part of the job descriptionquote:Op maandag 26 november 2007 09:47 schreef Etcetera het volgende:
vrolijke mensen 's ochtends![]()
helaas heb ik altijd dezelfde chagrijnige buschauffeur
Heb je al eens bij die zingende buschauffeur gezeten?quote:Op maandag 26 november 2007 09:59 schreef Etcetera het volgende:
er reed een tijdje een ontzettend vrolijke, vriendelijke man 's ochtends. tegen iedereen een hele gezellige 'goedemorgen!' maar deze lamzak is echt![]()
neequote:Op maandag 26 november 2007 10:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je al eens bij die zingende buschauffeur gezeten?
quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik je die al eens aangeraden hadquote:Op maandag 26 november 2007 10:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had je me wel eerder kunnen vertellen.Of had je dat ook gedaan?
Dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op maandag 26 november 2007 10:45 schreef Etcetera het volgende:
zeg soemp, heb je die ene film nou al eens bekeken
Dát..is écht...en hele gave filmquote:Op maandag 26 november 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
ik wil eerst nog The Boondock Saints zien.
quote:
moet ik ook nog 's zien geloof ik.quote:Op maandag 26 november 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
ik wil eerst nog The Boondock Saints zien.
Goed plan!!!quote:Op maandag 26 november 2007 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
Wij hebben het plan omgevat om het volgende jaar met Oud en Nieuw een villa af te huren in de Ardennen ofzo. Op het lijstje stond meenemen: crimineel veel drank en crimineel goede muziek
duhquote:Op maandag 26 november 2007 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
Jazeker
En dan moet het wel een villa zijn met open haard
Ik zit al te kijken bij Happy Homes. Kost geen knoopquote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
duh
ik hoop voor jullie dat het lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |