Inderdaad.. wetende dat hijquote:Op maandag 10 december 2007 12:35 schreef DaFrenk het volgende:
Tot nu toe spreekt hij me ook niet veel aan nee. Ben benieuwd hoe hij in Mexico is/was. Het loopt allemaal zo houterig, goed nu kan dat wel komen doordat dit de eerste keer is dat hij dit programma doet. Maar dan nog verwacht je op z'n minst dat het er een beetje lekker uit komt.
yeps.. was mooi om bij de laatste Karel weer even terug te zien.. HELD!quote:Op maandag 10 december 2007 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Ben nu de 2e aflevering aan 't kijken. Dadelijk de derder. Het komt allemaal een beetje klungelig en hakkelig houterig over [afbeelding]
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 13 december 2007 17:48 schreef Loreleii het volgende:
Georgina's Mollenboek kreeg na Wie is de Mol nog een heel andere invulling..![]()
Jort gaf aan blij te zijn, dat hij voorlopig geen pc-hooftzorgen meer heeft...![]()
[ afbeelding ]
>>>>>>> Klik hier om een deze molfake als ecard te versturen<<<<<<
>>>>> Bekijk hier meer fake(s) en funstuff <<<<<
http://www.wieisdemol.org
Tsja lastig.. valt tegelijk met Voetbal Insitequote:Op zondag 16 december 2007 23:31 schreef DaFrenk het volgende:
Ahja, morgen weer even terug kijken @ uitzendinggemist
Ik denk dat Dennis het wel eens kan zijn.quote:Op maandag 24 december 2007 13:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Verdoome gaan ze 'Wie is de mol op donderdag doen.
Dan moet ik trainen!
Anyways, ik zet m'n geld in op Edo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |