Die Portugal-seriequote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef Piles het volgende:
http://youtube.com/user/HeinzMollenvanger nog aardig wat filmpjes van oude WIDM's
Geweldig! Georgequote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef Piles het volgende:
http://youtube.com/user/HeinzMollenvanger nog aardig wat filmpjes van oude WIDM's
Over twee weken alquote:Op donderdag 20 december 2007 17:26 schreef DaFrenk het volgende:
Aah.. 3 januari is al lekker snel weerHeerlijk
Ik zal eens kijkenquote:
Hoezo? Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe het gaatquote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Hoewel ik er altijd al weer spijt van heb zodra het begonnen is
!
Omdat het fucking veel werk isquote:Op zondag 30 december 2007 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe het gaat![]()
Heb je toevallig een linkje naar vorig jaar?
En dat op basis van voorspellingenquote:Op zondag 30 december 2007 21:56 schreef DaFrenk het volgende:
Ow, een soort pool dinges.
Thanksquote:Op zondag 30 december 2007 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat het fucking veel werk is! Tenminste, als je een beetje een handig systeem maakt moet het veel sneller kunnen geloof ik. WIDM-Prono Aflevering 6
3 januari.quote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat op basis van voorspellingen
[..]
Thanks![]()
Eens kijken wat er precies moet gebeuren, en of ik tijd heb. Wanneer begint WIDM?
Maar voor de eerste aflevering kun je weinig voorspellen, dus de week van 10 januari zou ie moeten beginnen dan. RayMania heeft het vorig jaar gedaan, je zou hem evt. nog wat dingen kunnen vragen.quote:
Betekend dit dat deze verwacht dat Mary-Lou wint, en Roderick de finale verliest, en Milouska in aflevering 3 afvalt?quote:1. Mary-Lou.
2. Roderick.
3. Frédérique.
4. Liz.
5. Peggy.
6. Richard.
7. Milouska.
Mol: Toine.
Niet vergeten dus.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:26 schreef DaFrenk het volgende:
Aah.. 3 januari is al lekker snel weerHeerlijk
Sorry, maar ik geef het op. Als ik alles van te voren zou weten zou het nog wel te doen zijn, maar er gaan vast weer onverwachte dingen gebeuren (2 verliezers, mensen die terugkomen e.d.), en het gaat me niet lukken om daar rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:46 schreef Piles het volgende:
Moet ik nog opschieten met de prono, en zo makkelijk is het idd niet
Als het eenmaal begonnen is wel denk ik!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:59 schreef DaFrenk het volgende:
Geeft niet Piles. Lijkt toch niet echt animo voor te zijn?
3 Januari is donderdag hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:11 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, 3-januari al. Dat is vrijdag. Ik dacht er gister toevallig aan toen ik Angela Groothuizen op TV zag.
Volgens mij heb ik nog wel ergens een automatische WIDM-prono-sheet liggen die alles uitrekent.
Maar goed, voor de eerste aflevering heb je geen prono nodig natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:11 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, 3-januari al. Dat is vrijdag. Ik dacht er gister toevallig aan toen ik Angela Groothuizen op TV zag.
Volgens mij heb ik nog wel ergens een automatische WIDM-prono-sheet liggen die alles uitrekent.
Zou zoiets wel willen maken, web-based, maar ik zie te veel op tegen de onverwachte dingenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:11 schreef RayMania het volgende:
Dat had ik vorig jaar ook met vier finalisten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou zoiets wel willen maken, web-based, maar ik zie te veel op tegen de onverwachte dingen
Je loopt maar 3 jaar achterquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:31 schreef Nouk het volgende:
Ik hoop dat de mol nu wat subtielere en duidelijke molacties uitvoert, vorige jaar met Yvon zat er niet echt een goede actie bij. Alles ging beetje vanzelf fout.
Oh wat erg zegquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Je loopt maar 3 jaar achter
Yvon was in 2005
Daarna Milouska, en Inge
Ja precies. Ik dacht dat toen de mol dus Yvon was, maar het was dus blijkbaar Inge. Had die toen niet erg weinig acties uitgevoerd dan ook? Behalve in het begin bij dat basejumpen of iets, daar heeft ze toen gewed voor geld uit de pot dat nog iemand het zou doen of juist zou weigeren.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:33 schreef Piles het volgende:
Dat was in de hotelkamer van de productie, was vorig jaar. (Toch?)
Vorig jaar ging alles sowieso al fout, dus er waren idd weinig mollenstreken. Wel grappig dat er toen eindelijk eens een molhint begrepen werd, de gebarentaal op foto'squote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja precies. Ik dacht dat toen de mol dus Yvon was, maar het was dus blijkbaar Inge. Had die toen niet erg weinig acties uitgevoerd dan ook? Behalve in het begin bij dat basejumpen of iets, daar heeft ze toen gewed voor geld uit de pot dat nog iemand het zou doen of juist zou weigeren.
Wat een verwarring weer..
Ik vond Inge ook wel een goeie.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:10 schreef DaFrenk het volgende:
Toch jammer ja!
Mijn beste mol is toch GeorgeMeester der Mollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |