...of klik de betreffende kuttopic gewoon niet aanquote:Op zondag 25 november 2007 12:47 schreef Baird het volgende:
Pleur die zooi anders in een centraal topic ofzo.
Waar lees jij dat ik dat doe?quote:Op zondag 25 november 2007 12:52 schreef bb-millie het volgende:
[..]
...of klik de betreffende kuttopic gewoon niet aan...
het feit dat je hier post bewijst hetquote:
Het feit dat ik in één kuttopic post, bewijst dat ik ze allemaal aanklik.quote:Op zondag 25 november 2007 12:56 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
het feit dat je hier post bewijst het
Tha_Erikquote:Op zondag 25 november 2007 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker ding.
Stukje chorusline:
http://www.rtl.nl/(channe(...)vi_plain.xml/796.wvx
Dat kan niks goeds betekenenquote:Op zondag 25 november 2007 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tha_Erik![]()
We zijn het wel erg vaak eens met elkaar deze Idols
bron, bron fotoquote:Drachtster wint prijs als levend standbeeld
Gepubliceerd op 28 augustus 2006, 11:22
ARNHEM/DRACHTEN - Levend standbeeld Ferry Doedens (16) uit Drachten is winnaar geworden van de jeugdcompetitie op het Nederlands kampioenschap Living Statues in Arnhem. Doedens beeldde een schilderij uit; hij was in zilver geschminkt, droeg een schilderijlijst om zijn hoofd en had een palet in zijn hand.
De jury stond versteld van zijn kunnen. Geen van de jonge deelnemers kon zo goed stilstaan als de Drachtster. Volgens de winnaar kwam dat mede door het goede weer. "Als de zon in m'n ogen schijnt, ga ik knipperen. Nu was het bewolkt en kon ik zonder te knipperen mijn ogen vijf minuten openhouden."
Toen even later zijn naam werd omgeroepen als winnaar gaf dat een bijzonder gevoel. "Ik was echt hartstikke blij en mijn moeder moest huilen. Het was echt zo'n Oprah-moment", vertelt de blije winnaar. Ferry won een reis naar Eurodisney in Parijs en mag volgend jaar meedoen met de semi-professionals.
Zondag streden amateurs en professionals vanaf 16 jaar om het wereldkampioenschap Living Statues. De Franse Sophie Malraye (33) heeft gewonnen met haar levende standbeeld La Piëta. Duizenden bezoekers bezochten dit weekeinde de Gelderse hoofdstad om de 275 'standbeelden' te bekijken. Het was de tiende editie van het evenement.
Zoveel ouder ben je toch ook niet?quote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
17? Oops, ik moet ook mn pedopas gaan aanvragen maar
.
Mwah, vier jaar, maar 17 is wel erg jong hoorquote:Op maandag 26 november 2007 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoveel ouder ben je toch ook niet?
Als die van mij het een keer goed zou doen (quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:51 schreef BVO het volgende:
Met dat ene meisje.
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)handni.avi_plain.xml
Als ik een gaydar had zou hij afgaan.
Een gayday...quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:51 schreef BVO het volgende:
Met dat ene meisje.
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)handni.avi_plain.xml
Als ik een gaydar had zou hij afgaan.
Dus als je maar gezoend hebt dan bepaalt het je geaardheid? Ik ken genoeg homo's die vrij regelmatig met meiden zoenen en believe me, ze zijn echt homoquote:Op woensdag 28 november 2007 20:38 schreef Together het volgende:
Hij heeft met Chandni gezoend he, dus hij is hooguit bi.
Nou, ik kan me er weinig bij voorstellen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus als je maar gezoend hebt dan bepaalt het je geaardheid? Ik ken genoeg homo's die vrij regelmatig met meiden zoenen en believe me, ze zijn echt homo.
Omdat dat niet de norm is. Maar veel homo's hebben wel met meisjes gezoend, al is het maar omdat ze dachten dat het erbij hoorde, of omdat ze in ontkenning zijn, of omdat ze denken verliefd te zijn, of er nog niet achter zijn. het kan ook goed zijn dat jij er gewoon nog niet achter bentquote:Op woensdag 28 november 2007 21:03 schreef Together het volgende:
[..]
Nou, ik kan me er weinig bij voorstellen.Misschien een slecht voorbeeld, maar ik ben zelf hetero en het zou echt never nooit in me opkomen om met een andere man te gaan zoenen.
Maar misschien ligt dat bij homo's anders?
Nou geloof me, ik ben zeker van mijn geaardheid.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat dat niet de norm is. Maar veel homo's hebben wel met meisjes gezoend, al is het maar omdat ze dachten dat het erbij hoorde, of omdat ze in ontkenning zijn, of omdat ze denken verliefd te zijn, of er nog niet achter zijn. het kan ook goed zijn dat jij er gewoon nog niet achter bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |