Niet logisch, aangezien zowel Blokker als het Kruidvat kaartjes voor praktisch niks verkochten!quote:Op zondag 25 november 2007 13:02 schreef PeZu het volgende:
in het weekend reizen er veel minder mensen dan doordeweeks
dus logisch
en
gameplay__________________________________!
Is dat een homobeurs?quote:Op zondag 25 november 2007 12:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Ondergetekende en een vriend willen lekker naar de Gameplay in Utrecht.
plus datquote:
Ik hoopt echt dat dat expres isquote:
ja dan heb je je kaartje toch voor niks gekochtquote:Op zondag 25 november 2007 13:09 schreef TNA het volgende:
En wtf maakt het nou uit als je niet wordt gecontroleerd?
En waarom denk je dat ze dat dan doen, en niet in de spits? Juist.quote:Op zondag 25 november 2007 13:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Niet logisch, aangezien zowel Blokker als het Kruidvat kaartjes voor praktisch niks verkochten!
Eens. Als er geen conducteur langs komt, heb je blijkbaar geen gebruik gemaakt van de diensten van de NS. Ofzo.quote:Op zondag 25 november 2007 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan heb je je kaartje toch voor niks gekocht_!
echt mensen die dat roepen mogen van mij gaan slapen op de spoorlijn tussen utrecht - a'dam
tis altijd de schuld van bushquote:Op zondag 25 november 2007 13:35 schreef Happel het volgende:
Het is de schuld van Pro Rail, niet de NS.
Preciesquote:
Ja, want als je TV kapot gaat, ga je natuurlijk ook klagen bij de fabrikant van de condensatorsquote:Op zondag 25 november 2007 13:35 schreef Happel het volgende:
Het is de schuld van Pro Rail, niet de NS.
NS staat tot ProRail als TV staat tot condensatorfabrikant? Resultaat IQ-test: gezakt.quote:Op zondag 25 november 2007 15:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, want als je TV kapot gaat, ga je natuurlijk ook klagen bij de fabrikant van de condensators
Goed, volgens mij is wel duidelijk wie hier de josti is.quote:Op zondag 25 november 2007 12:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Editje: Ik zag pas het posten dat het woord Intelligentie verkeerd is gespeld.
Nee, helemaal niet. Je neemt een product af bij de NS, hoe zij het verder regelen zal me worst wezen... Ik heb, als betalende klant, helemaal niets te maken met wie het onderhoud doet.quote:Op zondag 25 november 2007 15:35 schreef TNA het volgende:
[..]
NS staat tot ProRail als TV staat tot condensatorfabrikant? Resultaat IQ-test: gezakt.
ProRail is hier direct verantwoordelijk voor. Het gaat niet om een onderdeeltje uit een televisie waardoor je niet bij de fabrikant zou moeten klagen. Als een conducteur asociaal bezig is ga ik ook niet de hele NS afzeiken.quote:Op zondag 25 november 2007 15:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Je neemt een product af bij de NS, hoe zij het verder regelen zal me worst wezen... Ik heb, als betalende klant, helemaal niets te maken met wie het onderhoud doet.
Als de bus in de file komt, omdat RWS met onderhoud aan de weg bezig is, is dat zeker ook de schuld van de busmaatschappij?quote:Op zondag 25 november 2007 15:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Je neemt een product af bij de NS, hoe zij het verder regelen zal me worst wezen... Ik heb, als betalende klant, helemaal niets te maken met wie het onderhoud doet.
Je moet niet zo zielig doen. Ik weet ook wel dat de NS gebruik maakt van het spoor, en Prorail het spoor onderhoudt. Maar toch, het is frustrerend dat dit soort dingen in een weekend moeten gebeuren, dat was alles, dus niet zeikenquote:Op zondag 25 november 2007 16:22 schreef Robin2130 het volgende:
Tsja dit topic kan beter de Sigmund666 "intelligentie" hetenDe NS werkt niet aan het spoor, de NS gebruikt het spoor met meerdere vervoersbedrijven. Als je erover wil klagen, klaag dan over ProRail. Maar ik vind het alleen maar goed dat ProRail onderhoud pleegt aan het spoor. Of wil je soms in een trein zitten dat door achterstallig onderhoud ontspoord?
Tuurlijk is het frustrerend, maar het is wel voor een goed doelquote:Op zondag 25 november 2007 17:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je moet niet zo zielig doen. Ik weet ook wel dat de NS gebruik maakt van het spoor, en Prorail het spoor onderhoudt. Maar toch, het is frustrerend dat dit soort dingen in een weekend moeten gebeuren, dat was alles, dus niet zeiken
er doet er maar 1 zielig hier en dat ben jijquote:Op zondag 25 november 2007 17:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je moet niet zo zielig doen. Ik weet ook wel dat de NS gebruik maakt van het spoor, en Prorail het spoor onderhoudt. Maar toch, het is frustrerend dat dit soort dingen in een weekend moeten gebeuren, dat was alles, dus niet zeiken
quote:Op zondag 25 november 2007 18:55 schreef Merkie het volgende:
Kansloos topic.
Even kudos tellen:Literair verantwoord topic pogen te openen maar daarbij kansloos falen. -1 666 in nickname. -1 Intelligentie verkeerd schrijven. -1 Niet snappen dat er in het weeekend aan het spoor wordt gewerkt en niet doordeweeks. -1 Gameplay . -10
Totaal: -14
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |