingen we de finale kijken, we hadden allemaal onze theoriën en we lachten allemaal m'n zusje uit die vanaf aflevering 1 beweerde datJa,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De Mol was en dat tot aan de finale stug vol bleef houden.
Ik had een videocamera klaargezet om onze reacties op de ontknoping te filmen. Het blijft leuk om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een beste mol! Die heeft ze goed te pakken gehad. De achter-de-schermen beelden van de geldwagen opdracht zijn zó goed! Hoe deze mol daar doet alsof hij/zij zit te rennen en tussendoor nog wat geld in de vuilnisbak mietert![]()
Ik zet seizoen 5 nog eens op![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door DaFrenk op 28-11-2007 21:02:14 ]Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ja en met die bovengenoemde hometrainer dat licht gaf, en dat morse gedoetje. Jammer dat je dat nergens meer kan terugzien..quote:Op woensdag 28 november 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
Ik wil die ouwe echt nog eens terug zien
Ik weet alleen nog iets van dat paintballen/lasergamen rond dat Schotse kasteel (met die touwladdertjes), en dat gedoe in die gevangenis (?), wat 1 grote puzzel was qua communicatie
Die Schotse serie was echt briljant. Toen werd ik ook echt fan. Het allereerste seizoen in Australië had ik met een schuin oog bekeken, maar Schotland volgde ik voor het eerst. De omgeving, de kandidaten en de opdrachten alles was goed, dat hele sfeertje klopte. Ook geweldige geheime aanwijzingen, die toen nog echt geheim waren. Ik keek toen ook niet met het zoeken naar een mol in mijn achterhoofd.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
Ik wil die ouwe echt nog eens terug zien
Ik weet alleen nog iets van dat paintballen/lasergamen rond dat Schotse kasteel (met die touwladdertjes), en dat gedoe in die gevangenis (?), wat 1 grote puzzel was qua communicatie
Ze worden ook terecht opgehemeld. Die series met BN'ers zijn zeker leuk, maar die met onbekenden hadden toch nog meer dat mysterieuze sfeertje. Omdat je van tevoren altijd wel een bepaald beeld of idee hebt bij die BN'ers. Bij die onbekenden was het echt een onbeschreven blad, en dat maakte de zoektocht naar verdachte zaken ook op die WIDM-fora nog eens extra spannend.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:15 schreef Remzz het volgende:
Vind dat de series met onbekende Nederlanders hier wel erg worden opgehemeld.
Karel deed het zeker ook goed, het is net dat Angela begonnen isquote:Op woensdag 28 november 2007 22:13 schreef Urquhart het volgende:
En Angela natuurlijkKarel deed het wel leuk hoor, maar Angela blijft wat mij betreft dé presentatrice van het spel.
Zeker! Kan niet wachten tot 3/1/08!quote:Op donderdag 29 november 2007 00:27 schreef Tim86 het volgende:
geweldig...leuk dat het weer begint [afbeelding]
Dat speelt inderdaad ook een rol.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:49 schreef Julien het volgende:
Series met onbekende zijn sowieso leuker omdat het voor een onbekende timmerman uit Barendrecht heel veel verschil maakt of hij 15 duizend of 50 duizend euro kan winnen maar al die BN'ers willen er zo lang mogelijk inblijven inplaats van een zo hoog mogelijke pot.
Of het introfilmpje, waarin de mol steeds een stukje verder abseilde.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:13 schreef Urquhart het volgende:
Daarnaast zijn die zogenaamde geheime aanwijzingen wel in de loop der tijd achteruit gegaan. Waar je bij die onbekenden Nederlanders nog een aflevering moest terugdraaien met geluid aan om te horen wie de mol was (Nico, Schotland) of een pianodeuntjes moest herkennen (Elise, Canada). Gaat het nu om wie de vlieger "mol" in zijn handen heeft, of een M op de muur heeft staan. Dat vind ik wel jammer.
Die kan ik me ook nog heel goed herinneren jaquote:Op donderdag 29 november 2007 21:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Of het introfilmpje, waarin de mol steeds een stukje verder abseilde.
Ja idd.. zat net die aflevering te kijken met die duikersopdracht waarbij Lottie de eigenschappen moest koppelen aan de personen. Waarbij op de achterkant van de foto van Yvon heel groot "De Mol" stond. Kan me nog herinneren dat we toen op widm.com onwijs aan het discussiëren waren of dat nu toeval was, dat het op elke foto stond.. maar achteraf bleek het dus zo'n "geheime" aanwijzing te zijn. Da's echt jammer.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:13 schreef Urquhart het volgende:
Daarnaast zijn die zogenaamde geheime aanwijzingen wel in de loop der tijd achteruit gegaan. Waar je bij die onbekenden Nederlanders nog een aflevering moest terugdraaien met geluid aan om te horen wie de mol was (Nico, Schotland) of een pianodeuntjes moest herkennen (Elise, Canada). Gaat het nu om wie de vlieger "mol" in zijn handen heeft, of een M op de muur heeft staan. Dat vind ik wel jammer.
Ja vind ik ook, karel was beter in zijn presentatie..quote:Op donderdag 29 november 2007 11:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zeker! Kan niet wachten tot 3/1/08!
[ afbeelding ]Karel deed het wel leuker
Magoed.. later we meneer Hagens niet meteen afschieten.. we wachten af..quote:Op donderdag 29 november 2007 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, karel was beter in zijn presentatie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |